Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży, ma już swoje lata co widać po wyposażeniu szczególnie po windach. Ulokowany w blokowisku innych hoteli. Dość ograniczony teren wokół, brak podziału na różne strefy co szczególnie irytowało nas wieczorami, gdzie siłą rzeczy musieliśmy słuchać bardzo głośnej muzyki i uczestniczyć w rozrywkach oferowanych przez hotel (karaoke, bingo itp.). Jak ktoś lubi głośną muzykę to może ok. ale przy barze nie dało się rozmawiać. Mi brakowało strefy, gdzie można byłoby spokojnie przy drinku porozmawiać z przyjaciółmi. Brak miejsc z klimatem. W pokoju brak podstawowego serwisu, nawet szklanek do napojów nie mówiąc już o butelce wody. Klimatyzacja w pokoju włączana pstrykiem na ścianie bez żadnej regulacji, skierowana bezpośrednio na łóżko. Prosta droga do przeziębienia dlatego na noc musieliśmy wyłączać. Samo położenie blisko Malagi bardzo dobre. Wycieczki oferowane przez Rezydenta i ich organizacja szczególnie z udziałem Pana Bartosza super. Uwaga: Jeżeli ktoś chce uczestniczyć w wycieczce do Granady i zwiedzić Alhambrę - proszę koniecznie zarezerwować sobie bilet już w Polsce przed wyjazdem w aplikacji Rainbow, bo na miejscu już raczej nie będzie takiej możliwości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
HOTEL SUPER, Z 9 PIĘTRA PIĘKNY WIDOK NA MORZE.PROBLEM BYŁ Z WYŻWIENIEM , OKOŁO 10 OSÓB WŚRÓD ZNAJOMYCH CIERPIAŁO NA OSTRE ZATRUCIE POKARMOWE . MOJA MAMA MIAŁA ZATRUCIE Z BARDZO SILNYMI WYMIOTAMI,AŻ DO UTRATY PRZYTOMNOŚCI.TEN EPIZOD ŻYWIENIOWY SPRAWIŁ ,ŻE WSPANIAŁEGO HOTELU NIE MOGĘ POLECIĆ ZNAJOMYM
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
PODSTAWOWE PYTANIE to takie ; -dlaczego były brudne talerze -szklanki kubki noże widelce???????????????? -pokazując to obsłudze to reakja żadna i olewająca. -pokazywałem menadżerowi i mówiłem rezydentce , czy powiedziała ??? zmian nie było!!!!! -to nie jest hotel 4 gwiazdkowy W HISZPANI .... W BUŁGARII CZY TURCJI OK!! DLACZEGO TAK NIE SZANUJĄ TYRYSTÓW!!! MOJA OCENA TO PONIŻEJ ŚREDNIEJ A 10 STOPNIOWEJ SKALI
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, poziom usług oferowanych przez hotel znacząco odbiegał od tego, co zostało nam przedstawione w ofercie. Pragnę zwrócić uwagę na następujące nieprawidłowości: 1. Standard hotelu: Hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani, był na dużo niższym poziomie niż ten, który został obiecany. Wyposażenie pokoju i ogólne warunki nie spełniały oczekiwań, jakie sugerował opis w ofercie. 2. Posiłki: Posiłki serwowane w ramach pakietu all-inclusive były zimne, co znacznie obniżyło komfort naszego pobytu. Dodatkowo, zaskoczył nas fakt, że w barze trzeba było płacić za plastikowe kubki, co nie było wcześniej zaznaczone. 3. Bezpieczeństwo pokoju: Po każdym sprzątaniu pokoju, drzwi pozostawały otwarte, co nie powinno mieć miejsca i mogło doprowadzić do utraty naszych rzeczy. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia z punktu widzenia bezpieczeństwa gości. 4. Basen: Woda w basenie była zimna, co czyniło korzystanie z niego nieprzyjemnym. Dodatkowo, kafelki na dnie basenu były uszkodzone, co stwarzało ryzyko skaleczenia. Biorąc pod uwagę powyższe, uważam, że standard usług, za które zapłaciliśmy, był znacznie niższy niż oczekiwany.