Opinie klientów o Living in America

5.5 /6
139 
opinii
Intensywność programu
5.6
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Ola 09.06.2024

Szlakiem amerykańskich toalet

Chciałabym dołączyć się do zachwytów nad wycieczką, ale nie mogę. Prawie cały program jest gonitwą- autokar, toaleta, kolejka do zdjęcia w słynnym miejscu-toalety, autokar... Biuro cześć dni traktuje jako zapchaj dziury w programie- np dni w Monterey i Sacramento nie miały na siebie pomysłu. Szkoda, bo w okolicy przyroda jest zachwycająca i mogła być sama punktem programu, zamiast miejscem 10-minutowego postoju na toaletę. W Philly ratusz i główną ulicę zobaczyliśmy przypadkiem sami- Pani Pilot nawet o tym nie wspomniała! Zaproponowane centrum kultury to sala 15m kwadratowych z zakurzonym koszyczkiem wielkanocnym i portretami papieża. Nic o wspólnej kulturze i rozwoju... Pani pilot Katarzyna "tak czy siak" była największą bolączką wycieczki. Od błędnych dat, przez naciąganie turystów, po krzywdzące hasła typu "Polacy wyłudzają L4 na ciążę i depresję". Zostały zebrane od nas pieniądze na wstępy, w tym park Yosemite... do którego nie wjechaliśmy. Na pytanie co z pieniędzmi, dostaliśmy odpowiedź "dziś jest dłuższa trasa i trzeba zapłacić za paliwo". Wg umowy koszty transportu są w cenie ;) Biuro w ramach kolejnych oszczędności zorganizowało wszystkie loty z przesiadką, przez co w Waszyngtonie byliśmy jakieś 4 godziny (w tym połowę czasu na cmentarzu). Śniadania hotelowe są jeszcze gorsze niż się wydaje. Mrożony bajgiel to najlepsze, co może Was spotkać. Na ponad 40 osób dostępny 1 toster. Kawa specjalnie jest niedobra, żeby kupić w Starbucksie. Jeśli rano cudem wyłożą jabłka, to członkowie grupy (zwyczaj powyżej 60 roku życia) wszystko zabierają do toreb na "drugie śniadanie". Z plusów: kierowca Steve był wspaniały, opowiadał o nieznanych perełkach w USA, pokazywał jak samemu zorganizować podróż. Można zrobić zdjęcia w najbardziej "pocztówkowych" miejscach. Chciałabym do plusów dodać lot helikopterem, ale biuro zaproponowało jedynie awionetkę za ponad 100 dolarów więcej niż przy zakupie bezpośrednio w firmie! W zorganizowanym przez nas locie helikopterem udało się lądować niemal na dnie kanionu- widok zapiera dech w piersiach. Jeśli znacie 10 słów po angielsku i kupicie dostęp do internetu na miejscu, to nie wybierajcie biura.

3.0/6

BOZENA 10.07.2023

Living in America 22.06.2023

Właśnie wróciłam , program wycieczki ciekawy choć bardzo intensywny , jednak od momentu przelotu z z Las Vegas do Filadelfii czar prysł, lot podczas trwania wycieczki zmieniono z bezpośredniego na przesiadkę do Detroit i dalej do Waszyngtonu i się zaczęło , lot został opóźniony w rezultacie czego utknęliśmy na lotnisku a z Detroit uciekł nam samolot.Opiekun który wypadł nam ze zwiedzania był bardzo nie kompetentny , po prostu się wyłączył a pani pilot nie umaiła nic powiedzieć co dalej. Zostaliśmy w rezultacie rozdzieleni na 3 grupy i lecieliśmy oddzielnie do Waszyngtonu , nie zapewniono nam nic , spędziłam na lotnisku noc i następny dzień ,tracąc dzień ze zwiedzania.Kazano nam nawet podpisać oświadczenia , bo nie chcieliśmy być podzieleni na oddzielne loty i żądaliśmy, tak jak było w planie wycieczki ,gdy ja zakupiłam, lotu bezpośredniego,że to o z naszej winny kończymy wycieczkę, prostu brak słów , organizator chciał zaoszczędzić i zgotował nam takie wrażenia, co naraziło mnie na utratę zdrowia i nerwowa sytuacje oraz nie zrealizowanie planu wycieczki. Pozatym ogólne wrażenia z USA pozytywne.

2.5/6

BEATA, Katowice 10.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

koszmarna organizacja

ilość poznanych miejsc super i ja tym koniec wakacji transport i koordynator jeden wielki koszmar lot bezpośredni zamieniony po wpłacie całości wycieczki na przesiadkowy w jedną i w drugą stronę i lot na terenie Stanów miał być bezpośredni a po wylądowaniu w Stanach informacja że kolejny lot wewnetrzny jest również przesiadowy nadmieniam że trwał 2 dni zamiast 6 godzin z kompletną ignorancją koordynatora cytuję" mam pani zrobić kawę czy szukać połaczenia" i rozłączył sie podzielono całą wycieczkę na trzy samoloty/ była nawet teza żeby sobie wziąźć taksówkę a rachunek dołączyć do reklamacji/ ostatnia czyli moja była w hotelu o drugiej nad ranem i okazało się że nie ma noclegów po półgodzinnej awanturze się znalazły
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem