Opinie o Aqua Rosa

4.3/6 (337 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.3/6
337 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.8
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Ogólna ocena pobytu w Aqua Rosa

    Jesteśmy totalnie zawiedzeni pobytem w tym przybytku zwanym przez biuro hotelem trzygwiazdkowym. z opcją all inclusive light. Brud, stęchlizna, ciasnota i chamstwo właściciela, który na słowa krytyki groził wykwaterowaniem jednego z uczestników imprezy. Pokój studio to była klitka z dwoma łóżkami, gdzie nie było bo nie było miejsca nawet na krzesło. Szafy były zatęchłe i śmierdzące więc ubrania trzymaliśmy w walizkach na podłodze bo nie było na nie półki. Lazienka bez wywietrznika z kabiną do której z trudem się wciskałem.Ciepła woda trafiała się tylko w ciągu dnia, więc wieczorna kąpiel oczywiście w zimnej wodzie. Jedzenie pozostawiało wiele do życzenia. Na kolację zdarzały się resztki z obiadu. Często trzeba było stać i czekać by obsługa doniosła cokolwiek. Nie brakowało jedynie pomidorów, ogórków i sałaty. Oliwki widzieliśmy tylko w sklepie. Owoce które miały być serwowane do obiadu trafiły się dwa razy po jednej sztuce na osobę.Jedzenie było bardzo monotonne. Napoje; kawa była zaparzana w trzech litrowych termosach gdy się kończyła do wieczora dolewana była tylko woda. I kuriozum- wynalazek hotelu czyli bezalkoholowe napoje alkoholowe. Jedyny plus to bliskość morza i zieleń tak na terenie hotelu jak i miejscowości.Przykro nam że nie zostaliśmy ostrzeżeni przez biuro bo nic tam się nie zmieniło od lat o czym dowiedzieliśmy się po powrocie czytając opinie. Opinie negatywne są głęboko ukryte na końcu rozdziału opinie. Był to nasz najgorszy wyjazd.

    Wojciech, Sady - 10.07.2022

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Pobyt 2024 lipiec ( tydzień Wystarczy)!

    Położenie ośrodka na ocenę 3 z powodu bliskości morza blisko morza. Pokój ciemny( brak możliwości otwarcia okna okna z powodu stojących na zew.lodowek i lady chłodzącej)i brudny. Zapsuta oświetlenie.Brak usługi sprzątania pokoi.Reczniki w pokoju są zabrudzone ( żółte plamy) pomimo że były wyprane. Wyżywienie monotonne i złej jakości.Jedzenie odgrzewane kilkukrotnie ( ośrodek podaje zepsute mięso a kierownictwo po zwróceniu uwagi twierdzi że jest ok).Strefa restauracyjna podczas posiłków jest nie sprzątana ( brudne obrusy,brak ich wymiany).Bar nie serwuje ZADNYCH drinków w cenie all inclusive oprócz piwa.Kawa i herbata jak na kolonii w bańkach!Rezydent nie podejmuje działań zmierzających do wyjaśnienia sytuacji.Kierownik ośrodka (nie hotelu!aby to było jasne) arogancki i chamski nie reaguje na zgłaszane reklamacje ( zapsuta klimatyzacja,nie działająca suszarka).Brak wody w basenie! Za którą ośrodek otrzymał dodatkowa gwiazdkę! Brak filtra w basenie ( zielone "coś" wydobywające się z wylotu w basenie).Leżaki nie czyszczone i brak dostępu .Odradzam pobyt w ośrodku.Przestrzegam! Biuro Rainbow nie powinno podpisywać umowy.

    Marzena, Kryniczno - 13.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Oferta nie jest zgodna z tym co jest na miejscu

    Oferta oszukuje ludzi. Hotel - nikt nie sprząta, jest brudno, nikt nie zmienia ręczników, pościeli. Podłoga przegnita, zarwana. Łóżko małżeńskie to dwa osobne łóżka o różnej wysokości, zsunięte po prostu. Kontakty pourywane. Wyżywienie: woda z kranu do śniadania, nie dostaniesz wody butelkowanej, najtańsze napoje nalewane rzez obsługę w barze czynnym od g. 10. Alkohol to piwo czasami jasne i uozo. Jedzenie okropne. Przerabiane ze śniadań na obiad, z obiadu na kolację i tak w kółko. Parówki ze śniadania wkrajane do ryżu na obiad lub do makaronu na kolację. Podawano śmierdzące i skiśnięte jedzenie (mięso). Turyści protestowali i zgłaszali sprawę do Rainbow. Właściciel zastraszał zgłaszających niezgodności i wyzywał turystów od "Jebanych polaczków". Turyści złożyli skargi do Rainbow oraz reklamacje na niezgodność oferty ze stanem rzeczywistym. Monotonnie. Ryż, ziemniaki, makaron. Warzywa na parze (czasami trzy dni podgrzewane do zaśmiardnięcia). Dwa rodzaje mięsa: skrzydełka z kurczaka lub wieprzowina w paski, kostkę zmielona - zmielona na kolację byłą w makaronie. Jedliśmy w kółko resztki z posiłków przez 12 dni pobytu! Zdarzały się rewolucje jelitowe. Brak owoców, deserów. Plaster arbuza po 4 dniach, później po nektarynce. Kawa i herbata od razu zaparzona w warniku nie wiadomo w jaki dzień. Kawa z ekspresu 3 euro (w tawernach po 2 euro). Brak serów, oliwek i innych produktów lokalnych. Pieczywo tylko jednego rodzaju (biały chleb). Ze świeżych warzyw ogórek i pomidor biały jak mleko - z supermarketu. Ryba na 12 dni była raz - nikt jej nie jadł bo śmierdziała to na następny dzień z tej ryby zrobiono paszteciki w cieście francuskim (!) basen nieczynny 5 dni z 12. Właściciel wlewał po 5 kubków chloru bez ostrzeżeń (a kąpały się tam dzieci). Leżaki na plaży uszkodzone. Plaża kamienista - wymagane buty do wody. jedyny plus to widoki. Złożyliśmy reklamację, żądamy zwrotu pieniędzy! Jeśli reklamacja nie przyniesie rezultatu złożymy pozew cywilny do właściwego Sądu. rezydentka nie reagowała! Balismy się o swoje bezpieczeństwo gdy właściciel wyzywał turystów! Biuro Rainbow wynajmowane w Kokkino Nero należy do właściciela Aqua Rossa - dlatego nikt nie reaguje na skargi turystów! Oferta to OSZUSTWO!

    Ilona, --- - 14.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    10/12 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    GRECKA TRAGEDIA Z POLAKAMI W TLE

    Byłem w Kokkino Nero z rodziną i nie będę opowiadał, że to były moje udane wakacje, chociaż opalenizna będzie jeszcze długo o tym przypominać. Goście hotelowi- sami Polacy, innej nacji nie widziałem, przekrój wiekowy od studentów do małżeństw z dziećmi i seniorów. Zacznę od plusów - hotel położony przy samej plaży, to że kamienista to bez znaczenia bo o tym wiedzieliśmy i mieliśmy buty do kąpieli a właściciel pomyślał o łatwiejszym wejściu do wody - położył betonowe płyty które to ułatwiały. Na plaży leżaki w wystarczającej ilości, tylko nie rozumiem dlaczego aby z nich korzystać należało kupić cokolwiek w barze za 2E ( o tym informowała kartka w języku tylko polskim innego nie widziałem) Plaża przy samym klifie, dużo starych drzew które dawały przyjemny cień, parasole praktycznie nie były potrzebne. Woda ciepła i przejrzysta, pogoda super. Polecam wycieczkę do Meteorów pod przewodnictwem niezastąpionego Pana Romana. A teraz minusy i niestety tego będzie dużo. NIE BARDZO ROZUMIEM DLACZEGO BIURO SPRZEDAJE WAKACJE W TYM HOTELU TYLKO W WERSJI ALL INCLUSIVE STAWIAJĄC PRZY TYM 2 LUB NAWET 3 GWIAZDKI. JEDZENIE: Śniadanie- wyrób seropodobny czyli coś co miało przypominać ser żółty szynka konserwowa- to jadłem parówki jaja na twardo gotowane wieczorem i do rana trzymane w lodówce czasami jajka sadzone dwa dżemy jogurt kapusta grubo krojona (udawała nasza surówkę z kapusty) sałatka prawie że grecka 2 soki- nie piłem, kawa, i coś co przypominało herbatę(wiem, że Grecy nie piją herbaty więc dla nich było to bez znaczenia. I TAK PRZEZ 7 DNI Obiady i kolacje w podobnym stylu, przez 7 dni na obiad były 3 razy sardynki smażone, na kolacje boczek pieczony w plastrach 2 razy i raz nadziany na patyczek by przypominał szaszłyk. Ciepłe dania były tylko na początku, jeśli ktoś przyszedł później jadł zimne. Żadnego wyboru, chociaż frytki i piwo lokalne było dobre. Obsługa grecka - pod psem a właściwie 3 psami które wraz z 4 kotami towarzyszyły nam przy każdym posiłku. Psy pod stołami a koty na krzesłach i stołach. Kiedy po kolacji poszedłem do baru i poprosiłem o herbatę Pan za barem włożył torebkę ekspresową do największej szklanki jaką miał i zalał chłodną a właściwie zimna wodą z czajnika i podał z miłym uśmiechem, kiedy poprosiłem aby zalał to gorącą wodą oooooo była to obraza Majestatu, rzucił czajnikiem, odwrócił się plecami i mnie już nie widział. Innym podawał piwo, colę a ja sam nalałem wody do czajnika, przyniosłem własną herbatę i zrobiłem sobie herbatę taką jak chciałem. W ten sposób obsługa traktowała praktycznie wszystkich gości hotelowych. O wieczorkach w stylu greckim zaczynających się o 22,00 a kończących o 5 rano nie będę pisał. W jednej z opinii była mowa o tawernach gdzie serwowano "smaczną kuchnię grecką" i tam ponoć można było tego posmakować. Nawet menu było po polsku.Tylko dziwnym trafem w tych tawernach byli sami Polacy. Greków jakoś tam nie widziałem, a gdy zapytałem jednego z kelnerów dlaczego w tawernie nie ma tubylców odpowiedział -kuchnia przygotowuje posiłki bardziej dla Polaków, Grekom to nie smakuje. I tak można by o wszystkim co działo się w Kokkino Nero pomiędzy Tubylcami a gośćmi z Polski. Grecy traktują Nas tam jako zło konieczne,przyjechałeś człowieku to ciesz się z tego co masz, nie dyskutuj, nie narzekaj i nie grymaś. Niemcy tam nie przyjadą bo to nie jest jakość i obsługa dla nich. Dziwię się tylko że biuro RAINBOW TOURS pozwala na takie traktowanie swoich klientów.

    Sławomir, Szczecin - 02.09.2015

    16/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem