5.4/6 (293 opinie)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Doskonała obsługa Pani Rezydentki Anny, dzięki której wyjazd można uznać za udany. Jej świetny kontakt z dyrekcją hotelu Falkensteiner Panią KUNI uratował nam pobyt, bo otrzymaliśmy pokój o właściwym standardzie hotelu 4* Więcej takich pracowników ! Pozdrawiamy Panią Annę!
5.0/6
To były nasze pierwsze wakacje All Inclusive i z jednej strony jesteśmy zadowoleni (nie trzeba się o nic martwić, wszystko podstawione pod nos, 6 dni totalnego luzu), ale z drugiej upewniliśmy się, że wolimy wakacje chociaż w połowie aktywne. Tutaj było to raczej niemożliwe ze względu na położenie hotelu - do każdej większej/ciekawszej miejscowości daleko, więc dla nas szkoda tracić pół dnia na siedzenie w aucie/autobusie/pociągu. Ponadto z hotelu kursował tylko busik(o wątpliwym stanie technicznym) do Pizzo(~15km, 5euro w dwie strony za osobę), oprócz tego możliwość wynajęcia taxi(coś jak busik do Pizzo ale indywidualna trasa), auta(jak sprawdzaliśmy na stronie europcar to małe auto na jeden dzień prawie 100euro) oraz kupno wycieczki z biura za 50-60euro/os. Naszym zdaniem drogo. Co do samego biura, to wszystko było zapięte na ostatni guzik, informacje z oferty pokrywały się z rzeczywistością. Dla osób, którym odpowiada kursowanie między pokojem, basenem/plażą, restauracją i barem, będzie to raj :D W Polsce się śmiejemy, że ludzie rezerwują parawanami skrawek plaży, a tam to samo (mimo zakazu) robią z leżakami. Rano rzucają ręcznik i zarezerwowane.
5.0/6
hotel czasy swojej świetności ma za sobą. w korytarzach zapach stęchlizny, jednak w pokojach o wiele lepiej... pokoje w miarę przestronne, codziennie sprzątane. Za największy plus tego hotelu uważam przepyszną kuchnię! Mnóstwo owoców morza, prawdziwa włoska kuchnia.Oferta all inclusive spełniła moje oczekiwania. Niektórzy narzekali na brak przekąsek. Nam to w ogóle nie przeszkadzało. Czytając opinie o monotonnych śniadaniach zastanawiam się, co ci krytykujący jedzą w domu... Moim zdaniem śniadania były ok... Jeśli chodzi o infrastrukturę, też oceniam ją bardzo dobrze. Baseny bardzo duże (jak na Włochy to ogromne), nie ma walki o leżaki. Nawet w południe można znaleźć jakieś wolne. Basen czynny od 9 do 19. Animacje na basenie fantastyczne (choć ja zdecydowanie nie przepadam za nimi). Oprócz animatorów z Rainbow, duża ekipa hotelowych animatorów starających się umilić gościom pobyt (czasami aż za bardzo ;P). Rozczarowaniem były animacje wieczorne... zdecydowanie nie polecam... tandetne ! Dwóch animatorów przebranych za kobiety nachalnie zaczepiają mężczyzn.. Mega pozytywnym zaskoczeniem byli panowie kucharze śpiewający podczas serwowania frytek a wieczorem śpiewający podczas karaoke. Naprawdę booooscy!! Wokół hotelu nie ma nic ... trzeba wynająć auto, żeby coś zobaczyć... Polecam wypożyczenie auta z wypożyczalni w hotelu... Owszem, trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo pan przyjeżdża kiedy chce, a kolejka stoi i czeka, ale ceny (mimo że wysokie) naprawdę nie różnią się za wiele od tych na lotnisku (a na lotnisko też dojechać trzeba... i następnego dnia oddając auto również..) Rezydent Rainbowa raczej niezbyt zainteresowany klientami biura... na szczęście znając języki ogarniamy wszystko sami... pomagaliśmy też innym klientom biura... Podczas powrotu do Polski rezydenta nawet nie było z nami w autobusie. Przy odprawie łaskawie pojawił się ktoś dopiero po jakimś czasie... Przykre to, bo rezydentka z Itaki cały czas była przy swoich klientach... Myślę, że nad tym trzeba by popracować, bo nie każdy zna języki i poradzi sobie... Generalnie bardzo polecam hotel. Standard mógłby być lepszy (ale to w końcu Włochy...) , jednak ze względu na kuchnię, chętnie bym tam wróciła...
5.0/6
Hotel bardzo fajny, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Bardzo zadbany, w pięknym zielonym ogrodzie. Super baseny, obsługa miła.