Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
OGROMNYM PLUSEM JEST PRZEPIĘKNA HISZPANIA I PORTUGALIA JEJ ZABYTKI ,UROKLIWE MIASTA ,WIDOKI ,LUDZIE I KULTURA .PRZEZ 6 DNI ZWIEDZILIŚMY BARDZO DUŻO .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniali współpodróżnicy i wspaniałe odwiedzane miejsca oraz super przewodnicy rekompensowali brak klimatyzacji w dwóch hotelach oraz średnio przygotowanego pilota 😉
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
sama wycieczka w maju to dobry pomysł, bo mniej turystów, spokojniejsze zwiedzanie bez przepychania się w tłumie w nerwalgicznych najczęściej zatłoczonych miejscach. a przede wszystkim nie jest jeszcze tak gorąco jak w miesiącach letnich wakacyjnych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przylocie do Malagi totalny chaos, nikt nie wie gdzie iść po bagaże, etc. Rezydent zjawił się póżno skierowal do autobusu i koniec. Generalnie trasa zbyt długa. Były dni gdy 2/3 dnia spędzaliśmy w autokarze. Dotyczy w szczególności dnia gdy w programie jest pobyt w Fatimie. Na Fatimę przeznaczono ok 3 godzin pozostały czas to jazda w okolice Madrytu. Jedzenie na objeździe fatalne. Po kolacji większa część grupy udawała się do sklepu (często 1 godzina drogi) lub pobliską stację benzynowa po wodę czy jedzenie. Zakwaterowanie na objeździe daje wiele do myślenia w zakresie cięcia kosztów przez biuro. Przy wyborze hotelu na wypoczynek raczej nie kierować się zdjeciami hotelu na stronie biura lecz innych portali gdzie są zdjecia innych osób wypoczywajacych. Hotele niby 4 gwiazdkowe (to 4 gwiazdki lokalne) pozostawiające dużo do życzenia. Rezydent w hotelu do niczego nie pomocny, jedynie do namawiania do wycieczek fakultatywnych. Brak pomocy przy meldowaniu.