Opinie o San Panteleimon

5.1/6 (774 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
774 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Hotel - porażka.

    Moja opinia o tym hotelu jest jednoznaczna - kpina. Hotel nie powinien posiadać nawet trzech gwiazdek , a reklamowany jako 4-gwiazdkowy. Brak lobby, nie wydzielona jadalnia przez która przeciskają się ludzie idący na basen czy może niosąc dmuchańce i inne akcesoria, fatalny układ wnęki z tzw szwedzkim stołem ( 2*4 metry) powodujący kolejki przez pól hotelu, tragiczny wybór alkoholi w niby-all inclusive ( alkohole miejscowe, dostępne : jeden rodzaj beznadziejnego brandy, najtańsze niedobre ouzo, dwa rodzaje rozwodnionego wina, beznadziejnie lurowate piwo... i to WSZYSTKO - to niby all w 4-gwiazdkowym hotelu !!!. Podejście obsługi - słąbe. Przyjeżdzasz pierwszego dnia po kilkunastu godzinach transportu i transferu, gdy nie masz możliwości po drodze zjeść - docierasz do hotelu o 15,30 ... pytasz o jakis posiłek w recepcji, gdzie cie informują, ze musisz sobie iść kupic gdzies na plażę, bo lunch był do 15-stej.... a obiadokolacja o 19,00... No rewelacyjne podejście obsługi ... Podejscie do klienta na poziomie hostelu. . Jedziesz na wycieczkę, dostajesz lunch box. Fajna sprawa, było czym bezpańskie psy nakarmić, bo kanapek z hotelu nie dało sie zjeść. Wieczorami .. mozesz umrzec z nudów. W okolicy zero atrakcji, a prowadzony przez hotel niby - wieczór grecki to smutny żart. Chałtura dwójki muzyków oklaskiwana jedynie przez szefa sali........ itd,\ Ogólnie : NIE POLECAM TEGO HOTELU.

    Andrzej, Rybnik - 11.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    6/9 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Tym razem wakacje nie podobały mi się

    Pokój nie taki jak zamawialam .Autokar z popsuta klimatyzacją. Od lotniska daleko bo jazda prawie 4 godz a miało być 2 godz. Kolacja pozostawiona przez hotel sucha kanapka z jakimś wędlina posypana resztkami cipsow do popicia woda.Inkluziw mizerny bo espresso płatne. Szkoda że biuro nie informuje o takich rzeczach .Następny mój wyjazd daje do myślenia czy będę chciała skorzystać z waszego biura

    DANUTA, REDA - 08.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Rzenujące

    NIE POLECAMY! Nie możemy zrozumieć, jak taka firma jak Rainbow może robić takie przekręty i sprzedawać miejsca na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu, które spełniają co najwyżej standard przydrożnego motelu. Jeden punkt za bardzo przyzwoity basen. Wszystkie pozostałe składowe wycieczki kiepskie, bardzo kiepskie lub żenujące. Podczas decydowania się na tę wycieczkę należy upewnić się, w jakim standardzie będzie pokój, ponieważ zakwaterowanie najczęściej jest nie do 4-gwiazdkowego hotelu, a do apartamentów, które nie mają żadnej gwiazdki. My byliśmy zakwaterowani w apartamentach Filitsa, które miały mieć standard economy dla 4 gwiazdkowego hotelu. Okazało się, że apartamenty nie mają nic wspólnego z hotelem, ani obsługi, ani jakości. Nie mogliśmy doprosić się, aby dostać koc, ponieważ właścicielka apartamentów uznała, że jest ciepło (we wrześniu w nocy bywa jednak już chłodno). Łazienka mała, prysznic bez zasłony, więc po każdej kąpieli cała łazienka jest zalana. Klimatyzacja to raczej nawiew powietrza. Malutki telewizor. Meble sprzed 40 lat. Lodówka tak głośna, że aby zasnąć musieliśmy wyłączać ją na noc. Widok na agregaty z hotelu, więc i tak ciężko mówić o ciszy nocnej. Sam hotel bardzo schludny, restauracja i miejsca przy basenie bardzo ładne, ale niestety jedzenie raczej średnie. Niewielki wybór, a to, co jest nie zawsze nadawało się do jedzenia (przesolone i jednocześnie kwaśne ziemniaki?!). I dlaczego hotel nad morzem musi posunąć się do serwowania paluszków rybnych z mrożonek?? Podsumowując, to była dla nas nauczka na przyszłość. NIE POLECAMY!

    Anna , Warszawa - 08.09.2019

    15/22 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Uwaga!

    Przestrzegam! Jeśli wybraliście Państwo ten hotel i pokój de luxe, to nie koniecznie należy się spodziewać pokoju ze slajdów, wyremontowanego w 2016 r., jak można przeczytać w opisie. Lokalna grecka specyfika polega na tym, że nawet jeśli hotel ma oficjalnie przyznaną kategorię ****, to nie wszystkie pokoje w hotelu takie standardy spełniają, co zresztą w swojej ofercie Raibow przyznaje. Gorzej, że pomimo tego, że zarezerwowaliście Państwo pokój de luxe, na miejscu może się okazać, że takiego pokoju Państwo nie dostaniecie. Owszem, bardzo miła Pani Joanna na recepcji z uśmiechem powie Państwu, że niestety nie ma innych pokoi i może będzie jutro albo pojutrze. Radzę wtenczas zażądać od rezydenta zapewnienia pokoju w innym hotelu albo zorganizowanie powrotu do Polski, bo w inny sposób, trudno będzie Państwu dochodzić czegokolwiek od Rainbow. Testem będzie czy opinia ukaże się na stronie, ale od czego są inne fora :-)

    Grzegorz, Katowice - 10.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    18/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem