Opinie klientów o Playacalida

5.4 /6
342 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Roman, Łódź 12.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Beczka miodu, trochę dziegciu

Nasz wypoczynek z Raibow był niestety nieco rozczarowujący. Ale zacznę od hotelu. Można go polecać z czystym sumieniem. Pokoje duże i ładne. Łazienka, a właściwie salon łazienkowy. Znalazło się tam obszerne miejsce z umywalką i lustrem, obok duża wanna, zamykana oddzielna toaleta z bidetem oraz kabina prysznicowa. Myślę, że kilka osób może korzystać z pomieszczenia nie przeszkadzając sobie wzajemnie. Pokój nasz miał obszerną loggią wyposażoną w stolik i dwa wygodne krzesła. Impreza wieczorna dla 6 osób odbyła się bez problemu. Wszędzie czysto i schludnie. Mimo, że obiekt nie jest nowy i ślady eksploatacji są widoczne tu i ówdzie, niewiele uwag można zgłosić do hotelu, pomieszczeń i otoczenia. Kompleks basenów wewnętrznych i na zewnątrz hotelu z widokiem na morze też miły i dobrze zorganizowany. Nasz opcja hotelowa to HB. I to w zasadzie wszystko pozytywne o tym miejscu. Wersja HB powoduje, że śniadania mamy od 8 do 10 rano, a kolacja jest serwowana od 19.30. Dla mnie jest to zwyczajnie za późno. Kolacje jadam najpóźniej do 19.00. Objadanie się na noc jest niewskazane i wielu naszym wczasowiczom może to przeszkadzać. Skorzystałem z możliwości zamiany kolacji na obiad i to w jakiś sposób rozwiązało choćby częściowo problem późnych posiłków. Otoczenie hotelu to próżnia handlowa. Szanse na najdrobniejsze zakupy żadne. By kupić choćby płyny do picia trzeba wybrać się autobusem (1 euro) do najbliższej miejscowości. Problem w tym, że autobus "chodzi" raz na 1,5 godziny. O kąpielach morskich trzeba zapomnieć. Plaże czarne, żwirkowe, dla mnie i mojej towarzyski słabe, a nawet bardzo słabe. Poza tym by znaleźć się na plaży trzeba zejść kilkadziesiąt metrów stromo w dół. Potem pod górkę by wrócić do hotelu. Dla niektórych gości może to być trudne. Koszty jakie gość HB musi pomieść w hotelu są wysokie. Małe piwo w hotelowym barze to koszt 4 euro - w knajpce na morzem za tę kwotę kupimy duże piwo. Czyli jak kupiłeś HB - cierp i płać. Niestety nic dobrego nie powiem o wyżywieniu. Nie chodziłem głodny, ale to co serwowano było dla mnie nijakie smakowo. Trafiałem na warzywa "na twardo" których nie mogłem pokroić nożem. Propozycji było niby dużo, tak jak w sklepie "wszystko po 2 zł", ale w większości mi nie smakowało. Podkreślam - to moje, zapewne subiektywne, odczucie. Może wielu gości będzie zadowolonych z posiłków - ja nie. W moim rankingu hoteli jakie odwiedziłem ta propozycja lokuje się na ostatnim miejscu. Brakowało warzyw na ciepło, pomidory surowe były niedojrzałe, słowem duże rozczarowanie. Firma Rainbow , zgodnie z zapisami w umowie, mogła zmienić rozkład lotów i zrobiła to, oczywiście na moją niekorzyść. Zamiast wylotu o 6.35 wylecieliśmy tego dnia o .... 21.00. Pierwszy dzień pobytu, a właściwie 3 godziny, spędziliśmy w samolocie. Pozostawiono nas przed hotelem o 3 nad ranem (3,5 godziny lotu, 1,5 godz. transfer do hotelu). Potem trudne rozmowy z recepcją (bez opiekuna ze strony biura), zamiana pokoi i wreszcie wypoczynek po pierwszym dniu pobytu o 5-tej nad ranem. To firma Rainbow narzuca klientowi takie warunki umowy. Trzeba dodać, że robią tak wszyscy touroperatorzy. I to jest nie do przyjęcia przez klienta. Jestem w stanie zrozumieć, że samolot, że kłopoty z czarterami i że wiele jeszcze innych przyczyn. Ale co to obchodzi klienta. Umowa jest umową, zobowiązanie transferu z Polski do hotelu za granicą w określonym czasie jest zobowiązaniem. Mnie jako klienta nikt nie pytał czy się z tym zgadzam, czy to akceptuję, nawet zrezygnować nie mogę, bo nie mogę. Biuro nie zaoferowało nic w zamian. Znajomi, którzy w tym hotelu wykupili pobyt tygodniowy i pierwszy dzień spędzili jak ja w samolocie, a wylatywali z Malagi ostatniego dnia o 1.30 nad ranem. Pokój musieli opuścić już o 12.00. I od tego momentu szwendali by się po hotelu do 22.00 czyli godziny wyjazdu autobusu na lotnisko. Ale po uiszczeniu 40 euro mogli pozostać w swoim pokoju. Czyli klient tygodniowy tracił 1 dzień na nocny lot, a potem, jeśli nie miał owych 40 euro, przez kilkanaście godzin plątał się po hotelu bez możliwości poleżenia, odpoczynku czy umycia się. Nie do przyjęcia! Wycieczki. Skorzystaliśmy z dwóch: do Granady i ze ścieżki króla. Obie bardzo udane. Dobra organizacja i opieka przewodnika. Pan Bartek bez zarzutu, kontaktowy, z wiedzą, dobry organizator. Super. Zaskoczony byłem brakiem innych propozycji bo w okolicy jest wiele miejsc wartych obejrzenia. Dla przykładu Nerja z przepięknymi jaskiniami. Byliśmy tam organizując transport publicznymi liniami, ale to trwało i wymagało sporo zachodu i kombinowania. Za to punkt ujemny. W sumie pobyt fajny, słońce i pogoda bez zarzutu, ale mogło być lepiej. O ofercie animacyjnej nie wspomnę bo szkoda czasu.

5.0/6

Weronika 18.05.2017
Termin pobytu: maj 2017

Super WYPOCZYNEK

Spędziłam wakacje w zeszłym roku, było naprawdę świetnie. Przepyszne jedzenie, zadbany hotel, blisko plaża, fajne animacje.Minus - wycieczki fakultatywne- częśc nie zrealizowane ze względu na brak zainteresowania, a ta która była zorganizowana - do Rondy, z panią przewodnik PORAŻKA < przewodniczka ponoć nie z biura>, która była bardzo opryskliwa.. Nie polecam kupowac nic dodatkowo.

5.0/6

Tomasz, Warszawa 13.08.2019

Rodzina z dziećmi

Wakacje w 100% udane, byłem z 2 dzieci (19 i 9 lat) i każdy bardzo zadowolony i znalazł coś dla siebie, widoki cudowne, polecam zwłaszcza basen leżący nad samym morzem, 4 bary obecne z ogromną ilością alkoholi w karcie oraz 2 restauracje w których w sumie jest to samo jedzenie.

5.0/6

Marek 26.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Wszytsko OK

Wyjazd z dzieciakami (12 + 7 lat) w lipcu 2018 uważam za udany. Hotel jest dobrze przygotowany, obsługa miła i pomocna. Oczywiście pokoje mogłyby być już remontowane, ale trzeba pamiętać iż w zachodniej europie ciężko o nowobudowane obiekty, więc nalezy brać poprawkę że to nie Turcja czy Egipt które powstały od zera i wszytsko tam jest nowsze. Faktem jest to co można znaleźć na innych opiniach, tj. Rainbow nie informuje o budowie która dzieje się pod oknami. Na szczęście w hotelu nikt nie robił problemu z przeniesieniem mnie do innego pokoju, oddalonego od hałasów budowy. Plaża niestety z ciemnym piaskiem, przez co sprawia wrażenie brudnej i mało ciekawej. Obok hotelu przystanek miejskiego autobusu, więc pomimo lokalizacji oddalonej od centrum, nie ma problemu by się z hotelu wydostać - wystarczy tylko chcieć. Baseny fajne, chociaż woda mogłaby być cieplejsza, szczególnie przy barze jaki jest w wodzie. Jedzenie na bardzo wysokim poziomie, leki na biegunkę czy ból brzucha nie były potrzebne ;) Polecam i załączam kilka zdjęć.
162636486
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem