Opinie o Agador Caribbean Village

Kategoria lokalna 3

4.6/6
(159 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt 10-17.01.2025

    Mieczysław, Warszawa 18.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel z otoczeniem ok, wycieczka też ok, jedzenie też ok a dalej to rozczarowanie, panie sprzątające często wchodziły a mówiłem, że jest czysto i nie trzeba sprzątać a efektem tego była brak 200 dolarów i 200 euro z portfela a trzymałem go w kurtce w szafie, więc bardziej interesowało ich przeglądanie ubrań i kieszeni. Nie zabrały wszystkiego, część zostawiły dlatego nie od razu zauważyłem braku tej kwoty. Wyszło to na lotnisku jak chciałem dokonać większych zakupów. Następnego dnia już z Warszawy zadzwoniłem do Rezydentki i poinformowałem o zaistniałej sprawie, powiedziała że zgłosi do recepcji i aby jednak sytuacja nie powtarzała się zasugerowałem aby na spotkaniach informowała o możliwości kradzieży. I ta sytuacja zepsuła cały czar Maroko. Może nie wszędzie tak jest ale ja byłem w domu 31.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Powitanie na lotnisku

    Dorota, Kraków 15.09.2015

    Z przykrością muszę opisać syt. na lotnisku 22.08.15 przedstawiciel biura kompletnie niewidoczny, posiadał tekturkę z napisem: Rainbow, ale leżała na ziemi, część turystów przeszła mimo i ulokowała się w niewłaściwym autokarze mimo że także posiadał napis : Rainbow! TYlko przypadek sprawił, że zorientowaliśmy się,że to nie ten autobus. Na moją uwagę o niewłaściwej organizacji pani przedstawicielka biura zareagowała bardzo niepoprawni (pominę szczegóły)..Była noc, po 4 godz lotu turysta miał prawo być zdezorientowany, a przedst. biura miał obowiązek zachowywać się kompetentnie i profesjonalnie. Tak się traci klientów. W listopadzie lecę do Maroka z Neckermannem!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel Caribbean

    Zygmunt, Sanok 03.11.2019

    Pobyt od 08-09 - 13-09 2019 po powrocie z objazdu- Cesarskie Miast- przez 7 dni byliśmy w tym hotelu , ogólnie hotel ma dobre położenie, blisko do oceanu i na bazar , widać że hotel już ma swoje lata i wymaga remontu ale ogólnie jest czysto . Restauracje - nie było problemu ze stolikami , ciągle sprzątane stoliki nie brakowało jedzenia . Baseny czyste , parasole i leżaki - bez problemu . Nocne imprezy o.k.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Agador Carribean Village

    ELIGIUSZ, KROSNO ODRZAŃSKIE 22.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Wyjazd 9-16 czerwiec2017 ,początek fatalny-po przyjeździe późnym wieczorem otrzymaliśmy pokój z nieświerzą posciela,połamanym łózkiem,bez ręczników,które doniesiono po około 2 gozinach,rano po interwencji wszystko poprawiono za wyjątkien pilota do tv którego nie otrzymaliśmy przez cały pobyt mimo interwencji rezydentki/wpis w arkusz o niedociągnięciach/ Później było ok zgodnie z oczekiwaniami,sprzatanie i reczniki codziennie,jedzenie skromne ale można zawsze coś dla siebie wybrać,obsługa miła i coraz milsza po kilku Dirhamach,animacje ciekawe dla każdego cos miłego.Do oceanu droga trochę kręta ale do wytrzymania,na plaży parasole ,leżaki za darmo ,ręczniki lepiej mieć swoje,plaza cudna ,ocean piękny ,słońce parzy po 12 bryza przyjemnie chłodzi ,napoje na plaży w budce tylko bezprocentowe,uwaga na natarczywych sprzedawców wciskających badziewie Ogólnie hotel do odnowienia ,parasole przy basenach "kaput" jak mawiali sąsiedzi Niemcy baseny czyste ale nie działaja urządzenia dodatkowe ,brak pryszniców na plazy i przy basenie,towarzystwo międzynarodowe z przewagą bardzo faworyzowanych Francuzów, napoje dobrze schłodzone ,kawa pyszna,piwko też.Za cenęnę którą zapłaciłem ok, wyższa nieadekwatna do jakości hotelu i usług tam oferowanych Ogólnie w Maroku jak nie dasz w rączkę nie jesteś godzien obsługi.Jak nie targujesz do nupadłego płacisz trzykrotnie czasem

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem