Kategoria lokalna 4
5.0/6
Hotel ok, obsługa ok. Największy bałagan i dezinformacja na lotnisku w Maladze, całkowity brak pomocy rezydentki. Wycieczki fakultatywne super
Iwona - 07.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo ładny elegancki hotel bardzo dobrze zorganizowany przyjazd z lotniska do hotelu, dobra praca pilotów oraz Pani rezydent. Minusy to organizowanie dwóch wycieczek do różnych miejsc w jednym dniu. Pobyt w hotelu opłacony do do godz 12ej a wyjazd na lotnisko o 22ej.Poza tym wszystko okey
Krzysztof, Wrocław - 31.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Głównym atutem tego hotelu, wymienianym często przez przebywających tu Gości, jest jego położenie: tuż przy plaży (do przejścia tylko ulica i promenada), w urokliwym śródziemnomorskim miasteczku, pełnym turystycznych atrakcji. Również pod względem architektonicznym ten nie najnowszy hotel nadal zwraca uwagę. Reprezentacyjny duży hall, gdzie znajdują się stanowiska recepcji, jest efektowną przestrzenią z fontanną, wygodnymi meblami wypoczynkowymi i bogatą roślinnością. Dwie przeszklone panoramiczne windy uzupełniają ten ciekawy obraz. Spore pokoje z balkonami i równie dużymi łazienkami w starym hiszpańskim stylu, z ciemnymi, masywnymi meblami, ogromnym łóżkiem z wezgłowiem z płytek mozaikowych i podłogą z terakoty. To na plus, można poczuć hiszpański klimat. Minusem jest jednak widoczne zużycie, wymagające remontu lub co najmniej solidnego odświeżenia. My wykupiliśmy w Rainbow pokój z widokiem na morze i polecam tą opcję. Piękne widoki, słychać szum fal, a wieczorami można obserwować wakacyjny ruch na promenadzie. W kwestii wyżywienia - uważam, że jest duży wybór, zarówno podczas śniadań, jak i na lunch i kolacje (mieliśmy all inclusive i korzystaliśmy ze wszystkich trzech posiłków). Smak i jakość poprawna, ale nie wyróżniająca się jakoś szczególnie. Zapamiętaliśmy gazpacho, serwowane codziennie w nieograniczonych ilościach - jest okazja, by spróbować tej tradycyjnej hiszpańskiej zupy/chłodnika. Podczas śniadań jest całkowita samoobsługa - szwedzki stół, soki z dystrybutorów, kawa z ekspresów, wino musujące czyli cava na ladzie do samodzielnego nalania. Lunch i kolacja: wszystkie napoje (np. wino, piwo, sangria, fanta, cola, soki), łącznie z wodą należy zamówić u kelnera i wymagana jest karta do pokoju. W opcji all - napoje w cenie, HB - płatne. Miejsce do spożywania posiłków ma charakter bardziej stołówki z prostym wystrojem niż restauracji hotelu 4*, w określonych porach często są kolejki przed wejściem, ale personel jest bardzo sprawny, uprzejmy, starający się szybko rozwiązywać problemy, więc ogólnie atmosfera jest dobra. Wracając do karty do pokoju, jest ona przepustką do każdorazowego wejścia na posiłki i wymagana też przy każdym zamówieniu w barach. Na początku pobytu było to dla nas trochę irytujące, później przyzwyczailiśmy się. Kartę należy również mieć przy sobie, jeżeli chce się wejść do hotelu od strony plaży. Wejście główne - wolne od okazywania karty. Nie korzystaliśmy z basenu i prowadzonych przy nim animacji, bo mając w zasięgu morze, woleliśmy tam odpoczywać. Ale widzieliśmy, że o różnych porach dnia były wolne miejsca w tej strefie, więc prawdopodobnie hotel dobrze sobie radzi z powszechnym problemem zajmowania leżaków na cały dzień i często nie korzystania z nich. Tygodniowy pobyt w hotelu Ibersol oceniam jako dobry czas na spokojny wypoczynek. Brakowało nam jednak wieczornej rozrywki na świeżym powietrzu, bo ta, która odbywała się w barze wewnątrz budynku, w surowym pomieszczeniu bez klimatu zupełnie nie miała wakacyjnego charakteru. Program też, w mojej ocenie, mało atrakcyjny. Bar w strefie basenowej ok, ale na minus, że punkt 23 zamykany, bez możliwości wypicia drinka zarówno w opcji all, jak i odpłatnie. Pozostawało tylko wyjście na zewnątrz hotelu. Ponadto w wieczornej porze bar nadal serwował napoje w plastikach, mimo, że basen już był nieczynny. I kolejny minus to fakt, że w dniu przyjazdu do hotelu w godzinach wieczornych (po 23) nie otrzymaliśmy żadnego posiłku , a w pokoju w lodówce chłodziły się 2 szklaneczki, ale wody niestety nie zabezpieczono. Mimo tych braków polecam hotel i ogólnie jestem zadowolona z pobytu w tym miejscu.
Dorota, Wieliczka - 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wyjazd bardzo udany. Hotel rewelacyjnie położóny przy długiej promenadzie, blisko plaży ( bardziej kamienista niż żwirkowa obuwie na plaże jak najbardziej wskazane), pokoje duże, wyposażone w podstawowy sprzęt, może nie najnowszy ale wszystko sprawne. Obsługa w hotelu ok. Jedyne co drażni to cena wina w reastauracji ( wino które w pobliskim markecie kosztuje 3,75 euro w restauracji hotelowej oferują za 14,50 euro, moim zdaniem przegięcie z marżą) Wyżywienie w hotelu wbrew opisowi na stronie biura nie wyróżnia się niczym ponad przeciętną. Polecam pobliską restaurację Cortijilla playa ( na lewo od wyjścia za pierwszym skrzyżowaniem) , znakomite ryby i owoce morza, rewelacyjna paella i arros. Wszytko pięknie podane. Warto wybrać się do La Ventura ( restauracji w pobliżu Placu Rosa) na wieczór flamenco w lokalnym nie hotelowym klimacie.
Bogusław, Łódź - 10.10.2016 | Termin pobytu: maj 2017
6/8 uznało opinię za pomocną