Opinie klientów o Playacalida

5.4 /6
342 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

cezary, Łódź 24.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

playacalida

Pobyt lipiec - sirpień 2018. Wszytko ogólnie jak w folderze rainbow. Niestety nie można wykupić innych niz sandartowe pokoje w biurze jedynie za dopłata ok 25 eur za dobe na miejscu-oczywiście jeżeli są wolne. nie można było z powodu braku pokoi dokupić pokój do czasu wylotu (można było jedynie skorzstać z prysznica w pomieszczeniach w spa). Doba hotelowa do 12 w południe a wylot o 2 w nocy. Zdając kartę od pokoju osoby z wykupionym all inclusiv pozbawione były mozliwości korzystania przez cały dzień z barów, jedynie po tłumaczeniach z personelem była możliwość lanchu i kolacji. Wypożyczalnia samochodów bez zastrzeżeń. Nie mozna płacić za wycieczki kartą a bankomat w hotelu nieczynny. Jedzenie z przewagą owocow morza - jak ktoś lubi to ok. Pokoje ok (po dopłacie) animacje bardzo średnie wewnatrz budynku. Baseny ok. Karta od pokoju codziennie była nieaktywna - e recepcji mówili że przez noszenie przy telefonie ?. Rezydentka ok nawet chętnie pomagała i animatorki ok.WiFi hotelowe beznadziejne ale i tak każdy korzysta obecnie z własnego.

5.0/6

Bartoszek 13.10.2018

Bardzo przyjazne miejsce

Hotel piękny, jedzenie pyszne, pokoje czyste, sprzątane aż za często. Jedynym mankamentem jest odległość od almunecar, ale na szczęście są busiki

5.0/6

Zenon, Rybnik 27.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Rewerz

Hotel o bardzo wysokim standardzie, z wyśmienitą częścią basenową. Śniadania i obiadokolacje urozmaicone i smaczne. Jedyny minus to bardzo mały wybór ciepłych przekąsek w barach przybasenowych np. brak pizzy,

5.0/6

Pola 21.06.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

Rodzinne wakacje

Bardzo fajny hotel położony w spokojnej okolicy.Do centrum Almunecar dojazd autobusem nr 3 (około 15min) bilet za osobę to 1 euro lub taksówką około 10 euro. Można również wypożyczyć auto -na miejscu ulotki z polsko języczną wypożyczalnią samochodów ( 3 dni około 100 euro).Nasz pobyt rozpoczynał się w pierwszej połowie czerwca czyli poza sezonem ale nam jak najbardziej to odpowiadało.Ludzi było w sam raz do wszystkiego był swobodny dostęp (leżaki, miejsca w restauracji podczas posiłków itp) większy ruch w weekend - dużo Hiszpańskich rodzin wtedy korzysta z hotelu. W hotelu mały sklepik z pamiątkami, brak natomiast sklepu spożywczego i za to minus gdyż mieliśmy wykupioną opcje HB i na zakup dodatkowej wody byliśmy zmuszeni z automatu (500ml=1,5 euro) lub 1 litr w barze za około 3 euro.Napoje do kolacji, obiadu dodatkowo płatne. Ogólnie drogo!!!Transfer do hotelu trwa około 2,5h. Wi-fi w hotelu słabe, dziennie godzina internetu gratis. Brak brodzika dla małych dzieci i zimna woda w basenach-jedynie w jacuzi ciepła woda.W pokojach lodówka i suszarka i sejf - płatny. Bardzo duże łazienki z wanną i prysznicem oraz osobnym wc.Obsługa bardzo miła szczególnie w glownej restauracji.Polskie animatorki przesympatyczne-trzeba je tylko znaleźć ;)mają zbiorki przy recepcji w okreslonych godzinach.Jedzenie dobre. Polecam zjeść chociaż raz na tarasie - przepiękny widok i cudowny klimat.Plaże przy hotelu dwie ale z brzydkim szarym piachem.Morze zimne.Rezydentka Pani Joanna Kociołek mieliśmy wrażenie, że była tam za karę. Słabo przekazywała informację i ostatecznie po zapisaniu sie na wycieczkę która rozpoczynała sie o 8:15 rano wyjechaliśmy bez śniadania z dwójką dzieci. Trochę już z biurami podrużowaliśmy i niestety w tym regionie rezydentka nas rozczarowała brak reakcji na nasz problem (brak śniadania) brak organizacji - zapisywanie na wycieczki lokalne wyglądało tragicznie i trwało 1,5h.Odczucie takie, że rezydentom zależy tylko na tym, żeby sprzedać wycieczkę jak najbardziej słuszne w tym regionie. Mimo wszystko polecam wycieczke na Gibraltar pomimo tego że wycieczka prowadzona była w ekspresowym tempie i na wszsytko mieliśmy zawsze tylko chwilke. Za mało czasu na samym Gibraltarze żeby podziwiać małpki i dobrze zwiedzić jaskinię św.Michała.
164656686
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem