Opinie o Alegria Florida Park

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(202 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    hotel

    Alicja 25.07.2014

    Hotel w miejscowości mało atrakcyjnej. Sam hotel oceniam na 3. Małe pokoje nasz był na ostatnim piętrze wyjście małe na balkon na dachu syn musiał się pochylac. Ani jednej szuflady do wypakowania. kuchnia słaba niby wybór był ale nie smaczne a mięsa zawsze twarde.Kolejki do wejścia do jadalni ogromne bo sadzają do stolików.Na basenie popielniczka z petami stała pod leżakiem cały tydzień.Polaków umieszczają na ostatnim piętrze. Nie mam zamiaru tam wracac.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    hotel Florida Park

    Katarzyna, Gdynia 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel raczej przejściowy, organizuje turnieje , zawody, duża rotacja ludzi a co za tym idzie bardzo głośno. Żeby wejść na stołówkę trzeba przejść przez palarnię. W pokojach brak nawet butelki wody na powitanie nie mówiąc już o całym pobycie jak sobie nie kupisz to nie masz. Mieliśmy opcję śniadania i obiadokolację.Brak czajnika ,kawy i herbaty w pokojach. Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00, a ty sobie radź do północy sam no chyba żeby wykupisz pokój za kolejne 100 € oczywiście to cena bez posiłków. Na lotnisko wywiozą cię przed północą i czekaj półtorej godziny na odprawę a wylot o 3:30. mieliśmy wyjątkowego pecha samolot się opóźnił ł i wylot był o 5:00 rano. na to akurat biuro nie miało wpływu ale całą resztę mogli ogarnąć i zadbać o klienta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ok

    Ewelina Budy Grzybek 28.03.2014

    hotel 3,5 gwiazdki

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Srednio jak za tekie pieniądze

    Piotr, Kraków 30.07.2015

    Właśnie kończę pobyt w hotelu i uważam, że jego 4 gwiazdki są mocno naciągnięte. Po pierwsze na powitanie musieliśmy zapłacić 14euro jako opłatę klimatyzacyjną. Wydawało mi się, że w takiej cenie na jaką skasował nas Rainbow powinny być wszystkie opłaty. Wifi płatne, sejf płatny, lodówka płatna, nie przypominam sobie abym w jakimkolwiek nawet 3 gwiazdkowym hotelu musiał płacić za sejf, że już nie wspomnę o wifi z lodówkami różnie bywało. Jedzenie średnie, zdziwiła mnie opinia Pani która pisała o owocach morza i ich dużym wyborze, z owoców morza krewetki i małże nic poza tym i to na dodatek od czasu do czasu, sery wybór bardzo ubogi. Może moja poprzedniczka była w innym hotelu?:) Pokoje jak wcześniej wspominiano, małe ale da się, żyć w końcu przyjeżdżamy nie po to aby siedzieć w pokoju. Najlepsze wrażenie zrobiła na mnie Pani z recepcji - Polka, miła sympatyczna i bardzo pomocna. Jeśli chodzi o Panią rezydentkę - mam już inne zdanie, ale może akurat kiedy miałem z nią przyjemność rozmawiać miała słabszy dzień? Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie niestety w sumie mogłoby być co kilka dni bo oprócz pościelonego łóżka, piach i kurz nadal walają się po pokoju. Co do obsługi z recepcji, zdarzyło nam się kilkukrotnie, że obsługiwał nas młodzieniec z Rosji lub Ukrainy - ilekroć prosiliśmy go o coś wprowadzał nas w błąd dla przykładu: nasza prośba o zamianę kolacji na obiad w obydwu przypadkach skończyła się tym, że okazywało się iż tego nie zgłosił do restauracji... Animatorzy bardzo mili, kelnerzy również. Dużo atrakcji dla dzieci to jedyny mocny punkt hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem