Kategoria lokalna 3
3.0/6
Ogólnie hotel fajny, gdyby nie brak zaangażowania obsługi, każdy pracownik bardziej sobie dorabia i obsługuje od niechcenia, chyba że jest się francuzem, brytyjczykiem lub arabem. O 6:00 WSZYSTKIE LEŻAKI JUŻ ZAJĘTE, choć mało kto z nich korzysta, za niektóre leżaki trzeba zapłacić panu leżakowemu, strasznie denerwujące.
Mateusz, Stargard Szczeciński - 31.08.2014
8/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć. 1.W miniparku ze sklepikami po bokach grasują karaluchy wielkości mojego palca wskazującego, a mam 180 cm wzrostu. Mojej dziewczynie gdy wracaliśmy do pokoju na głowę spadł jeden z nich :(. 2.Jeżeli chcą Państwo czystą pościel polecam wziąć parę dodatkowych dirhamów dla obsługi. Podobnie ma się sytuacja z barem, bez opłaty nie ma miłej obsługi i oczywiście na końcu kolejki. 3. Pokój jaki dostaliśmy to wehikuł czasu do lat PRL-u. Zapach stęchlizny, stare meble, pościel w kolorze kremowym, dobrze że w wc i łazience były kafelki. O klimatyzacji proszę zapomnieć. 4.Na leżaki trzeba czyhać od 5.00 rano lub płacić obsłudze za rozkładanie ręczników. Ogólnie na leżakach leżą ręczniki, które puszczają korzenie, na których nikt nie leży całe dnie. Ogólnie za tą cenę jaką zapłaciliśmy i ze świadomością jakie są standardy hoteli w Afryce, jesteśmy niezadowoleni z hotelu. Nie wiem czy to nieszczęśliwy traf ale jeśli płacę ciężko zarobione pieniądze, nie chcę liczyć na łud szczęścia. Poznany na miejscu kolega w hotelu o tej samej kategorii nie miał takich problemów.
Lublin - 31.07.2014
10/10 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Czasy świetności tego hotelu dawno minęły. Wszystko bardzo przeciętne, poza animatorami.
Robert, Krosno - 05.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
ocena dostateczna to maksimum co można wystawić w skali 6 - punktowej ocenie!
Maciej, Toruń - 12.08.2019
0/2 uznało opinię za pomocną