Opinie klientów o Agador Caribbean Village

4.7 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.0
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Katarzyna, Łódź 22.10.2017
Termin pobytu: październik 2017

Szczerze odradzam , nawet przy niewielkich wymaganiach pozostawia wiele do życzenia

2.5/6

MARTA, okolice Warszawy 26.08.2019

niestety nie polecam

To co mogę powiedzieć dobrego o tym miejscu to, że napoje są nalewane z butelek, personel, zwłaszcza sprzątaczki bardzo się starają, baseny są urozmaicone no i woda z dystrybutorów, a od 19.00 do północy rozdają butelkowaną przy recepcji. Niestety w hotelu potrzebny generalny remont, warunki w pokojach nie zasługują na 3*, łóżko piętrowe - strach spać, pościel sprana w kolorze brudnej poszarzałej bieli, w łazience brak wentylacji, a wieszak na ręczniki tylko na starych odrapanych drewnianych drzwiach. W naszym pokoju odpadała wiecznie klamka wewnętrzna, nie da się jej naprawić, bo widać, że próby podejmowane były wielokrotnie. Jedzenie bardzo monotonne, mały wybór np. jeśli chodzi o owoce, to do posiłku podawany jest jeden rodzaj, max. dwa np. same melony albo same pomarańcze, czasem z jabłkami, banany widziałam tylko raz i szybko znikały. Do frytek czy mięsa kolejka na 15-20 minut czekania, mały wybór, makaron zawsze rozgotowany, wszystko bez smaku, jakby gotowane bez soli, można powiedzieć zdrowiej. Na śniadanie do wyboru tylko jajka, omlet czy naleśniki, wędliny czy sera żółtego brak wyboru, ser biały z kminkiem. Na stołówce do wszystkiego można się przykleić, często brakuje filiżanek czy kieliszków, łyżeczki tylko plastikowe. Sprzątanie resztek ze stolików na podłogę suchą ścierką, stoliki nawet nie przemywane. Alkohole nalewane z butelek do plastikowych kubeczków takich jak od mycia zębów, brak jakiejkolwiek karty z drinkami, co poprosisz to dostaniesz gin z tonikiem, whisky z colą, nawet martini, ale wszystko bez szału. Po dwóch tygodniach od powrotu nasze przewody pokarmowe nadal nie doszły do siebie. Animatorzy przemęczeni, ożywali dopiero wieczorami, niestety wszystko przygotowane pod Francuzów, nie znają nawet języka angielskiego. Poza hotelem na mieście straszny brud, wielbłądy wszechobecne zostawiające za sobą bobki nawet na plaży, bezpańskie psy leżące pod leżakami, pety i papierki po słodyczach leżące dosłownie wszędzie. Woda w oceanie śmierdziała zdechłymi rybami, a dzieci dostały od razu wysypki na skórze. Nas ani Maroko, ani hotel nie urzekły mimo, że uważam, że nie jesteśmy rodziną bardzo wymagającą. Byliśmy dwa razy na Wyspach Kanaryjskich i kilka razy w Grecji, niestety również w hotelach 3* i poziom był zdecydowanie wyższy.

2.0/6

Jaroslaw Adam, Piotrków Trybunalski 27.08.2014

hotel masakra

nie polecam. stary, śmierdzący stęchlizną hotel. jedzenie słabe i mało wyboru. na plus ilość basenów, duży teren hotelu i dużo zieleni. najgorszy hotel w jakim byliśmy (2+1).

2.0/6

DM 03.08.2019

Niezbyt kolorowo!

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w tym hotelu i postanowiliśmy się podzielić z Państwem wrażeniami. Pozwolimy sobie podzielić "recenzje" na kilka punktów dla przejrzystości. I. WYŻYWIENIE: to był dramat i jedno wielkie nieporozumienie. Śniadania - wydawane od 6:30 do 10:30, generalnie brakuje absolutnie wszystkiego (niezależnie od godziny): plastry sera wydawane "z ręki", kilometrowe kolejki do 2 stanowisk (jajek sadzonych/omletów i naleśników), totalny chaos i bałagan. Restauracja - mimo sporych rozmiarów nie jest w stanie obsłużyć gości w pełni sezonu turystycznego. LUNCH, OBIADOKOLACJA - kilka stanowisk z daniami marokańskimi, makaronem i frytkami. Nic nadzwyczajnego. SNACKBAR - totalny bałagan, działający od 14:30-16:00 - niejednokrotnie podczas pobytu zamykany o 15:00 z informacja od obsługi hotelu TODAY FINISH. Bez komentarza. POKÓJ - generalnie skromnie urządzony, stare wyposażenie, dość wysłużone, ale przespać się można. BASENY - 4 baseny, niedostateczna liczba leżaków, parasoli oczywiście standardowa rezerwacja ręcznikami od bladego świtu, pomimo zakazu - ale kto by tam czytał. Plaża - 5 minut spacerem od hotelu, wydzielona, brak odpowiedniej liczby leżaków i parasoli, z namiotem aspirującym do nazwy BEACHBAR - wygląda to komicznie. ANIMACJE - jeśli ktoś lubi - od bladego świtu do północy: aqua aerobic, gym, joga, dance, dart, basketball, volleyball, animacje dla dzieci. Teatr w hotelu z animacjami o 22:00 - godny. USLUGI DODATKOWE: to jest najlepsze - wszystko jest ale nie działa. Można zapisać się do restauracji ala carte, ale gdy już przychodzi się do specjalnej budki, w której ma to nastąpić, z reguły wszystkie miejsce we wszystkich restauracjach są zajęte (18:30 i 20:30), internet na terenie hotelu jest - ale w zasadzie go nie ma, bo niezależnie od podłączenia do którejkolwiek otwartej sieci otrzymujecie komunikat: Połączono, brak internetu. Suszarka do włosów w pokoju jest, ale w zasadzie to jej nie ma, bo trzeba udać się do tej samej specjalnej budki, uiścić depozyt oraz opłatę za każdy dzień wypożyczenia. Klimatyzacja jest, ale w zasadzie to jej nie ma bo może ją uruchamiać pilotem jedynie pokojówka. Można by tak wymieniać bez końca. Bareja to mało! REZYDENT RAINBOW: Panie są bardzo sympatyczne, ale nie do końca profesjonalne. Panie nie potrafiły udzielić informacji jak będzie wyglądał ostatni dzień pobytu, czy odetną Nam opaski, czy będziemy mogli korzystać z infrastruktury hotelu do końca pobytu. Na pytanie jak to będzie wyglądało otrzymaliśmy odpowiedz, że "tu w recepcji to będą wiedzieli co z Wami zrobić" . Dzień przed wylotem nie była znana godzina podstawienia autokaru. W dniu wyjazdu autokar umówiony na 22:30 spóźnił się 35 min, bez żadnej informacji ze strony rezydentów. Przesada.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem