5.2/6 (53 opinie)
Kategoria lokalna 3
1.5/6
Niestety, poziom usług oferowanych przez hotel znacząco odbiegał od tego, co zostało nam przedstawione w ofercie. Pragnę zwrócić uwagę na następujące nieprawidłowości: 1. Standard hotelu: Hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani, był na dużo niższym poziomie niż ten, który został obiecany. Wyposażenie pokoju i ogólne warunki nie spełniały oczekiwań, jakie sugerował opis w ofercie. 2. Posiłki: Posiłki serwowane w ramach pakietu all-inclusive były zimne, co znacznie obniżyło komfort naszego pobytu. Dodatkowo, zaskoczył nas fakt, że w barze trzeba było płacić za plastikowe kubki, co nie było wcześniej zaznaczone. 3. Bezpieczeństwo pokoju: Po każdym sprzątaniu pokoju, drzwi pozostawały otwarte, co nie powinno mieć miejsca i mogło doprowadzić do utraty naszych rzeczy. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia z punktu widzenia bezpieczeństwa gości. 4. Basen: Woda w basenie była zimna, co czyniło korzystanie z niego nieprzyjemnym. Dodatkowo, kafelki na dnie basenu były uszkodzone, co stwarzało ryzyko skaleczenia. Biorąc pod uwagę powyższe, uważam, że standard usług, za które zapłaciliśmy, był znacznie niższy niż oczekiwany.