Opinie o Quinta Bela Sao Tiago

5.0/6 (231 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
231 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    sierpień 2024

    Wielki plus dla hotelu za lokalizacje, spacerkiem do każdego miejsca w centrum, czy do przystanku autobusowego można było dojść. zawiedliśmy się jednak trochę kolacją serwowaną w hotelu, porcje były dość małe (zwłaszcza jak na cały dzień trekingu po levadach) i musieliśmy przed, lub po dojadać na mieście, cały serwis kolacji zajmował również średnio ponad 1h. Do kolacji wszystkie napoje były dodatkowo płatne, nawet woda za którą zapłaciliśmy 4.5€, jedzenie natomiast było bardzo smaczne, śniadania smaczne ale monotonne, nam to akurat nie przeszkadzało.

    Natalia, Poznań - 23.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel ratuje lokalizacja.

    Hotel położony jest w starej części Funchal i to jest jego największym plusem. W niedalekiej odległości są chyba wszystkie najważniejsze punkty turystyczne w Funchal. Do tego, na tej samej ulicy, jest świetna knajpa z rybami - Snack Bar Bela; na przeciwko lokalny bar, gdzie można wypić dobrą kawę, a schodząc nad ocean świetny bar przy kościele. Przy barze przy kościele jest też możliwość plażowania czy kąpania w zorganizowanym miejscu, być może płatne. Jeżeli chodzi o wystrój hotelu, to jest to wystrój z historią, która wymaga odświeżenia. Największy minus to obiadokolacja, na której na prawdę nie ma wyboru. Kelner przynosi menu, aby się jedynie dowiedzieć co zostanie podane - przystawka lub zupa, danie główne, deser. Jeżeli czegoś się nie je, to jest się stratnym, bo nie ma żadnego pola manewru. Obsługa hotelu jest miła i pomocna. W hotelu jest darmowy parking, bez rezerwacji. Nie jest on zbyt duży, mniej więcej na jakieś 15 aut. Jak nie było tam miejsca, to parkowaliśmy tuż przy hotelu, na uliczce w dół. Obok jest też piętrowy parking płatny. Pobyt - majówka 2024.

    Małgorzata - 07.05.2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wypoczynek w dobrym miejscu

    Po objeździe ten hotel przez swoją lokalizację uratował wyjazd. Bardzo blisko do uliczki z malowniczymi drzwiami, kolejki linowej, katedry, targu czy pięknego oceanu. W okolicy kilka tarasów i kamienistych plaż darmowych. Mimo lokalizacji na starówce cisza spokój. Basen mały ale spełnił swoje zadanie. Brak tłoku. Obsługa baaardzo miła. Pokoje czyste. Jedyny minus obiadokolacje. Średnio smaczne i bardzo drogie napoje. Podawane jak w restauracji bez możliwości wyboru dań. Śniadania monotonne ale smaczne w formie bufety szwedzkiego. Polecam ten hotel ale najlepiej w formie z samymi śniadaniami.

    Piotr, Łódź - 13.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Zielona Madeira

    Aktywny wypoczynek, urozmaicone panoramiczne krajobrazy, majestatyczne naturalne baseny wulkaniczne, pyszne owoce morza w lokalnych knajpkach to na tyle plusów. Wykwaterowanie z pokoju o 12.00, bez możliwości przedłużenia nawet odpłatnie. Brak kolacji mimo wyjazdu z hotelu o 23.30. Słaba kolacja „set menu” bez możliwości zmian. Brak możliwości zamawiania na „pokój” pomimo konieczności wpłaty kaucji 200 euro.

    Grażyna, --- - 02.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem