Opinie o Madera - Festiwal wiecznej wiosny, Jardins d’Ajuda

5.1/6 (385 opinii)

5.1/6
385 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.2
Transport
5.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Miła obsługa

    Hotel swoje lata świetności przeżywał ok 20 do 30 lat temu. Teraz niestety w rozsypce, dosłownie.

    Mateusz, Wrocław - 03.05.2022

    12/19 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Jardins d'Ajuda 21.09.2024-29.09.2024

    po przyjeździe do hotelu w środku nocy otrzymaliśmy pokój gdzie kule brudu z kurzem zwisały z telewizora szafy i lamp, pokój z oknem na ruchliwą ulicę po 6 godzinach "snu" byliśmy jak zombi. Pani rezydentka próbowaa nam pomóc, w recepcji nie byli zdziwieni brudem tylko usłyszeliśmy, że musimy czekać. Po dwóch nocach otrzymaliśmy pokój po parze z Krakowa, która nie mogła wytrzymać ze względu na zapach chloru z basenu, pokój był w suterenie z widokiem ok. 40 cm na korzenie bananowców, żeby było ciekawiej para z Krakowa dopłacała i Rainbow on był jako ten lepszy. my stwierdziliśmy, że wolimy zapach chloru niż hałas i wytrzymamy. W pokojach nie domykają się okna, dokumenty i pieniadze trzeba zabierać nawet idąc na kawę, obsługi to nie dziwi . Spojrzałam na cennik hotelu i Rainbow ma pokoje w najgorszym standarcie i najtańsze, goście z innych biur z Polski mieli przynajmniej pokoje z widokiem na ogród na wyższych piętrach, nasza grupa stwierdziła musimy przetrwać innego wyjścia nie mamy, nie mogliśmy nawet dopłacić bo to niezgodne z regulaminem. Może ktoś z Rainbow kto to sprzedaje zanocował by sobie w jednym z tych pokoi . Aby moja opinia nie była bezpodstawna służę zdjęciami, ale zdjęcia nie oddadzą zapachu wykadziny na korytarzach, stęchlizna z wilgocią sprzed około 20 lat sądząc po wzorze. Nie pozdrawiamy bo na to nie zasłużyliście. Longina i Janusz Serafin

    Janusz, Poznan - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    14/15 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Madera festiwal wiecznej wiosny

    Nigdy więcej ja , moja rodzina i znajomi nie skorzystamy z usług Rainbow. Brak słów, szkoda nerwów.Niski standard rzekomo 4 gwiazdkowego hotelu, brud , zepsuta klimatyzacja. Niegrzeczna rezydentka. Olewanie klienta. Złośliwa reakcja firmy na reklamację.

    Joanna, --- - 15.12.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Koszmarny wyjazd

    Wybraliśmy ten 4- gwiazdkowy, gdyż zależało nam na dobrych warunkach hotelowych podczas naszych wymarzonych wakacji. Okazało się jednak, że wysłali nas do hotelu z naszych koszmarów. W całym hotelu unosił się smród wilgoci. Największym problemem jednak było to, że otrzymaliśmy pokój, w którym na szerokość całej ściany znajdowała się pleśń. W rogu ściany było jej zdecydowanie najwięcej, ścianę pokrywał biało-szary nalot pleśni, od którego farba odchodziła ze ściany. pleśń pokrywała całą ścianę, o którą oparta była rama łóżka oraz róg w którym była absolutna wylęgarnia pleśni. Nie było to jedyne miejsce w którym znajdowała się pleśni. Pod umywalką w łazience również znajdowała się, tym razem czarna, pleśń. Balkon również był pokryty pleśnią, był poniszczony, brudny. Podłoga w łazience była cała poplamiona, na płytkach było mnóstwo czarnych plam, aż strach było stawać tam bosą stopą. Pościel którą otrzymaliśmy również była poplamiona, oraz dziurawa. Jeden z rogów kołdry wystawał poza dziurawą poszewkę. Fotel który znajdował się w pokoju był brudny, stary i cały zakurzony. Gdy uderzyło się w niego ręką mnóstwo kurzu unosiło się w pokoju. Podłogi hotelu były porysowane, poniszczone, lampy były brudne, całe w plamach. Gdy zajrzeliśmy pod łóżko przeraziliśmy się ilością kurzu która się tam znajdowała. Jedzenie w tym hotelu również było bardzo słabe. Codziennie rano na śniadaniu w postaci bufetu, oferowało dokładnie to samo. Owoce były nieświeże, a wybór bardzo mały. Porcje obiadokolacji były bardzo małe a jedzenie kiepskie. Nie mówiąc o tym jak niekomfortowej jest przebywanie w pokoju który oddzielony jest drzwiami, kompletnie nie wygłuszonymi, od innego pokoju z którego słychać absolutnie wszystko. Ten hotel, reklamowali jako czterogwiazdkowy, natomiast nie spełnia on norm nawet tego dwugwiazdkowego. Przede wszystkim przebywanie w nim może skutkować negatywnymi konsekwencjami na zdrowie człowieka, gdyż nie tylko w naszym pokoju oraz na naszym balkonie była pleśń, a także na korytarzach całego hotelu. W żaden sposób nie byliśmy w stanie cieszyć się w tego wyjazdu, za który zapłaciliśmy nie małe pieniądze, gdyż kwestia hotelu i poczucie, że zostaliśmy oszukani, nie pozwalały się nim cieszyć. Czuję się głęboko rozczarowana, że firma zafundowała nam tak niekomfortowy wyjazd.

    Dagmara - 06.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    13/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem