Opinie klientów o Agador Caribbean Village

4.7 /6
121 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Transport
5.5
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Dorota, Kraków 15.09.2015

Powitanie na lotnisku

Z przykrością muszę opisać syt. na lotnisku 22.08.15 przedstawiciel biura kompletnie niewidoczny, posiadał tekturkę z napisem: Rainbow, ale leżała na ziemi, część turystów przeszła mimo i ulokowała się w niewłaściwym autokarze mimo że także posiadał napis : Rainbow! TYlko przypadek sprawił, że zorientowaliśmy się,że to nie ten autobus. Na moją uwagę o niewłaściwej organizacji pani przedstawicielka biura zareagowała bardzo niepoprawni (pominę szczegóły)..Była noc, po 4 godz lotu turysta miał prawo być zdezorientowany, a przedst. biura miał obowiązek zachowywać się kompetentnie i profesjonalnie. Tak się traci klientów. W listopadzie lecę do Maroka z Neckermannem!

3.5/6

Zygmunt, Sanok 03.11.2019

Hotel Caribbean

Pobyt od 08-09 - 13-09 2019 po powrocie z objazdu- Cesarskie Miast- przez 7 dni byliśmy w tym hotelu , ogólnie hotel ma dobre położenie, blisko do oceanu i na bazar , widać że hotel już ma swoje lata i wymaga remontu ale ogólnie jest czysto . Restauracje - nie było problemu ze stolikami , ciągle sprzątane stoliki nie brakowało jedzenia . Baseny czyste , parasole i leżaki - bez problemu . Nocne imprezy o.k.

3.5/6

ELIGIUSZ, KROSNO ODRZAŃSKIE 22.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Agador Carribean Village

Wyjazd 9-16 czerwiec2017 ,początek fatalny-po przyjeździe późnym wieczorem otrzymaliśmy pokój z nieświerzą posciela,połamanym łózkiem,bez ręczników,które doniesiono po około 2 gozinach,rano po interwencji wszystko poprawiono za wyjątkien pilota do tv którego nie otrzymaliśmy przez cały pobyt mimo interwencji rezydentki/wpis w arkusz o niedociągnięciach/ Później było ok zgodnie z oczekiwaniami,sprzatanie i reczniki codziennie,jedzenie skromne ale można zawsze coś dla siebie wybrać,obsługa miła i coraz milsza po kilku Dirhamach,animacje ciekawe dla każdego cos miłego.Do oceanu droga trochę kręta ale do wytrzymania,na plaży parasole ,leżaki za darmo ,ręczniki lepiej mieć swoje,plaza cudna ,ocean piękny ,słońce parzy po 12 bryza przyjemnie chłodzi ,napoje na plaży w budce tylko bezprocentowe,uwaga na natarczywych sprzedawców wciskających badziewie Ogólnie hotel do odnowienia ,parasole przy basenach "kaput" jak mawiali sąsiedzi Niemcy baseny czyste ale nie działaja urządzenia dodatkowe ,brak pryszniców na plazy i przy basenie,towarzystwo międzynarodowe z przewagą bardzo faworyzowanych Francuzów, napoje dobrze schłodzone ,kawa pyszna,piwko też.Za cenęnę którą zapłaciłem ok, wyższa nieadekwatna do jakości hotelu i usług tam oferowanych Ogólnie w Maroku jak nie dasz w rączkę nie jesteś godzien obsługi.Jak nie targujesz do nupadłego płacisz trzykrotnie czasem

3.5/6

Anna, Wągrowiec 02.10.2019

Pobyt Agador

Ośrodek bardzo ładny Brak vif tylko po bieganiu po miejscach 2 gdzie czasami można było go znaleść
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem