Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka była ciekawa. Jeden z hoteli był kiepski. W dwóch hotelach żądano opłatę za internet. Niestety, pilot nie utrzymywał pracującego kontaktu z uczestnikami. Informacje dotyczące dziennego rozkładu wycieczki były niewystarczające.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki ciekawy , jednak brakowało trochę czasu wolnego bo 15-20 min zdecydowanie za mało. Zdecydowanie za krótki pobyt w Barcelonie i Madrycie ,na te miasta warto byłoby poświecić więcej czasu . Trochę słaba organizacja w Bilbao , straciliśmy dużo czasu w autobusie krążąc w kółko po mieście .Jeżeli chodzi o hotele to najlepszy był ten gdzie spędziliśmy 2 noce . Ogólnie wycieczka bardzo nam się podobała .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wycieczka ciekawa , miło spędzony czas , dużo informacji ciekawostek . zdecydowanie zlikwidował bym stwierdzenie " wizyta panoramiczna" zza szyby autobusu nic nie da się zwiedzić .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawa trasa, wspaniały pilot ale strata 2 dni nie jest chlubą Biura. Pierwszy dzień po całonocnej podróży jesteśmy w hotelu ok 9 rano i skazani na hol czekamy na walizkach do godz. 14 na rozpoczęcie doby hotelowej a więc w praktyce pierwsza doba wycieczki stracona bo nie ma się gdzie przebrać, umyć aby nawet wyjść na miasto. Podobnie ostatnia doba.. wykwaterowanie o godz. 10 i czekanie w holu do godz. 20,30 na wyjazd na lotnisko i całonocna podróż do kraju. Ponadto 6/7 dzień po wykwaterowaniu z okolic Madrytu przejazd 700 km do pierwszego hotelu gdzie jak wyżej a jeżeli nie było żadnego programu poza czekaniem to lepiej byłoby grupę wysłać do kraju z lotniska w Madrycie. Hotele różne, jak w objazdówce. Pilot Pan Ryszard absolutnie zasługuje nawielkie brawa. Kultura, wiedza i chęć pomocy w każdej sytuacji.