Kategoria lokalna 4
3.0/6
Hotel raczej przejściowy, organizuje turnieje , zawody, duża rotacja ludzi a co za tym idzie bardzo głośno. Żeby wejść na stołówkę trzeba przejść przez palarnię. W pokojach brak nawet butelki wody na powitanie nie mówiąc już o całym pobycie jak sobie nie kupisz to nie masz. Mieliśmy opcję śniadania i obiadokolację.Brak czajnika ,kawy i herbaty w pokojach. Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00, a ty sobie radź do północy sam no chyba żeby wykupisz pokój za kolejne 100 € oczywiście to cena bez posiłków. Na lotnisko wywiozą cię przed północą i czekaj półtorej godziny na odprawę a wylot o 3:30. mieliśmy wyjątkowego pecha samolot się opóźnił ł i wylot był o 5:00 rano. na to akurat biuro nie miało wpływu ale całą resztę mogli ogarnąć i zadbać o klienta.
Katarzyna, Gdynia - 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024
8/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
hotel 3,5 gwiazdki
Ewelina Budy Grzybek - 28.03.2014
1/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Właśnie kończę pobyt w hotelu i uważam, że jego 4 gwiazdki są mocno naciągnięte. Po pierwsze na powitanie musieliśmy zapłacić 14euro jako opłatę klimatyzacyjną. Wydawało mi się, że w takiej cenie na jaką skasował nas Rainbow powinny być wszystkie opłaty. Wifi płatne, sejf płatny, lodówka płatna, nie przypominam sobie abym w jakimkolwiek nawet 3 gwiazdkowym hotelu musiał płacić za sejf, że już nie wspomnę o wifi z lodówkami różnie bywało. Jedzenie średnie, zdziwiła mnie opinia Pani która pisała o owocach morza i ich dużym wyborze, z owoców morza krewetki i małże nic poza tym i to na dodatek od czasu do czasu, sery wybór bardzo ubogi. Może moja poprzedniczka była w innym hotelu?:) Pokoje jak wcześniej wspominiano, małe ale da się, żyć w końcu przyjeżdżamy nie po to aby siedzieć w pokoju. Najlepsze wrażenie zrobiła na mnie Pani z recepcji - Polka, miła sympatyczna i bardzo pomocna. Jeśli chodzi o Panią rezydentkę - mam już inne zdanie, ale może akurat kiedy miałem z nią przyjemność rozmawiać miała słabszy dzień? Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie niestety w sumie mogłoby być co kilka dni bo oprócz pościelonego łóżka, piach i kurz nadal walają się po pokoju. Co do obsługi z recepcji, zdarzyło nam się kilkukrotnie, że obsługiwał nas młodzieniec z Rosji lub Ukrainy - ilekroć prosiliśmy go o coś wprowadzał nas w błąd dla przykładu: nasza prośba o zamianę kolacji na obiad w obydwu przypadkach skończyła się tym, że okazywało się iż tego nie zgłosił do restauracji... Animatorzy bardzo mili, kelnerzy również. Dużo atrakcji dla dzieci to jedyny mocny punkt hotelu.
Piotr, Kraków - 30.07.2015
4/6 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Niestety nie do końca jesteśmy zadowoleni z pobytu. Na początku wypoczynku szukanie nakrytych stolików przy śniadaniu potem szukanie filiżanek do kawy .Natomiast przy obiadokolacji było doprowadzenie do stolika odziwo nakrytego. Jedzenie wcale nie urozmaicone, codziennie to samo.
Krystian, Gdańsk - 21.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
4/5 uznało opinię za pomocną