Opinie o Memories Varadero Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(181 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.6
Pilot
6.0
Plaża
5.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
3.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dla nie wymagających

    Mario 16.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Hotel spoko lecz musieliśmy pierwszego dnia prosić o zmianę pokoju ponieważ dostaliśmy pokój w remontowanym budynku, brudny, zniszczona łazienka, brak ciepłej wody smród i pająki i robaki. Obsługa bardzo miła lecz domagająca się wręcz napiwków (najlepszy tip to czekolada), obiekt ogromny podzielony na dwie strefy, po terenie jeździ melex i podwozi. Jedzenie dobre jak na sytuacje na Kubie, panie rano robią "omlety" na bieżąco, na obiad grill przy plaży ale trzeba w kolejce postać po mięso tak około 20-30 min. Drinki w barach przy plaży, przy basenach i w lobby (alkoholowe i bez w zależności co danego dnia jest - rum jest zawsze kola nie :)) Plaża super, duża, czysta tylko leżaki każdego następnego dnia w coraz gorszym stanie. Jeśli chodzi o Diamond Club (rozszerzenie pokoju) nie daje on nic poza trochę lepszymi alkoholami na barze (jeśli akurat są) Co do wycieczki do Hawany to trzeba ją zobaczyć jednak wycieczka z Rainbow oceniam na 2+ - mało czasu wolnego, kręcenie się autokarem po 3 razy w tym samym miejscu i przejazd klasykiem po 4 osoby + kierowca w aucie co jest średnio wygodne, muzeum rumu porażka nastawione na sprzedaż do spróbowania był rum havana especial dostępny w Polsce i do kupienia też tylko rum dostępny także u nas (miejscowy do kupienia w bezcłówce na lotnisku - Ron Cubay czy Mulata) - ogólnie duży niedosyt po tej wycieczce. Co do informacji od Rainbow to niestety zabieranie euro się nie sprawdza bo na miejscu oni traktują euro 1:1 z dolarem a dolar dla nas ma lepszy kurs. Po prostu Rainbow sprzedaje wycieczki na miejscu w euro dlatego podają żeby zabrać euro. Hotel daleko od Varadero trzeba brać taksówki (normalna cena 15-20 euro ale da się ponegocjować nawet poniżej 10 euro)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Po raz drugi

    Tadeusz Stanisław,Kamienna Góra 31.12.2022 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Poprzedni pobyt 4 lata temu teraz gorsze jedzenie kolejki do restauracji w lobby tłok brak napojów .alkoholi ,.narodowych drinkow brak lezakow zimna woda w pokoju przez 2 tyg. nie polecę tego hotelu Jedyne plusy mili ludzie cudowny ocean i pogoda.Opieka rezydenta zaczyna i kończy się na sprzedaży wycieczek

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Memories Varadero Beach Resort - All inclusive

    Krzysztof, Kraków 25.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Hotel: położony na bardzo dużym obszarze. Lata świetności dawno ma za sobą :). Wszystko mocno zużyte, słabo działające (lub niedziałające), ale czysto. Zmiana pościeli czy ręczników zależy od tego, na kogo się trafi z obsługą. Ale zawsze można było poprosić o zmianę i nie było problemu. Ręczniki plażowe były w pokoju. Plaża: jak nad Bałtykiem, z tą różnicą, że woda ciepła i ładne kolory wody. Piaszczyste, łagodne zejście i dość daleko (ok 50 m) płytko (do ok. 1,4 m). Jak nie wieje, to raj dla słabo pływających, a jak wieje, to przyjemna fala :). W pasie wody chodzą sprzedający (papierosy, sukienki, kapelusze,..) , ale nie wchodzą między leżaki i nie są nachalni. Wyżywienie: szału nie ma, ale nie chodzi się głodnym. Bazą jest ryż z fasolą, różne formy banana, ale był też homar, krab. Bardzo mało ryb - co może dziwić. Owoców pod dostatkiem, ciasta również. Jak się ma świadomość, że miejscowi nie tylko nie mają takiego wyboru, ale i dostępności, to na prawdę nie ma co narzekać. Kilka "restauracji" (w jednym budynku) a'la karta (w cenie). Próbowaliśmy dwie - włoską (nie polecam, do wyboru lazania lub pizza - oba wybory bardzo słabe) oraz japońską (polecam - fajne show i przyzwoite jedzenie). Baseny: dwa, sporej wielkości. Bez tłoku. Nie korzystałem, bo preferuję morze :). Alkohol: w zasadzie dwa do wyboru: rum biały albo brązowy - oczywiście łączony z sokami (można też w czystej formie). Polecam Irish coffe (na rumie, bo whisky nie było), ale zależy kto przygotowywał, bo zdarzało się, że alkohol się palił...:). Piwo przyzwoite i zimne. Drinki bezalkoholowe też przyzwoite. Ważne: Kubańczycy chcą pracować w turystyce, bo żyją z napiwków, które często turyści dają. Wg tego, co mówiła rezydentka, to sprzątaczka zarabia ok. 15 Euro/miesiąc, lekarz w przychodni - 40, a specjalista w szpitalu - 60. Warto wziąć coś na prezenty (kosmetyki, środki higieny, słodycze, ....) - nie mają tego (trochę jak u nas za PRL-u, a nawet gorzej). Nie żebrzą i nie dają odczuć, że oczekują na napiwki! W hotelu jest kantor, gdzie można wymienić EUR i $ na ichniejsze Pesos. 10 EUR lub $, to ok. 125 Pesos (u konika w Hawanie można dostać ok. 150 Pesos). Wycieczki: Hawana - 105 EUR (polecam) - oczywiście pakują do autobusu (chiński, ale bardzo przyzwoity) i wiozą jak ... turystów :) w miejsca, z którymi współpracują. Po drodze przystanek na drinka - miejsce ładne, drink (rum w ananasie) przeciętny (5 EUR). W Hawanie sklep z zakupami (alkohol (Rum Legendario Elixir de Cuba 34% 0,7 l - 10 EUR i cygaro (od 4 EUR/szt w górę). Przejazd kolorowymi samochodami amerykańskimi z lat 50-tych - ciekawy, bo z kabrioletu można zobaczyć kawałek Hawany. Zwiedzanie pobieżne, ale w sumie uważam, że warto, a nawet powiedziałbym, że na zwiedzenie Hawany, to jednak potrzeba trochę więcej czasu - przynajmniej 2 dni. Druga wycieczka - katamaran - na pobliską wyspę (75 EUR) + (do wyboru) kąpiel z delfinami (+25 EUR). Na wyspie obiad (w cenie) - bez szału, ale ze świetną muzyką na żywo. Wycieczka rekreacyjna. Czas płynięcia katamaranem, w jedną stronę ok. 50 min. Bezpieczeństwo: nie ma z tym problemów, nie czuje się żadnego zagrożenia. Żyją z turystyki, więc podobno - dla turystów wszystko. Sporo policji, ale żadnych interakcji nie mieliśmy. Lot: Dreamliner z Katowic, lot ok. 10 godz, ale spokojnie do przeżycia. Słaby catering (po ok. godz. lotu ciepłe pancakes (w tamtą stronę) i ryż z fasolą i kawałkami mięsa (w drodze powrotnej) + drożdżówka, a godz. przed lądowaniem - kanapka. A.., jeszcze kawa lub herbata oraz woda. Reasumując: warto pojechać, ale koniecznie weźcie trochę prezentów (gadżetów). Można dać też dzieciom w Hawanie - tak po prostu na ulicy. Dla nich to na prawdę dużo radości, a dla nas nieduży wydatek. To trochę tak, jak za czasów PRL ktoś przyjeżdżał do Polski z USA i dawał dzieciom gumy do żucia :) ...i to taka subiektywna ocena.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Coś za coś

    LESZEK, --- 06.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Podróżując do takiego kraju jak Kuba nastawiasz się, że nie wszystko będzie tak jak w innych europejskich czy nawet północno afrykańskich krajach. Niestety kłopoty z żywnością jakie są na Kubie dotykają wszystkich również turystów. Nie zależy to od hotelu jaki wybierasz. Pod koniec pobytu bywały dni bez sera żółtego czy ryby. Owszem masz możliwość skosztowania yuki, papai, bananów i ananasów znacznie różniących się od tych europejskich. Kuba - co było zaskakujące - stoi ryżem. Podawany jest na kilka różnych sposobów i z różnymi dodatkami. Ogólnie rzecz ujmując - zawsze znajdziesz omlet na śniadanie i jakiegoś kurczaka a nawet czasami guźca ;) Nie licz jednak na all in w klasycznym wydaniu. Co ciekawe choć - teoretycznie - Kuba cukrem stoi to słodycze nie zawierają za dużo tej "używki". Pokoje i stan hotelu - to Polska lat 70-80. Wanny, które już dawno powinny być zdemontowane ze względu na ich stan techniczny, prysznice - które samemu trzeba było naprawić bo obsługa techniczna ma czas na papierosa, odpadające wieszaki na ręczniki czy w końcu letnia woda w kranie udająca gorącą - przypadek też znany w hotelu z 5 gwiazdkami. Ale to wszystko zostaje zrównoważone widokami, plażą z niemal białym piaskiem, zejściem łagodnym - czasami ciągnącym się do 50 m - rybami pływającymi w pobliżu plaży, palmami, słońcem i gorącem - czyli tym czego brakuje w Polsce. zwłaszcza na przełomie stycznia i lutego. Czy warto - na pewno tak, aby zobaczyć doświadczyć. Jednakże należy się nastawić na to iż 4 gwiazdki to niespełna 3 wg naszych standardów. No i wycieczki fakultatywne - ilu uczestników tyle opinii - na pewno warto HAVANA - jedno dniowa, czy dwudniowa jest warta obejrzenia poletka tytoniu i suszarni jaką miał każdy rolnik w latach 80 ? Bardzo dyskusyjne. Jeszcze bardziej dyskusyjne jest oglądanie jaskini - która się nie umywa do naszej Jaskini Raj, nie mówiąc już o ogrodzie botanicznym, który nie dorasta do pięt temu w Lublinie czy w Bolestraszycach. Jeep - to tylko strata pieniędzy i czasu. A reszta - wg własnego uznania.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kubański relaks

    Narcyz, Sosnowiec 01.01.2020

    Hotel duży, pełno Rosjan (prawdopodobnie z programu rubel plus :) ) ,pokoje w miarę przyzwoite ,łazienka wymaga remontu ,klimatyzacja działała perfekcyjnie. Wszechobecne zmutowane komary -hotel nie robił oprysków ,nasza muga też nie dała rady,w restauracji głównej pełno czarnych ptaków,które zanieczyszczają fotele , większość leżaków w opłakanym stanie ,leniwa kadra menadżerska hotelu( ale to Kuba),

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Dobrze ale z wieloma mankamentami

    JAKUB, TORUŃ 19.03.2020

    Hotel ma rzeczywiście 2 baseny + zjeżdżalnie + mega szeroką plażę z parasolami i leżakami (ręczniki trzeba nosić swoje z pokoju). Przy basenach bary. W lobby dwa bary, mimo że jeden "Diamond" - uprzywilejowani, które służa gościom. Restauracja jedna główna - tylko raz czekaliśmy w kolejce 20 min - więc to wypadek przy pracy, później było ok. 4 restauracje a'la carte. Kubańczycy robią co mogą ale fajerwerków tam nie ma. Owoce morze niedostępne w tym terminie, kurczak w calym hotelu niedostępny. Nie mniej w rest. głównej jedzenie zróznicowane. Bogate animacje dla dzieci i dla dorosłych (1h show) wieczorem i standardowe przy basenie (nr.2). Jeden jest taki spokojniejszy, jeden taki z aktywowaniem ludzi do zabawy. Ogólnie uważam, że infrastruktura zgodnie z oceną 4+. Do wad należy zaliczyć stan niektórych pokoi, szczególnie na parterze - stan katastrofalny (zapach, insekty, ogólny wystrój pokoju, i stan urządzeń w łazience). Kanadyjczycy nam powiedzieli, że to znana przypadłość "ground floor" i że zawsze trzeba prosić o wyższe piętra. Nie mniej skąd Polak ma wiedzieć jak nie przewali 1000 postów na tripAdvsior na temat hotelu. W naszym przypadku, zmiana wiązała się z ostrą interwencją w recepcji, rozmową z kierownikiem "jakiegoś tam działu" oraz wsparcia rezydenta innego biura podróży na literę "I" (konkurencji Rainbow w Polsce). Inne polskie rodziny miały ten sam problem, i też "po walce" - niestety samotnej - zmienili pokój. Piszę o tym dlatego, ponieważ do hotelu trafiliśmy i byliśmy przyjmowani - tak się czuliśmy jako turyści drugiej kategorii - jako turyści którzy przyjechali z wycieczki objazdowej a nie jako grupa która przujechałą bezpośrednio z lotniska z rezydentem. To duża różnica! Inna rzecz, że rezydent w hotelu zajmował się głównie tą grupą - 30 osób wszyscy z jednej firmy/organizacji. Rozumiem to, ale czuliśmy się na doczepkę za każdym razem kiedy mieliśmy kontakt z rezydentem. Byliśmy pytani "czy grupa Primus" jak tak, to specjalne traktowanie, jak nie to czekać. Duże nie porozumienie to 1 startowe spotkanie z rezydentem wprowadzające w wycieczki na Kubie, wymianę gotówki etc. Na co to ludziom po 7 dnia objazdówki po Kubie? Ale to chyba tylko my mieliśmy pecha ze względu na tę grupę. Bo w innych hotelach były spotkania z rezydentem w dużo mniejszym gronie i Polacy byli inaczej traktowani przez swoich rezydentów.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel Memoris

    Piotr 16.02.2023

    Hotel na bardzo rozległym terenie, niby jeżdżą meleksy ale ciężko się na nie załapać. Zadbany ogród, piękne choć płytkie baseny. Pokój duży i dobrze wyposażony ale co z tego jak prawie nic nie działało. Sejf zablokowany, spłuczka zepsuta (radziliśmy sobie wiadrem z kosza). Wielokrotne prośby o naprawę nie skutkowały. Telewizor i telefon to atrapy. Dobrze że mam dużo siły to udawało się wyjść na balkon. Łazienka zagrzybiała, zniszczona. Ciepła woda była - czasami. Papier toaletowy to wielkie dobro, ręczniki po awanturze wymienione bo podobno tylko raz na tydzień można. Wyżywienie katastrofa. Mały wybór, kolejki a smaki to porażka. Brud, brakowało sztućców, umazane szklanki, zupa była tylko często nie było jej w co nalać. Napoje podawane do stolika. Jak nie dało się giftu to cały posiłek bez napoi a jeśli już to z łaski wielkiej z naburmuszoną miną - taki to personel w tym hotelu - tylko czeka na napiwki. Restauracja włoska to jakaś kpina, japońska nawet ok choć to co podano z japońskim jedzeniem w zasadzie nic wspólnego nie miało. Na plus bary choć nie zawsze można było dostać to co się chciało - braki ciągle czegoś. Tylko rumu nie brakowalo i był ok. Plaża marzenie, można było korzystać z katamaranu, rowerów, kajaków. W hotelu daleko do pełnego obłożenia a i tak brakowalo leżaków, parasole zniszczone. Animacje takie sobie. Wycieczka do Hawany ok, nad Morze Karaibskie i krokodyle super. Na plus obsługa ze strony Rainbow. Wszystko idealnie zorganizowane. Za wycieczki płaci się w euro, zakupy jeśli się da kartą a najlepiej dolarami - chętniej przyjmują a przelicznik do euro 1:1. Reasumując Kuba tak ale ten hotel omijać z daleka. Warto zabrać jakieś leki przeciwbólowe, kosmetyki, materiały higieniczne, długopisy, zeszyty, słodycze i dawać tym biednym ludziom ( tylko nie hotelowym cwaniakom) bo w tym kraju ciężko o cokolwiek.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Buenos Dias Cuba

    ryszard, wroclaw 12.10.2019

    Hotel na 3+. problemem bylo usutuowanie pokoju ktore bylo oddlegle od glownego budynku gdzie spozywalo sie posilki. Najwikszy probem to gdy padalo a droga do restauracji zajmowala minimum 15 min.-tak ze wchodzilo sie na posilek przemoczony. Bardzo kiepska komunikacja mini busukow.-bylo po prostu ich za malo.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    zamiana hoteli w dniu przyjazdu

    Wojciech Jan, Szczecin 24.04.2020

    Ciężko będzie mi opisać hotel w którym miałem byc ponieważ w dniu przylotu zamieniono nam hotel. Siedziałem w agencji ponad godzinę czasu wybieralnym hotele moje decyzja padla na hotel ze ślizgawkami . W dniu przyjazdu dostałem inny bez ślizgawek , moje dzieci " były delikatnie mówiąc strasznie zawiedzione" To miała byc dla nich rekompensata za meczenie sie w busie z wyjazdem do Trynidadu o hawany. co do hotelu w którym bylem szalu nie ma , za mniejsze pieniądze i w prawdziwym 5 gwiazdkowym hotelu można spędzić czas w gracji . Obsługa była ok , jedzenia pod dostatkiem niczego nie brakowało , ROZCZAROWANY bylem tym ze pokoje na parterze śmierdziały wilgocią , ( zmieniliśmy pokój o piętro wyżej było do zniesienia), brak drzwi do szafy , drzwiczki do sejfu wyłamane , nie domykające się drzwi na balkon ,brak naturalnych soków , wszytko wypchane cukrem .nie chce mi sie dalej pisać zapłaciłem za ślizgawki dla dzieci a dostałem lipę. Jzeli myslice ze kts wam wymieni reczniki plazowe , nie liczcie na to nigdy ich nie mieli

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Tylko nie ten hotel

    Monika 13.02.2016 | Termin pobytu: marzec 2016

    Hotel, który w żadnym razie nie zasługuje na cztery i pół gwiazdki! Nie rozumiem pozytywnych opinii tu zamieszczanych. Nie spotkałam żadnej zadowolonej osoby z Polski przebywającej w tym hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem