Opinie o Quinta Bela Sao Tiago

5.0/6 (216 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
216 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Slabe wyżywienie w czasie drogiego pobytu

    Klimatyczny hotel w stylu kolonialnym z słabym wyżywieniem jak na hotel 4 gwiazdki

    Marcin, Tarnowskie Góry - 10.08.2022

    12/15 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Tragedia nigdy więcej w tym hotelu

    Madera przepiękna położenie hotelu super natomiast traktowanie gości przez hotel żenujące przerost formy nad treścią złożona reklamacja i zadanie zwrotu za pobyt a właściwie nie pobyt w tym hotelu

    Maria, xx - 15.06.2022

    16/19 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Porażka+Obraza

    Po pierwsze kilka istotnych faktów. 1)Z Rainbow bywałem wiele razy zarówno na wczasach jak i objazdach. Generalnie byłem zadowolony, a jakieś drobne tarcia nie wpływały na moją generalną pozytywną ocenę biura. 2) W styczniu 2023 roku, a więc dokładnie 2 miesiące temu, byłem z Rainbow na Maderze-ocena pozytywna. 3) Zarówno w styczniu 2023 roku jak i w marcu tego roku wybrałem ten sam hotel Quinta Bela Sao Tiago. 4)Jestem osobą niepełnosprawną ( kulawy ). Radzę sobie, ale chodzenie jest dla mnie dużym problemem W styczniu byłem samotnie. W marcu we dwójkę z Małżonką. Decydując się na powtórne (marcowe) odwiedziny wyspy byłem świadomy plusów i minusów hotelu. Na Maderę jechałem przede wszystkim po słońce. Ze względu na problemy z chodzeniem odpowiednio wcześniej opłaciłem nasz pobyt i pisemnie (emailowo) poprosiłem o pokój słoneczny w niewielkiej odległości do windy. Prośbę swoją skierowałem zarówno do Rainbow, jak i hotelu QBST. Po wieczornym, opóźnionym przyjeździe do hotelu okazało się, że przygotowano dla nas pokój oddalony 50-70 metrów od windy, którego położenie powoduje 1-1,5 godziny słońca przed jego zachodem. Byłem wściekły rozczarowany, ale dominował żal o sposób potraktowania nas przez biuro i hotel. Dałem pani rezydentce Izabeli spokój w nocy, stwierdziwszy, że sprawę wyjaśnimy rano dnia następnego przed zebraniem organizacyjnym. Na porannym zebraniu wyartykułowałem swoją frustrację w nadziei na interwencję rezydentki. To, że zostaliśmy oszukani przez biuro nie było dość ważne, aby zebranie nieco opóźnić i zająć się naszą sprawą. Właściwie zostałem wyproszony przez „stado” turystów i rezydentkę Izabelę. Kazano mi czekać. Dostarczenie siana ze sprzedaży wycieczek okazało się ważniejsze niż wyprostowanie zaistniałej naszej sytuacji. Po 1,5 godzinie nadeszła nasza kolei i rezydentka niechętnie, ale zainterweniowała. Zamieniono nam pokój co prawda nie taki o jaki od początku prosiłem i z wyprzedzeniem zapłaciłem, ale ok. Do windy 10 m; słońce od 13,00, czyli jakieś 4-5 h dziennie. Lepszy rydz niż nic, Ok. Hotel z własnej inicjatywy przeprosił nas za zaistniałą sytuację i wydawało się, że dalej będzie ok. Następna stresująca sytuacja wyniknęła za 3 dni. Żona chora, ja kaleka-poprosiłem o opóźnienie godzin wymeldowania z pokoju w dniu wyjazdu. 5 godzin na korytarzu z bagażami, a 5 godzin odpoczynku w pokoju przed wyjazdem na lotnisko stanowiły dla nas ważny aspekt. Przedłużenie oczywiście na własny, dodatkowy koszt. Chciałem mieć z wyprzedzeniem pewność a nie następne nieprzyjemne niespodzianki. Okazało się to nieoczekiwanie strasznym problemem. Kazano mi czekać do dnia wyjazdu (NIEPEWNOŚĆ I NERWY!!). W momencie, kiedy wyraziłem chęć porozmawiania z menagerem hotelu recepcjonistka Nadia dostała agresji i po prostu zaczęła na mnie krzyczeć. Prawdę mówiąc wrzeszcząca, agresywna recepcjonistka trafiła mi się pierwszy raz na moje 60 lat. Poinformowałem rezydentkę o kolejnej nieprzyjemnej sytuacji. Ostatecznie przedłużyłem (odpłatnie) dobę hotelową w samym dniu wyjazdu. No to jeszcze jeden kwiatek „mijania się z prawdą” w wykonaniu biura Rainbow. Atutem hotelu były elegancko serwowane, bardzo dobre kolacje. Podczas pobytu w styczniu 2023 roku danie główne było do wyboru (mięsne albo rybne) ale już w marcu 2023 wyboru nie było. Jeden wariant kolacji, bez wyboru. Po prostu jedz co ci dajemy albo wcale. Biuro Rainbow „ZAPOMNIAŁO” poinformować klientów o tej zmianie w hotelu, nie poprostowało wcześniejszych pozytywnych komentarzy ( obecnie nieaktualnych) wręcz przeciwnie podobno utrzymywało fikcję „kolacji do wyboru” Rainbow zaproponował nam 200zł , tak dwieście polskich złotych jako zadośćuczynienie.

    Marek Jaroszyk - 19.04.2023

    14/19 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    bardzo kiepska opcja dla wegan

    nie dzialajaca klimatyzacja caly pobyt w pokoju z doplata, ladny taras, przyjemna restauracja ladna okolica

    ANNA, SLEMMESTAD - 11.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem