Opinie klientów o Playacalida

5.4 /6
341 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Dariusz 17.07.2017
Termin pobytu: maj 2017

Porażka

Wylot z Warszawy 22.05. o 21.30. W hotelu około 03.00 w nocy. Na miejscu wszystkich nas kwaterują od strony wschodniej. Rano MASAKRA!!! Hotel połozony nad morzem. Wejście do hotelu od północnej strony. Trzy skrzydła (pozostałe strony świata) powinny dysponować balkonami z widokiem na morze i powinniśmy wsłuchiwać się w szum fal. Niestety nie do końca. Najlepsze pokoje z widokiem na basen i morze od południa. Fajny widok z balkonu na morze, a raczej zatokę w pokojach od strony zachodniej. Wydawałoby się, iż od strony wschodniej morze będzie także widoczne. Niestety NIE!. Tylko okoliczne wzgórza. Mało tego pod oknami trwa budowa. Hałas i żurawie przed oknami od 7.00 do 20.00. Biuro o tym nie informuje. Wszyscy zgłaszają się do recepcji. Odpowiedź recepcji: " Za pokoje z widokiem na morze trzeba dopłacać kilkadziesiąt Euro na tydzień". Niektóre osoby dopłaciły! Po dwóch dniach na wysokości zadania staje Rezydent p. Małgosia, której jesteśmy wdzięczni za pomoc. Wreszcie udało się zmienić pokój od strony zachodniej. Przy wyjeździe okazało się, iż osoby (małżeństwo z 2 małych dzieci), które dopłaciły za zmianę pokoju w pierwszym dniu nie otrzymały pokwitowania zapłaty i przy wyjeździe muszą zapłacić raz jeszcze. O zgrozo!. Zapłaciły aby nie robić wsi lub zadymy. Pewnie z firmy RAINBOW już nie skorzystają! Ja jeżdżę od kilku lat co roku z RAINBOW. Po raz pierwszy byłem rozczarowany. Nie tylko pokojem. Gdyż nie wiem dlaczego Polaków zawsze umieszczają w najgorszych pokojach???. Opcja ALL INCLUSIVE w tym hotelu jest chyba w wersji LIGHT. O tym także nikt nie informuje!!! Za większość drinków trzeba dopłacać (tylko gin z tonikiem lub cola z whisky), za lody dla dziecka typu rożek dopłata 2 Euro!!! W sklepie za 6 szt płaci się 1,60 Euro. Lód wodnisty okrągły dopłata 1,60 Euro. Nawet chipsy dla dzieci tylko wybrane rodzaje!!! Jeśli Wasze dziecko lub Wy nie najecie się na stołówce, to pomiędzy posiłkami nie liczcie na jakiekolwiek jedzenie. I jeszcze jeden minus. W ostatnim dniu (tj. ponedziałek) zdajecie kartę do pokoju do 12.00. Przypomnę, iż przybyliśmy we wtorek nad ranem, więc korzystamy w pełni od wtorku rana czyli 6,5 dnia a nie 8 jak podają w ofercie. W tym momencie zapomnijcie o opcji ALL INLUSIVE. Tylko woda mineralna w recepcji. Walizki w recepcji. Z niczego poza posiłkami i basenem nie można skorzystać!!! Za pokój do 18.00-ej trzeba dopłacić!!! A wyjazd z Hotelu o 22.00. Apropo basenów? JEDEN!!!. Fajny z niego widok na morze. W hotelu pomiędzy skrzydłami jest ścieżka wodna z jakuzi, zjeżdżalniami i basenem z barem. Mankament tylko taki, iż ścieżka, jakuzi i zjeżdżalnie dla dzieci od lat 13. Basen z barem czynny tylko w pełnym sezonie od połowy czerwca do końca sierpnia, animacje dla dzeci po polsku także. Ogólnie kicha!!!. Byłem w Hiszpanii w zeszłym roku w podobnym czasie (z uwagi na tańsze ceny ofert niz w pełnym sezonie) na wschodnim wybrzeżu i byłem zarombiście zadowolony. Tak więc "Nie co kraj to obyczaj" tylko wnikliwie pytajcie co otrzymacie w ramach oferty, bo są znaczące różnice. W tym wypadku ja się zawiodłem. Jedyny plus w tym wypadku jak zawsze, to poziom przygotowania Rezydentów i ich zaangażowanie. Ale oni wszystkiego nie załatwią za biuro. Pomimo, iż posiadam kartę stałego klienta od kilku lat, po raz pierwszy się rozczarowałem, Może zmienię biuro na inne?

2.5/6

Małgorzata 07.10.2019

Wypoczynek

Hotel w porządku, szkoda że w okolicy nie ma żadnego sklepu

2.0/6

Bartosz , Rzeszów 27.06.2019

Złote góry w katalogu..

Pokój bardzo czysty(codziennie sprzątany) Obsługa hotelu bardzo przyjazna i pomca !! Wyżywienie monotonne ,nie wyglądające apetycznie.Do All inclusive trzeba dopłacać kiedy chce się np.Mohito lub inne tego typu drinki(ok 2e) Plaże obok hotelu kamieniste bardzo brudne i nie przyjemne do plażowania.Dojście z hotelu do jakieś porażka... Żeby jeść trzeba iść z góry A kiedy się chce wrócić do hotelu trzeba wspiąć się na górę A później iść pod prysznic.Restauracje przy plaży w większości nie czynne.Nie na żadnych sklepów w pobliżu.Z pewnością nie polecamy tego hotelu.

1.5/6

Sławomir, 12.08.2021

nie polecam

Hotel jako budynek bardzo ładny ale obsluga beznadziejna. Widać ze covid ptzrtrzebił obslugę i są ludzie z przypadku. W wiekszosci nie mowia w innym jezyku niz hiszpanski. Kelneró malo i nie wiedzą co robić. jak na hotel 4 * to dramat. To najwyżej 3 gwiazdki i to tureckieJedzenie monotonne i nieciekawe. owoce tylko na obiad - na śniadanie i kolecje już nie.Bary też pod psem. Fajnegi drinka nikt nie zrobiNie polecam opcji all-inclusivelepiej śniadanie i obiadokolacje i zostawić sobie pieniądze na kafejki w miescie. W hotelu niesmacznie, niestarannie i drogoRezydenci także sie nie przemęczają. Pani spotykala sie z nami 2 razy i 2 razy spóźniona po 15 min. Cala grupa czekala na rezydenta - no coś nie tak
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem