Opinie o Quinta Bela Sao Tiago

5.0/6 (231 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
231 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Temu hotelowi to daleko do czterech gwiazdek

    Zaletami tego hotelu były: lokalizacja praktycznie w centrum miasta , ładny wystrój wnętrza, taras w restauracji, basen i ładny widok z dużego balkonu . W pokoju brak oświetlenia głównego, tylko lampki nocne i stojąca przy telewizorze . Jest to pierwszy taki przypadek w moim życiu kiedy w pokoju wieczorem panował półmrok . Ogromna szafa trzydrzwiowa , ale bez półek (tylko wieszaki) - w rezultacie swoje rzeczy musiałem trzymać w walizce. W koszu na śmieci worki pojawiły się tylko 2 razy , w następnych dniach już ich nie umieszczano - musiałem umieszczać swoje.

    Dariusz, Ząbki - 01.10.2021

    14/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Raczej nie...

    Wyjazd zorganizowany poprawnie. Bardzo miła rezydentka na miejscu. Od strony biura nie można nic zarzucić. Zupełnie inaczej miała się kwestia hotelu. 4 gwiazdki, jakimi hotel się reklamuje były adekwatne może 10 lat temu. Z zewnątrz wygląda ładnie, wrażenie robi widok z balkonów na port i ocean. I na tym koniec. Obsługa totalnie olewająca gości. Zero zainteresowania i chęci stworzenia atmosfery. Wyraźnie lepsze zachowanie do Niemców, wokół których się skacze. Pokój w bardzo słabym stanie. Nie działające oświetlenie, nie działającą klimatyzacja. Pleśń w łazience... Na prośby i nasze zgłoszenia nie zaproponowano nam nic, ani zmiany pokoju, a o posprzątanie musieliśmy sie prosić. Po czym tylko udawano ponowne posprzątanie łazienki. Hotel się reklamuje strefą spa. Są tam 2 sauny i jakuzi. Sauny nie działają. Jakuzi ledwo, w bardzo starym stanie. Wyżywienie hotelowe tragiczne. Zero wybory dla gości. Jedno menu z którego nie mamy wyboru. Jedzenie jałowe. Bardzo proste dania podawane w wymyślny sposób. Zdecydowanie lepsze jedzenie dostanie się w pierwszej lepszej knajpie na mieście. Do tego na przestrzeni zaledwie 6 dni w hotelu. Dwa razy w jedzeniu znaleźliśmy włosy. Raz w daniu głównym, raz w deserze... Obsługa nie zrobiła nic by przeprosić. Zdecydowanie odradzam ten hotel...

    Paweł, Wrocław - 10.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    15/18 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Szybki wypoczynek

    Hotel położony w fantastycznym miejscu z ogrodem z pięknym widokiem i łatwym dostępem do atrakcyjnych punktów miasta. Same pokoje wymagają odświeżenia. Śniadania standardowe - dość ubogie za to kolacje bardzo ciekawie podawane przez kelnerów po wyborze z karty - smaczne. Basen idealny do rozmiarów hotelu - nieduży połoźony w ładnej przestrzeni - otoczeniu. Obsługa hotelowa dość pasywna - nie zainteresowana klientem nawet w przypadku problemu.

    Piotr, Kobyłka - 25.10.2022  | Termin pobytu: październik 2022

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Dobra lokalizacja miła obsługa i to tyle

    Hotel mieści sie naprawdę blisko centrum, kwestia 4 minut na pieszo i znajdujesz sie w centrum blisko restauracji i promenady, miejsce wypadowe świetne. W hotelu jest również parking bezpłatny ale trafić tam miejsce jest ciężko, a jak już znajdziesz to zaparkowanie to prawdziwa sztuka jazdy, bardzo ciasno naćkane jedno obok drugiego. Pokoje hotelowe to wystrój z przed 30 lat, troche pałac PRL, samo lobby restaruacje spoko ale pokoje hotelewe masakra. Wanny aż zółte, deski od toalety zniszczone aż sie człowiekowi odechciewa skorzystać, no i smród wilgoci i staroci. W pokojach ciemno bo sa powykręcane żarówki a w recepcji nie chca ci dać więcej bo nie mogą. sama wielkość pokoju jest ok, posiadaja stare suszarki do włosów bidety kilka szafek oraz sejf. - Pokoje sa codziennie sprzątane, dostaje sie nowe reczniki i szampony z żelami. Kelnerzy w restauracji bardzo mili i pomocni na ile można, ale forma kolacji w postacji jednego menu i dostajesz przystawke/danie głowne/deser fajne założennie ale wszystko rybne bez możliwości wybrania odpowiedniej diety dla siebie, jesli ktoś nie je owoców morza to bedzie głodny. Jedzenie na kolacji zalezy jak sie trafi napewno lepiej wyglada niz smakuje. Śniadania, nie dobre nie ma co jesc codziennie ta sama porcja jajko, jajecznica z proszku, dziwne parówki nie dobre szynki, troszke owoców- nie lokalnych oraz dobre sery i pasta de nata Mieliśmy dziwną sytuację ponieważ poprosiliśmy o sztućce i talem do pokoju na owoce to kazali nam zapłacić za każdy 1 euro bez zwrotnej kaucji za nie. Nie wspomne ze płaci sie 200 euro depozytu. Z basenów i jakuzzy nie mieliśmy okazji skorzystać ponieważ rezerwacje sa od 9-17 Nigdy bym nie wróciła do tego hotelu, jestem średnio wymagająca co do miejsca gdzie musze zostać na noc ponieważ 90% czasu jestem na szlakach, ale ten hotel był najgorszy w jakim byłam.

    Natalia, - 27.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem