Opinie o Krystaliczne Lodowce Alaski

4.8/6 (26 opinii)

4.8/6
26 opinii
Intensywność programu
4.0
Pilot
5.3
Program wycieczki
4.8
Transport
4.9
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Łosie i łososie, albo... odwrotnie.

    Ogólnie wycieczka udana, Andrzej "Andy" jak zwykle doskonale przygotowany. Pogoda typowo "alaskańska", ale ma to swój urok. Ogromny MINUS dla Rainbow za dwudniową podróż powrotną, koczowanie na lotniskach, nocne loty, wykreślenie z programu Chicago - przy zachowanej cenie, a także nierozliczenie się ze środków zaoszczędzonych na biletach do parków narodowych - bo wejście było darmowe. Jako wielotni , stały klient stwierdzam, że tym razem biuro się nie popisało. Zdecydowanie za droga impreza, biorąc pod uwagę powyższe oszczędności. Łącznie trzy doby w podróży - tu też biuro oszczędza, bo za hotele nie trzeba płacić. Polecam pod rozwagę potencjalnych przyszłych klientów - czy chcecie spędzić 39 godzin bez snu, jedzenia i łazienki? Niektórzy narzekali na brak obiadokolacji. Mnie to akurat nie przeszkadzało - można było samemu zdedycować co, kiedy i ile się zje.

    BP - 07.07.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    70/79 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    łosie i łososie.

    nie widziałam ani łosi ani łososi. Niestety byliśmy pierwszymi na tej trasie, więc było sporo improwizacji jeśli chodzi o program wycieczki, wiele punktów programu to pomyłka, między innymi zakup lotu na Mc Kinley (po 400$ !!!) 10 dni przed lotem a pogoda nie do przewidzenia to okrutne zdzierstwo.

    Danuta, Poznań - 17.08.2015

    59/69 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Alaska - tak, "Krystaliczne lodowce Alaski" - nie

    Wycieczka zaczęła się fatalnie - wylot o jeden dzień później, grupa leci różnymi samolotami, porozdzielano nawet małżeństwa. Jedni mieli bilety typu overbooking, innym nie doleciały bagaże itd, ale to jakby wina linii lotniczej. Gorzej, że nie było żadnego wsparcia ze strony Rainbow (opiekuna produktu) - bo była w Polsce noc, weekend - no to nikt nie pracuje. Natomiast niewątpliwie winą biura jest po prostu nieciekawy program. Alaska ma potencjał. Zobaczyć misie w naturze, łososie płynące w górę rzek, lodowce z bliska czy usiąść na saniach z zaprzęgniętymi psami. Tak mi sie kojarzy Alaska i to wszystko było możliwe. Ale tego nie było. Dwa ciekawe dni to dużo za mało za te pieniądze.

    Małgorzata Startek - 17.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    55/60 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Podróż niespełnionych marzeń

    Była to wycieczka, która rozpoczęła się rozczarowaniem, stresem, trudną podróżą. Po przyjeździe na lotnisko o godz. 4.00 dowiedzieliśmy się, że zaplanowany lot przez Paryż jest odwołany. Dla męża zarezerwowano lot przez Amsterdam w pierwotnym terminie a ja miałam lecieć następnego dnia rano z innymi uczestnikami wycieczki. I takie rozwiązanie było już ustalone poprzedniego dnia, ale niestety nikt z pracowników Rainbow nas o tym nie poinformował. A przecież są telefony, smsy, maile. Mimo oddzielnych lotów zdecydowaliśmy się na tę wycieczkę. Z perspektywy czasu wiemy, że była to zła decyzja. W dniu wylotu w punkcie Rainbow na lotnisku otrzymałam tylko kartkę z rozkładem poszczególnych lotów z dnia poprzedniego. Brak podania godziny oraz numerów lotów utrudnił rozmowy dotyczące dalszej części lotu z pracownikami linii Delta na lotnisku w Amsterdamie i w Seattle. W Amsterdamie poinformowano nas, że nie mamy zarezerwowanych konkretnych godzin lotów tylko mamy rezerwację w systemie ,,overbooking", czyli polecimy, jeśli nie zgłoszą się wszyscy, którzy mają rezerwację na lot o danej godzinie. Kilka osób poleciało samolotem o godz. 10.00, pozostałe czekały na kolejny lot, który był 4,5 godz. później, jedna osoba miała zarezerwowane połączenie przez Minneapolis. W Seattle znów overbooking i kolejne 4,5 godz. dodatkowego oczekiwania. Dodam, że już w Amsterdamie osoba z Rainbow odpowiedzialna za loty do USA nie udzieliła nam żadnych konkretnych informacji i przestała odbierać od nas telefony. Przykre było, że przy tzw. ,,wycieczce zorganizowanej" nie otrzymaliśmy w tym momencie żadnego wsparcia od firmy Rainbow. W odpowiedzi na reklamację w tej kwestii pracownik Rainbow stwierdził beztrosko, że ,, gdy pasażer samolotu przejdzie odprawę, opiekę nad nim przejmuje linia lotnicza". Do hotelu w Anchorage dotarliśmy ostatecznie około godziny 3.00 nad ranem w trzecim dniu wycieczki. W trzecim dniu wycieczki spotkali się w końcu wszyscy jej uczestnicy (poza tymi, którzy zrezygnowali), w kolejnym dniu dotarły też zagubione bagaże. Odzyskaniem bagaży zajął się nasz pilot- pan Andrzej. Jeśli chodzi o samą wycieczkę to program mało intensywny i dużo ciekawiej prezentuje się w kwiecistym opisie wycieczki niż w rzeczywistości. W przypadku części uczestników nie był zrealizowany pierwszy punkt programu, czyli dzień ze zwiedzaniem Seattle. Dumnie brzmiące zwiedzanie parku Denali to krótka wycieczka powiedziałabym, że po otulinie parku (maksymalnie 3 godz. łącznie z przystankami), ponieważ Rainbow zarezerwował niestety najkrótszą trasę wycieczki, gdzie nie było szans na spotkanie dzikich zwierząt. W oddali udało się przynajmniej dzięki słonecznej pogodzie zobaczyć szczyt Denali. Tytułowe krystaliczne lodowce zobaczyliśmy ostatniego dnia wycieczki i to był najmocniejszy punkt programu. Autobus podczas wycieczki bardzo wygodny, każdy miał możliwość korzystania z oddzielnego podwójnego miejsca. Jeśli chodzi o wyżywienie to śniadania raczej dobre, wieczorem możliwość kolacji w lokalnych restauracjach we własnym zakresie. Pilot zawsze zapewniał też możliwość zrobienia zakupów w lokalnych supermarketach. Zakwaterowanie słabe- hotele i motele niskiej klasy- takie z drugiej połowy XX wieku. W niektórych hotelach mieliśmy duże wątpliwości dotyczące czystości i świeżości ręczników i pościeli. Generalnie przy wysokiej cenie wycieczki byliśmy bardzo zawiedzeni jej jakością.

    Anna - 31.08.2023

    52/53 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem