4.6/6 (32 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
W 100 ZGADZAM SIĘ Z MARTĄ DODAM TYLKO INFO O NIEZNOŚNEJ , GŁOŚNEJ MUZYCE NA BASENIE I OKALECZONYCH TUKANACH BEZ OGONA ABY PRZYPADKIEM NIE ZECHCIAŁY ZMIENIĆ MIEJSCA ZAMIESZKANIA
MACIEK - 25.12.2024
11/13 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pokoje w hotelu nie posiadają balkonów- NIKT NAS O TYM NIE POINFORMOWAŁ, Nie ma jak i gdzie wysuszyć kostiumów kąpielowych ; brak ekspresu do kawy w pokoju a budynku na parterze kawa w termosie okropna i w papierowych kubkach, plaźa prywatna ale BRAK BEZPOŚREDNIEGO DOSTĘPU DO MORZA, trzeba przejść przez publiczną plażę do morza, leżaki hotelowe nie stoją bezpośrednio przy morzu tylko zapubliczną plażà- znów nikt nam tego nie powiedział. Zostaliśmy przywiezieni do hotelu ok 13.20, opaski umożliwiające korzystanie z all inclusive od godziny 15 ale jedzenie -kolacja dopiero o 19- warto było nas o tym powiadomić. Wisienką na torcie były Wyspy Różańcowe za 155 usd od osoby. Była to tylko przejażdzka szybką łodzià motorową i leżenie na plaży ze słabym lunchem w cenie. Wycieczka może warta 50 usd. Aha- nie wszyscy piloci mówiący po hiszpańsku…Biznes klasa w Plus Ulta porażka, na 12,5 godzin lotu tylko 2 posiłki oraz 1 butelka wody. Trzeba było chodzć i się prosić. Na długi czas wyleczyłam się z Rainbow Rour
Ewa Bernat - 01.03.2025
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Kolumbia jest pięknym krajem, który ma bardzo dużo do zaoferowania, więc na pewno tam wrócimy, ale nie z Rainbow. Przez cały pobyt (2 tygodnie) w hotelu był remont, o którym biuro nas nie poinformowało, mimo że mówiliśmy, że jest to nasz miesiąc miodowy.
Grzegorz, --- - 28.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
13/14 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel dość dobry, w świetnej lokalizacji, jeżeli lubimy też przechadzki po mieście. Kawałek wydzielonej plaży w miarę porządny, ale dostęp do morza daleki i poprzedzony innymi leżakami/krzesłami. Najlepsza w obiekcie jest dobra restauracja ze smacznym jedzeniem, zwłaszcza owocami morza. Bar przy basenie kiepsko obsługiwany, liczni kelnerzy nie podejdą do stolika klienta z opaską "all inclusive". częste braki wybranych napojów. NIEZGODNY Z WARUNKAMI UMOWY (PLAN WYCIECZKI) JEST BRAK REALIZACJI NIEOGRANICZONEGO DOSTĘPU DO NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH I ALKOHOLOWYCH. Przeciwnie, jest istotny ich limit do około 10% asortymentu barów. Uwagi na ten temat rezydent ignoruje. Jest zainteresowany sprzedażą dodatkowych wycieczek, a nie pomocą w realizacji określonych umową świadczeń,
MJ------ - 05.03.2025
1/1 uznało opinię za pomocną