Kategoria lokalna 3
1.0/6
Witam Państwa, Powiem krótko to co ujrzałam na miejscu czyli pokój w w/w hotelu to było niewiarygodne ! Pokoje praktycznie nadają się do remontu, paskudne łóżka na metalowych, zardzewiałych nogach coś okropnego...pościel jak i reczniki koloru sinego...sztućce na stołówce podawane z przysłowiowej ręki...brud i jeszcze raz brud.Podobnie wygląda na plazy stare, metalowe zardzewiałe leżaki... Uważam, że biuro Rainbow już nie powinno mieć tego hotelu w ofercie i zapewniam Państwa, że nie należę do osób które wymagają luksusu chcę tylko minimum by w godnych warunkach spędzić kilka dni długo wyczekiwanego urlopu.
Izabela, Poznań - 20.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
40/49 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Trudno wogóle oceniać ten hotel. Uważam,że tak zacne biuro jak Rainbow Tours powinno jak najszybciej wycofać ten hotel ze swojej oferty. Nigdy jeszcze nie widziałem tak nieżyczliwej obsługi, marnych pokoi i jedzenia oraz wszędzie panoszącego się brudu. Pełno petów w koło basenu i na chodnikach.. Hotel wybrałem, gdyż planowałem mało czasu w nim spędzać ale nawet to było za wiele. Pokoje obskurne, na śniadaniu wydzielane jedzenie, rozwodnione do granic przyzwoitości alkohole.... Nie będę się rozpisywał, bo coś brzydkiego napiszę ;) Całe szczęście objazd "Cesarskie miasta" uratował moje wakacje, koszmarne wakacje przez ten hotel! Nocleg na pustyni w namiotach miał lepszą jakość w Fort Bou Jeriff.
Krzysztof, Olsztyn - 07.12.2014
8/15 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Marokański koszmar tak mogę ocenić nasz pobyt w Agador Caribbean Village. Bardzo kiepski hotel, pokój słabo wyposażony, stare obskurne meble, łazienka z urwanym prysznicem, złuszczonym lustrem, ręcznikami jak ścierki do podłogi i często niebyło ciepłej wody. Okno balkonowe nieszczelne z kiepskim zamknięciem. Mrówki faraona w ogromnych ilościach biegały po podłogach. Koce jak w celach więziennych. Restauracja brudna i z kiepską obsługą, choć na jedzenie nie można było narzekać. Do baru przy basenach bez własnego kubka nie warto przychodzić. Na plus można zaliczyć teren zewnętrzny przy hotelu. Niska cena nie rekompensuje pobytu w tak słabym obiekcie, nie polecamy.
Sławomir, Łódź - 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel nie powinien być w ofercie biura a już na pewno w sezonie zimowym. Jest to obiekt zaniedbany i wymaga remontu. Pokoje są zimne o tej porze roku w Maroku noce są zimne i wilgotne i tak też było w pokoju, klimatyzacja zepsuta dawała tylko nawiew a malutki grzejniczek niestety nie rozwiązywał problemu. Wyposażenie pokoju mniej niż skromne. Jedzenie okropne
BEATA, NIEGOWONICE - 23.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
1/1 uznało opinię za pomocną