Opinie klientów o Living in America

5.5 /6
179 
opinii
Intensywność programu
5.5
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Jan Prusiński 07.08.2024

Pobyt w Stanach

Od dawna planowana wycieczka.Program ciekawy i można dużo zobaczyć. Najsłabszym punktem wycieczki był leniwy pilot i okropny kierowca,który zasłaniał się czasem pracy.Nie chciał się zatrzymywać na zdjęcia bo szkoda czasu.Czesto stawał i krzyczał na nas,że chcemy postój na zdjęcia.

3.0/6

Barbara, Katowice 09.08.2024
Termin pobytu: sierpień 2022

Stany, Stany...

Stany zachwycają różnorodnością. Grupa mała, natomiast nie mieliśmy żadnego przewodnika. Pilot Arkadiusz był jedynym przewodnikiem, ale ewidentnie nie radził sobie w tej roli. Jedyne informacje były przekazywane w zasadzie na podstawie Wikipedii w sposób całkowicie nieprzyswajalny przez słuchacza. W Dolinie Śmierci z zazdrością słuchaliśmy pilota innej grupy, który wiele lat zamieszkiwał w Stanach i potrafił dzielić się swoją wiedzą. Nasza grupa nie miała tyle szczęścia i jak zwykle została pozostawiona sama sobie. Od wielu lat podróżowałam z BP Rainbow właśnie dlatego, że miała profesjonalnych przewodników tym razem byłam bardzo rozczarowana.

3.0/6

Ola 09.06.2024

Szlakiem amerykańskich toalet

Chciałabym dołączyć się do zachwytów nad wycieczką, ale nie mogę. Prawie cały program jest gonitwą- autokar, toaleta, kolejka do zdjęcia w słynnym miejscu-toalety, autokar... Biuro cześć dni traktuje jako zapchaj dziury w programie- np dni w Monterey i Sacramento nie miały na siebie pomysłu. Szkoda, bo w okolicy przyroda jest zachwycająca i mogła być sama punktem programu, zamiast miejscem 10-minutowego postoju na toaletę. W Philly ratusz i główną ulicę zobaczyliśmy przypadkiem sami- Pani Pilot nawet o tym nie wspomniała! Zaproponowane centrum kultury to sala 15m kwadratowych z zakurzonym koszyczkiem wielkanocnym i portretami papieża. Nic o wspólnej kulturze i rozwoju... Pani pilot Katarzyna "tak czy siak" była największą bolączką wycieczki. Od błędnych dat, przez naciąganie turystów, po krzywdzące hasła typu "Polacy wyłudzają L4 na ciążę i depresję". Zostały zebrane od nas pieniądze na wstępy, w tym park Yosemite... do którego nie wjechaliśmy. Na pytanie co z pieniędzmi, dostaliśmy odpowiedź "dziś jest dłuższa trasa i trzeba zapłacić za paliwo". Wg umowy koszty transportu są w cenie ;) Biuro w ramach kolejnych oszczędności zorganizowało wszystkie loty z przesiadką, przez co w Waszyngtonie byliśmy jakieś 4 godziny (w tym połowę czasu na cmentarzu). Śniadania hotelowe są jeszcze gorsze niż się wydaje. Mrożony bajgiel to najlepsze, co może Was spotkać. Na ponad 40 osób dostępny 1 toster. Kawa specjalnie jest niedobra, żeby kupić w Starbucksie. Jeśli rano cudem wyłożą jabłka, to członkowie grupy (zwyczaj powyżej 60 roku życia) wszystko zabierają do toreb na "drugie śniadanie". Z plusów: kierowca Steve był wspaniały, opowiadał o nieznanych perełkach w USA, pokazywał jak samemu zorganizować podróż. Można zrobić zdjęcia w najbardziej "pocztówkowych" miejscach. Chciałabym do plusów dodać lot helikopterem, ale biuro zaproponowało jedynie awionetkę za ponad 100 dolarów więcej niż przy zakupie bezpośrednio w firmie! W zorganizowanym przez nas locie helikopterem udało się lądować niemal na dnie kanionu- widok zapiera dech w piersiach. Jeśli znacie 10 słów po angielsku i kupicie dostęp do internetu na miejscu, to nie wybierajcie biura.

3.0/6

Daniel Przemysław, --- 03.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Moje wrażenia z wycieczki po USA

Program wycieczki intensywny i napięty. Przyrodniczo i krajobrazowo było zachwycająco a miasta na trasie zróżnicowane i ciekawe. Wszystko było zrealizowane zgodnie z planem i to tyle jeśli chodzi o pozytywy. Na waszym miejscu zastanowiłbym się nad serwowaniem śniadań które były złe i bardzo złe np. brak pieczywa , raz masła , jajecznica z proszku !!! , mała różnorodność itd. ...A wszystkie produkty były dostępne w okolicznych sklepach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem