Opinie klientów o Ibersol Almunecar Beach & SPA

5.3 /6
212 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Sergiusz, Warszawa 11.10.2019

operator OK, hotel słabo - wrzesień 2019

Mam dwuznaczne wrażenie z dwutygodniowego pobytu w tym hotelu we wrześniu 2019 r. i widzę więcej minusów niż plusów. Hotel ma swoje lata i to widać, porządny remont jemu się należy, uszkodzone meble, stare kafelki, zacierający się drzwi i inne oznaki starości sugerują że potrzebny jest poważny remont, aby dopasować go do 4 gwiazdek. Jednocześnie w wystarczająco dużych pokojach są bardzo duże i wygodne łóżka, to nas plus. Pokoje są regularnie sprzątane. Ale miałem problemy z wentylacją, przez pierwszy tydzień w łazience utrzymywał się zapach papierosów z innych pokoi mimo że serwis sprzątający pstrykał dezodorantem. Z drugiej strony, jeśli otworzysz drzwi na balkon, musisz poczekać, aż wyciąg kuchenny w jadalni przestanie wyrzucać smród przepalonej ryby. Zgłosiłem to, ale Recepcja nie zrobiła nic, mimo że były wolne pokoje, można było zmienić pokój. Odniosłem wrażenie, że ten obiekt bardzo stara się oszczędzać, zwłaszcza w kuchni. Przez cały czas te same produkty, takiej monotonii nie widziałem u innych, wyłącznie w soboty jak na święto dodawano krewetki i skorupiaki. Miejscowy kucharz gotuje tak żeby nie chciało się jeść. Gotowe przywożone produkty, takie jak sery, owoce, produkty mięsne, smakują znacznie lepiej. Z drugiej strony kelnerzy biegają i starają się szubko sprzątać w stołówce, nie było kolejek przy wejściu do stołówki. W tym samym czasie kelnerzy i recepcja dokładnie kontrolują wszystko, wprowadzając do komputera każdą usługę. Spróbuj wziąć ręcznik plażowy w recepcji, łatwiej było wynająć samochód w mieście, mniej formalności i szybciej. Pierwszy raz widzę taką kontrolę. Okolica i miasto są interesujące, można wynająć i pojeździć samochodem do Granady, Siera Nevady i innych ciekawostek. Podsumowując - w tej części Hiszpanii widzieliśmy lepsze hotele w tym samym standardzie i cenie. Drugi raz do tego hotelu - absolutnie nie.

2.5/6

Barbara, --- 17.10.2019

Opinia

Czujemy się oszukani. Wyjazd rekomendowany jako 8-dniowy. faktycznie 6 dni. Pierwszy dzień- 2,5godz -lot. ostatni dzień- b. wczesny wyjazd, praktycznie bez śniadania.

2.5/6

Krzysztof, Białystok 03.10.2022

Pobyt świetnie, fakultety i lot przeciwnie.

Latałem i z TUI i z Rainbowem, a wcześniej z Triadą, a jeszcze wcześniej ze Scanholiday i było oki. Ale właśnie wróciłem z Hiszpanii i nie było oki jeśli chodzi o fakultety i miejsca w samolocie. Opiekunka niby moja i chyba rezydentów Anna żadnych namiarów na siebie nie podała. Więc komunikacja odbywała się (chyba) przez rezydentkę (Izabelę). Pozostałych dwóch rezydentów (Bartek i Eryk telefonów nie odbierali i nie oddzwaniali). Bez mojej wiedzy, zgody a nawet poinformowania mnie zmieniono termin wycieczki do Sewilli na dzień mojego powrotu do Polski (pobudka o 4 rano, śniadanie o 5, czekanie na autokar i już o 6.25 dodzwonilem się i dowiedziałem, że wyjazdu nie ma dziś). Wszystkie pozostałe wycieczki odbyłem w poprzednim tygodniu, a zostałem na następny by móc zobaczyć Sewillę... Po mojej interwencji przez infolinię mieli do mnie oddzwonić. Do dziś, już w Polsce, czekam na telefon... W Alhambrze zaś ominęliśmy m.in. Patio Lwów... Wykupione wcześniej miejsca w samolocie z Okęcia zostały przydzielone komuś innemu... Siedziałem w rzędzie bez okna więc piękne widoki Alp i Pirenejów są mi nieznane!

0.5/6

Ewa, Gdańsk 30.05.2019

zmiana hotelu bez powiadomienia

Miałam umowę, że będę w tym hotelu, na lotnisku dowiedzieliśmy sie, że będziemy w innym hotelu Playacalida Bardzo ładny hotel lecz w miejscu gdzie nic nie ma. Jestem bardzo zawiedziona i będę składała reklamację. Ewa Kuźniar- Chwirot
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem