Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Urocza starówka Batumi jak i nowa cześć bardzo na tak, pyszne jedzenie, przystępne ceny, ale hotel to porażka, brak wolnych stolików przy śniadaniu których było tylko kilka na 8-piętrowy hotel, powiedziano mi trzeba czekać a co jak mam umówiony wyjazd ???, kilku krotnie zabrakło ciepłej wody, trzeba było iść do recepcji i czekać na interwencję, ale najgorsze nastąpiło jak przestała działać winda, po całym dniu zwiedzania w upale trzeba było iść schodami na 7 piętro, zero przeprosin itp. Cztery gwiazdki to kpina maksymalnie dwie, że też Rainbow ma coś takiego w ofercie w opisie powinno być uwzględnione że hotel ma dużo niższy standard, jestem bardzo rozczarowana.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajnie położony w centrum Batumi. Wszędzie blisko. Śniadania bardzo monotonne, a przychodząc póżniej brakuje np serwetek na stolikach czy niektórych posiłków. Czystość nie poraża. Sprzątanie polega na wymianie ręczników, uzupełnienieniu wody, kosmetyków czy kawy i herbaty. Są za to maseczki wolno leżące dla każdego Hotel nie nadaje się dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Za dużo schodów w środku
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jesteśmy osobami o wygórowanych wymaganiach – przy niskiej cenie nie oczekujemy luksusów, a sama lokalizacja może być już dla nas dużym plusem. I rzeczywiście, lokalizacja to największy (i chyba jedyny) atut tego hotelu – świetne położenie, wszędzie blisko. Na plus trzeba też zaliczyć przestronny pokój, który był całkiem ładnie urządzony. Działała winda, co nie zawsze jest oczywiste w tańszych obiektach, oraz codziennie pokój był sprzątany i wymieniano ręczniki – to również na plus. Niestety, poza tym trudno nam znaleźć więcej zalet. Materac był bardzo wyleżany, z wyraźnymi dołkami, co utrudniało spokojny sen. W łazience znajdowała się dziura w brodziku, z której woda wylewała się na podłogę – zdecydowanie do poprawy. Śniadania nas rozczarowały – nie oczekiwaliśmy wiele, ale suchy, stary chleb i margaryna to zdecydowanie za mało, nawet jak na niskobudżetowy standard. Dobra lokalizacja i przestronność pokoju to zalety, które niestety nie są w stanie zrekompensować podstawowych niedociągnięć. Hotel ma potencjał, ale wymaga kilku poprawek, by pobyt był choć trochę bardziej komfortowy.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w sierpniu 2021 w Ire Palace nie należał do zbyt udanych.Obsługa niespecjalnie zainteresowana klientem i bardzo zdziwiona jeśli o cokolwiek prosisz.Jedyną osoba pomocną był Pan Gienadij ,niestety był tylko 2 dni.Pokoje nie były sprzątane codziennie,o wszystko trzeba było prosić,papier toaletowy ,woda ,wymiana ręczników.Nie wiem jak liczyć gwiazdki ,ale na pewno nie przysługują 4. Jedzenie słabe,codziennie to samo, wędlina - mortadela i parówki najgorszej kategorii.Nie jesteśmy wybredni ,ale oferta tego hotelu była bardzo uboga.Rezydentka tez nie do końca spełniała nasze oczekiwania- brak profesjonalizmu.Jedynym plusem było położenie i bliskość restauracji z bardzo dobrym menu/szkoda ,ze nie można podać nazwy.Raczej nie polecamy,chyba ,ze ktoś. lubi ekstremalne doznania .Iwona I Wojtek