Opinie o Quinta Bela Sao Tiago

5.0/6 (216 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
216 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Madera w pażdzierniku

    Bardzo ładny hotel w stylu kolonialnym z uroczym ogrodem i bezpłatnym parkingiem. Zlokalizowany blisko centrum starego miasta, 5 min piechotą. Śniadania monotonne; mały wybór warzyw (brak pomidorów, sałatek), brak białego sera. Wędliny słabej jakości. Soki owocowe z kartonów. Kolacje serwowane, bez wyboru, bardzo małe porcje. Pokój duży z balkonem, z widokiem na ogród. Minusem była szwankująca klimatyzacja sterowana komputerowo z recepcji. Pomimo zgłoszeń wyłączała się po krótkim czasie co było niestety udręką.

    Dorota, Szczecin - 15.11.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Trochę słońca trochę deszczyku

    Późnojesienny wyjazd na Maderę zaliczam do udanych, wyspa jest przepiękna, hotel przyjemny ale nie bez wad za to w super lokalizacji na obrzeżach starego miasta Funchal. Piękny ogród hotrlowy. Bardzo miła rezydentka. Madera to kierunek dla aktywnych turystów a nie dla plażowiczów

    Anna, Brwinów - 02.11.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ocena przyzwoita

    Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje. Widoki z hotelu rewelacyjne. Blisko centrum miasta. I to tyle z plusów. Wyżywienie pozostawia wiele do życzenia. Śniadania ubogie jak na 4 gwiazdkowy hotel. Kawa z ekspresu rozpuszczalna. Zero warzyw (np. pomidory serwowane co drugi dzień, na przemian z zielonym ogórkiem). Obiadokolacje serwowane do stolika, brak możliwości wyboru dania (przystawka, danie główne oraz deser narzucone odgórnie).

    Przemysław, Katowice - 13.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    poniżej oczekiwań

    Dobra baza wypadowa. Hotel z ogromnym sztucznym zadęciem. Mimo 4 gwiazdek internet ledwo chodził. Kolacja a'la cart nie jest do wyboru. Powinno być co najmniej 2-3 dania, ale niestety jest tylko 1 zestaw i albo się go bierze, albo nie. Problem jest z opcją wege. W sposób skandaliczny porcje Anglików i Niemców podawane są 2x większe i dla nich są często inne dania. Jak na niby wysoki standard dużo błędów tj. dolewanie wina do napełnionego kieliszka, dziurawe obrusy itp. Madera wspaniała, ale raczej radzę szukać innego hotelu.

    Aleksandra, --- - 15.03.2023  | Termin pobytu: luty 2023

    17/22 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem