Opinie o Quinta Bela Sao Tiago

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(239 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    100 gram luksusu.

    Ryszard Bogusław, Kielce 03.07.2022

    Hotel przyjemny i dobrze zlokalizowany (blisko do starówki). Natomiast prowadzony chyba przez sknerę. Bowiem obiadokolacje alla carte (jak sama nazwa wskazuje wzmocniony posiłek wieczorny po trekkingu) bardzo skromne (gramatura). Obiadokolacja to: przystawka (np. grzaneczka z pasztetem), danie główne (np. jeden kawałeczek ryby 4 x 5 cm i łyżeczka puree, na olbrzymim talerzu ok. 100 gram posiłku, zajmowało to coś ok. 1/4 talerza), na koniec deser (np. pudding). Większości mogło to nie wystarczyć. Plusem było estetyczne podanie. Kolejnym przykładem sknerstwa było oświetlenie w pokojach. Dwie lampki przy łóżkach miały mocy ok. 20 W. To mrok. Lampka główna nie działała. U znajomych w pokoju było podobnie i u nich nie działał żyrandol na suficie. Nie można było czytać książek. W łazience niestety wanny (to już nie jest higieniczne). Mrówki w łazience. Plusem to małe, ale przyjemne otoczenie i wystrój hotelu. I powtórzę, bliskość do starówki, z małą ilością wzniesień. Podczas pobytu brak wizyty rezydentki. Brak z jej strony SMS-a o godzinie odlotu (nasi znajomi takowy otrzymali).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Pięknie ale nie do końca

    Elzbieta, Piaseczno 21.06.2022

    Hotel pięknie położony, czysty i pachnący. Wyposażenie w pokojach dobre choć każde zgłoszenie w recepcji jakiś potrzeb np. Zepsuta lodówka z prośbą o wymianę pozostaje bez reakcji mimo wcześniejszej obietnicy o wymianie lodówki. Brak czajnika i kubków do herbaty w pokoju, mimo że w innych pokojach są na wyposażeniu. Nie uzupełniane są w łazience brakujące kosmetyki i chusteczki higieniczne. Arogancka i nieuprzejmą obsługa w hotelu w recepcji i w restauracji przy śniadaniu. Jedyna kelnerka kobieta z piekła rodem wiecznie niezadowolona i mamroczący coś po portugalsku. Kelnerzy uprzejmi i mili..

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Czy to dobry hotel na pobyt?

    Aldona, Olsztyn 07.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Lokalizacja dobra ,5minut od kolejki linowej. Pokój skromny bez balkonu ,ale taki wykupiłam. Obsługa bardzo miła. Wyżywienie dobre. Hotel spełnił moje oczekiwania .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Madera

    WIKTOR, GDAŃSK 17.08.2022

    Madera jest ładna. Dlaczego nie ma opcji bez obiadokolacji?

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem