4.9/6 (26 opinii)
2.0/6
Na 4 dni przed wyjazdem otrzymałem wiadomość że potwierdzony od 3 miesięcy hotel Hennan jest przepełniony co okazało się waszym kłamstwem ,gdyż część uczestników wycieczki została nim zakwaterowana Nam zaproponowano gorszy hotel daleko od centrum i z kiepską plażą.Ostatnia noc wycieczki standardowo przez Reinbow była w podrzędnym hotelu z kiepskim wyżywieniem i w bardzo nieciekawej dzielnicy Cebu
1.0/6
Jak można do kraju w którym turystyka masowa nie istnieje wysłać grupę 40 osób. W jednym autokarze ( rozmiar siedzenia dla Filipińczyka oczywiście ) do tego z pilotka kompletnie nie zainteresowana grupa . Hotele z pluskwami , brudną pościelą i ręcznikami . Pakiety śniadaniowe to kanapka tostowa i jajko . Po interwencji dodali raz banana ( 6 cm ). Program kompletnie nie przemyślany . Po dobie prawie podróży od rana 4 h autokarem żeby 1,5 h płynąc spływem kajakowym pod wodospad , zrezygnować z kąpieli w nim bo trzeba wracać bo są korki i znów 3 h jazdy. Drugi dzień ta sama trasa żeby 2,5 h spędzić w gorących źródłach . 7 h w autokarze. Będąc w Manila nic nie oglądamy bo lecimy na Palawan . Po to żeby za dwa dni tu wrócić i zwiedzać żeby za 3 dni lecieć na Cebu . Potem prom na Bohol i znów po 2,5 dniach powrót do Cebu . W tym dniu nic nie robimy . Za to w dniu wylotu zwiedzamy żeby upoconych dostarczyć na lotnisko. PORAŻKA. Pilotka Anna nie zainteresowana zdrowiem klientów pogryzionych przez pluskwy . Żadnej pomocy przy organizacji lekarza. Nawet pytania o zdrowie przez kolejne dni . O zmianę pakietu śniadaniowego na śniadanie zawalczyliśmy sami jako klienci . Na śniadanie w Cebu ryż. I już . Po wezwaniu managera hotelu przez nas śniadanie się znalazło. Pilotka dotarła dopiero na odjazd autokaru. Podsumowując. Filipiny tak ale nie z Rainbow. Nie z tą pilotka w żadnym wypadku nie tracić czasu na miasta . No i max grupa 15 osób patrząc na bazę noclegowa i żywieniowa. ( 2 kolację Rainbow zrobiło w galerii handlowe w barze bufet - zjedz ile potrafisz)