Opinie o Agador Caribbean Village

4.6/6 (143 opinie)

Kategoria lokalna 3

4.6/6
143 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.9
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Nie polecam, ale nie było źle.

    Ogólnie hotel fajny, gdyby nie brak zaangażowania obsługi, każdy pracownik bardziej sobie dorabia i obsługuje od niechcenia, chyba że jest się francuzem, brytyjczykiem lub arabem. O 6:00 WSZYSTKIE LEŻAKI JUŻ ZAJĘTE, choć mało kto z nich korzysta, za niektóre leżaki trzeba zapłacić panu leżakowemu, strasznie denerwujące.

    Mateusz, Stargard Szczeciński - 31.08.2014

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wakacje hotel Agador

    Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć. 1.W miniparku ze sklepikami po bokach grasują karaluchy wielkości mojego palca wskazującego, a mam 180 cm wzrostu. Mojej dziewczynie gdy wracaliśmy do pokoju na głowę spadł jeden z nich :(. 2.Jeżeli chcą Państwo czystą pościel polecam wziąć parę dodatkowych dirhamów dla obsługi. Podobnie ma się sytuacja z barem, bez opłaty nie ma miłej obsługi i oczywiście na końcu kolejki. 3. Pokój jaki dostaliśmy to wehikuł czasu do lat PRL-u. Zapach stęchlizny, stare meble, pościel w kolorze kremowym, dobrze że w wc i łazience były kafelki. O klimatyzacji proszę zapomnieć. 4.Na leżaki trzeba czyhać od 5.00 rano lub płacić obsłudze za rozkładanie ręczników. Ogólnie na leżakach leżą ręczniki, które puszczają korzenie, na których nikt nie leży całe dnie. Ogólnie za tą cenę jaką zapłaciliśmy i ze świadomością jakie są standardy hoteli w Afryce, jesteśmy niezadowoleni z hotelu. Nie wiem czy to nieszczęśliwy traf ale jeśli płacę ciężko zarobione pieniądze, nie chcę liczyć na łud szczęścia. Poznany na miejscu kolega w hotelu o tej samej kategorii nie miał takich problemów.

    Lublin - 31.07.2014

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Rozczarowana

    Czasy świetności tego hotelu dawno minęły. Wszystko bardzo przeciętne, poza animatorami.

    Robert, Krosno - 05.08.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Agador

    ocena dostateczna to maksimum co można wystawić w skali 6 - punktowej ocenie!

    Maciej, Toruń - 12.08.2019

    0/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem