5.6/6 (571 opinii)
2.0/6
Za drogo uważam że nie jest warta takiego nakładu finansowego Mexyk ma nie porówywalnie więcej do oka,ania za dużo mniejszą kasę
1.0/6
Wycieczka nie porywa. Program a w szczególności pierwsze jego kilka dni nie proponuje nic szczególnie ciekawego. Organizacyjnie też nie jest to dobrze przygotowany wyjazd. Zapamiętam z niego ciągłe czekanie aż przewodniczka lokalna zakupi bilety wstępu czy na kolejkę, oczywiście stojąc w potwornie długich kolejach. Przewodniczka polska Pani Marta bardzo miła osoba, ale wyraźnie Japonia to nie jej ulubiony kierunek. Na najgorszą ocenę zasługuję jednak samo biuro, które pokazało mi swój "środkowy palec" jeszcze przed wyjazdem i to pomimo tego, że już wcześniej korzystałam z jego usług i jako klientka zostawiłam w nim całkiem spore pieniądze. To było już drugi raz i czuję, że tym razem mam dość. Obudźcie się Rainbow!!!! Wasza obsługa klienta jest rodem z PRL-u.!!! Próba dowiedzenia się, czy mogę uzyskać numer rezerwacji biletów lotniczych, aby spróbować upgradować klasę lotu spełzła na niczym. Na infolinii nikt nic nie wie: czy to możliwe czy nie. Mówią, że prześlą zapytanie do innej komórki i się z tobą skontaktują. Oczywiście nikt się nie odzywa. Dzwonisz ponownie, ponownie i ponownie i ciągle to samo. Potem robi się już niemiło jak zaczynasz naciskać, żeby uzyskać odpowiedź na to proste pytanie, bo Twój lot jest za dwa dni. Obsługa i Twój tzw "opiekun" stają nie opryskliwi i niemili. Finalnie i tak nie uzyskujesz żadnej informacji. Na lotnisku odbierasz dokumenty w okienku Rainbow z tym upragnionym numerem. Pytasz Pana z tego okienka, dlaczego nikt wcześniej nie chciał ci go podać ani odpowiedzieć na pytanie czy w ogóle można go uzyskać. Na co Pan z rozbrajająca szczerością mówi, że to dziwne bo te rezerwacje są robione kilka tygodni wcześniej i to raczej nie powinien być problem żeby je przesłać klientom. A jednak jest! Finalnie Lot robi ci upgrade w ciągu 3 sekund tyle tylko, że jest on znacznie droższy niż gdybyś dostał bilet wcześniej od Rainbow i zrobił to w odpowiednim czasie. Myślę, że będę pamiętać o tych doświadczeniach przy rezerwacji moich kolejnych wyjazdów i wybierać bardziej proklienckie biura.
1.0/6
Wycieczka słaba, mało atrakcji, większość czasu w autokarze lub na przejazdach. Jedzenie w hotelach przyzwoite. Przewodniczka najgorsza z możliwych. Podczas pobytu niczego się nie dowiedzieliśmy o tym kraju gdyż pani nie potrafiła przekazać swojej wiedzy. Mówiła tak chaotycznie, nieskładnie, opowiadając o jakimś miejscu poruszała 10 innych wątków i nigdy nie kończyła. Dramat. Trzeba było doczytać wszystko co człowiek chciał wiedzieć. Zadając pytanie przewracała oczami i z wielką łaską odpowiadała „ o tym później” - czyli drogi uczestniku nigdy. Niestety bardzo się zawiodłam na tej wycieczce - za takie pieniądze oczekiwałam czegoś super a dostałam dramato-komedię. Nie polecam.