Opinie o Playacalida

5.4/6 (368 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.4/6
368 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Złote góry w katalogu..

    Pokój bardzo czysty(codziennie sprzątany) Obsługa hotelu bardzo przyjazna i pomca !! Wyżywienie monotonne ,nie wyglądające apetycznie.Do All inclusive trzeba dopłacać kiedy chce się np.Mohito lub inne tego typu drinki(ok 2e) Plaże obok hotelu kamieniste bardzo brudne i nie przyjemne do plażowania.Dojście z hotelu do jakieś porażka... Żeby jeść trzeba iść z góry A kiedy się chce wrócić do hotelu trzeba wspiąć się na górę A później iść pod prysznic.Restauracje przy plaży w większości nie czynne.Nie na żadnych sklepów w pobliżu.Z pewnością nie polecamy tego hotelu.

    Bartosz , Rzeszów - 27.06.2019

    7/10 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    nie polecam

    Hotel jako budynek bardzo ładny ale obsluga beznadziejna. Widać ze covid ptzrtrzebił obslugę i są ludzie z przypadku. W wiekszosci nie mowia w innym jezyku niz hiszpanski. Kelneró malo i nie wiedzą co robić. jak na hotel 4 * to dramat. To najwyżej 3 gwiazdki i to tureckieJedzenie monotonne i nieciekawe. owoce tylko na obiad - na śniadanie i kolecje już nie.Bary też pod psem. Fajnegi drinka nikt nie zrobiNie polecam opcji all-inclusivelepiej śniadanie i obiadokolacje i zostawić sobie pieniądze na kafejki w miescie. W hotelu niesmacznie, niestarannie i drogoRezydenci także sie nie przemęczają. Pani spotykala sie z nami 2 razy i 2 razy spóźniona po 15 min. Cala grupa czekala na rezydenta - no coś nie tak

    Sławomir, - 12.08.2021

    6/10 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Katastrofa

    Hotel sam w sobie czysty, baseny również wporzadku jeśli chodzi o całą resztę katastrofa hotel oddalony o kilka kilometrów od centrum transport jedynie taxi bądź wynajem pojazdu. Całą obsługa hotelu mówi w języku hiszpańskim bądź francuskim język angielski nie wchodzi w grę. Jeśli widzą że nie jesteś pochodzenia hiszpańskiego bądź francuskiego traktują cię bardzo niegrzecznie a wręcz z pogardą jakiej jeszcze w żadnym hotelu nie spotkałem. Jedzenie to jeden wielki koszmar dosłownie każdego dnia jest to samo i jakość jedzenie jest na niskim poziomie jak i przemęczona cała obsługa kuchni ( kucharze). Kelnerzy są straszni jeden jak zapytał czy jesteśmy Polakami i poprosiliśmy o pepsi do picia dostaliśmy pepsi rozrobione z wodą było poprostu koloru żółtego gdzie nawet goście ze stolików obok widzieli ich zachowanie w naszą stronę. Powiem tak robią wszystko abyś jak najszybciej opuścił restaurację jeśli widzą że siedzisz zbyt długo zaczynają chodzić do ciebie co dwie minuty i dopytywać czy już zjadłeś aby zabrać talez jak doskonale widzą że jesz. Ogółem jedno wielkie rozczarowanie nie wspominając że mieliśmy wylot o godzinie 17.40 22.07 a w hotelu zameldowaliśmy się o 01.00 w nocy 23.07 mało z tego wymeldowanie jest 29.07 godzina 12 a autokar na lotnisko dopiero o godzinie 17.45 ale tu też był problem ponieważ kierowca autokaru był niekompetentny i zablokował się autokarem w miejscu w które na pierwszy rzut oka widać nie powinno się wjeżdżać. Więc czekaliśmy kolejną godzinę na zastępczy transport w wyniku tego spóźniliśmy się prawie na lotnisko i musieliśmy następnie spędzić godzinę w kolejce do odprawy po czym usłyszeliśmy że nasz samolot jest opóźniony o godzinę i oczywiście na lotnisku w Katowicach po wylądowaniu czekaliśmy półtorej godziny na nasze walizki kpina ponieważ lotnisko było praktycznie puste a wyladowalismy o 02.00 w nocy katastrofa jednym słowem zepsute całe wakacje. Jeszcze odnośnie rezydentki nigdy nie słyszałem tak ofuconej i niechętnej do jakiejkolwiek konwersacji osoby która na codzień musi pracować z ludźmi, rozumiem że niektórzy zachowują się różnie zwłaszcza jak mówimy o wycieczkach all inclusive/ rozumiem ale naprawdę nie każdy jeżdżąc na all inclusive jest biedny. Chociaż ta pani rezydent to porażka nie powinna była tam pracować, aż do tej pory chce mi się śmiać jak do mnie mówiła - niestety to mnie się chce śmiać ponieważ jestem bardziej niż pewny że moje miesięczne dochody są wysokości minimum rocznych tej pani pozdrawiam niestety ale wiem że wakacje PL mają świadomość tego jaką firmą jest rainbow i powinni bardziej pilnować wszystkiego z uwagi że często mają wyjazdy do roznego rodzaju hoteli. Niestety nie pozdrawiam…

    Konrad, Chrzanów - 01.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/9 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    HORROR

    W recepcji zgubili dowód mojego syna i cały czas twierdzili że się znajdzie. Nerwówka bo bez dowodu mój syn nie może opuścić Hiszpanii. Recepcja od wtorku do czwartku zapewniała że dowód się znajdzie i co znalazł się dopiero tydzień po naszym przyjeździe do Polski. Przez zagubienie dowodu nie mogliśmy pojechać na żadną wycieczkę ponieważ właśnie dowód był wymagany. Rezydencji w tym hotelu są tylko od sprzedawania wycieczek a nie opieki nad uczestnikami. Powtarzali cały czas że dowód się znajdzie i to była ich cała pomoc. Musiałem pojechać na komisariat aby złożyć zeznania że w hotelu w recepcji zagubili nam dowód żeby mój syn mógł wrócić do polski. W RAINBOWA nikt do tej pory do mnie nie zadzwonił celem przeprosin i wyjaśnienia całej sytuacji. To były najgorsze wakacje w naszym życiu, nikomu nie polecam takiej sytuacji. A co najgorsze nie ma odpowiedzialnego za zagubienie dowodu !!!! - SZOK.

    Andrzej, Brzozów - 25.08.2019

    15/19 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem