Opinie o Agador Caribbean Village

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(165 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobry hotel, czysty, kuturalna obsługa

    Zbigniew, Warszawa 28.03.2014

    Pobyt udany, brak negatywnych spostrzeżeń.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wrzesień 2019

    Anna i Sławek, Warszawa 16.09.2019

    Hotel zdecydowanie spełnił, nasze oczekiwania. Nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń. Ogólnie pobyt bardzo udany. Osiem dni to trochę za krótko - polecamy dłuższe wyjazdy na 2 tygodnie. Pokoje hotelowe ładne, obszerne i czyste. Do oceanu spacerkiem 10 minut. Obsługa bardzo dobra.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Na pewno warto Maroko odwiedzić

    Ewa i Paweł 24.08.2017

    Na szczęście wybierając hotel byliśmy świadomi jego jakości czytając opinie poprzedników. Dla nas liczyła się lokalizacja no i żeby w hotelu ciągle się coś działo.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Para po 50 :)

    Wiesław, Imielin 15.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    hotel dla ludzi zbytnio nie wymagających , ceniących czystość ,miłą i pomocną obsługę,przyjemne otoczenie,różnorodność spędzania czasu. Może i jest już troszkę zużyty ,może nie ma dużego wyboru w jedzeniu (na pewno nikt nie będzie głodny !) ale jest godny polecenia. Jesteśmy bardzo zadowoleni.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Udany pobyt za rozsądną cenę

    Anna, Łódź 10.08.2019

    Budynki hotelowe rozmieszczone na dość rozległym terenie, więc zawsze były jakieś miejsca "do odkrycia". Pokoje w przyzwoitym standardzie - codziennie sprzątane. Miła obsługa hotelowa. Restauracje wydające posiłki również stanęły na wysokości zadania. Wyżywienie niezbyt urozmaicone - ale głodny nikt nie chodził :) i bardzo dobre winko do posiłków. Trochę brakowało mi herbaty do kolacji - ale cóż można było wypić ją później np. w barze przy basenie. Animatorzy dwoili się i troili na codziennych animacjach, które szczególnie w tzw. marokański wieczór - były super. Plaża niezbyt daleko - z barem, w którym można było napić się napojów chłodzących. Usytuowanie hotelu bardzo dobra dla osób lubiących spacery po promenadzie i wypady "na miasto" do sklepów. To były udane wakacje :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Hotel Agador

    tutysta 15.10.2015

    To był nasz,pierwszy raz w Maroku,wcześniej miałem wykupiony pobyt w innym hotelu o wyższym standarcie 4,5 *,niestety sytuacja rodzinna zmusiła mnie do rezygnacji,pobyt w hotelu Agador załatwiłem,już po rozwiązaniu moich rodzinnych problemów,na zasadzie szybkiej decyzji,znalezienie oferty,rezerwacja,opłata i wyjazd,niższy standard hotelu nie miał w tym momencie znaczenia,po przyjeździe na miejsce,pierwsze wrażenie nie nie zrobiło na nas najlepszego wrażenia,rano poszliśmy na śniadanie i powoli poznawaliśmy całą strukturę,lokalizację i plusy hotelu Agador.Jest to bardzo ładnie położony kompleks hotelowy,z wieloma atrakcjami dla dzieci i dorosłych,wspaniałe i urozmaicone wyżywienie z dobrą i miłą obsługą.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt na miarę 3 gwiazdkowego hotelu czyli zgodnie z założeniem

    Joanna, 17.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Obawialiśmy się trochę tego wyjazdu, chcieliśmy dosyć budżetowy wyjazd, jechaliśmy z dwójką dzieci a opinie o hotelu przeróżne - dlatego dość mocno się obawiałam. Samo biuro podróży spisało się bardzo dobrze - całą podróż bez żadnych opóźnień, na miejscu czekała na naszą już rezydentką i był zapewniony szybki transfer do hotelu. W hotelu obsługa bardzo miła. Jednak pierwsze wrażenia pokoju - koszmar. Dotarliśmy do pokoju po 4 rano, dzieci były już padnięte. Okazało się że pokój miał czyste łóżka natomiast cała reszta była nieposprzątana - nie było ręczników, papieru, podłoga brudna, pod prysznicem włosy. Kładłam się spać z myślą że tragedia i prześpię się dwie godziny i biegnę do recepcji to załatwić. Na szczęście nie robili żadnego problemu - zmienili nam o 12 pokój, już był czyściutki i wszystko było w porządku. Hotel jest ogromny, taka faktycznie wioska. Pokoje proste ale ok. Restauracja duża ale tylko jedna. Trzeba było mnóstwo czasu czekać w kolejkach aby zdobyć jedzenie. Momentami było na prawe trudno - dostać w ogóle czysty wolny stolik, a wyczekanie na ciepłe jedzenie czasem trwało nawet 15 minut po jedno danie. Tak więc restauracja wymaga jakiejś reorganizacji. Samo jedzenie dla nas było ok - szału nie było ale było smaczne. Wycieczki fakultatywne jeepami i jazda na wielbłądach ekstra. Super opcja była też wizyta w hammamie. Ogólnie polecamy ten hotel osobom, które mają ograniczony budżet ale chcą zobaczyć Agadir. To jest hotel 3 gwiazdkowy i nie należy się spodziewać standardu 5 gwiazdek ale moim zdaniem warunki były ok i obsługa była przemiła. Można było się naprawdę dobrze tam czuć.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przyjemnie

    Andrzej 03.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Kompleks hotelowy bardzo dobrze położony, zarówno z punktu widzenia zagospodarowania terenu, jak i usytuowania względem Atlantyku i samego miasta. W kilkanaście minut dochodzi się do pięknej promenady i plaży. Jakość pokoi na dostateczny z plusem, ale tylko w okresie ciepłym. Niezamykające się drzwi balkonowe, czy brak klimatyzacji mocno dokuczały by w okresie zimnym lub gorącym. Na terenie czynne cztery baseny. Bardzo miła obsługa. Ciekawe wycieczki fakultatywne. Polecałbym wyprawę samochodami terenowymi na pustynię i trasę rajdu oraz do parku krokodyli. Wyżywienie urozmaicone i dobre. Warto korzystać z bogatego zestawu przypraw i doprawiać sobie dania indywidualnie do smaku, szczególnie surówki.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Agadir

    Ewa, Strzałkowo 29.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    położenie hotelu bardzo ładne widoki z pokoju na ocean i wzgórze. same pokoje pozostawiają wiele do życzenia: brak klimatyzacji problem z ciepłą wodą i wymianą ręczników. Pokoje wymagają odświeżenia.Wyzywienie dobre każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa na stołówce miła. Przy basenie ciekawe animacje dla dzieci i dorosłych.Woda w oceanie cieplejsza niż pod prysznicem. Ogólnie mimo wielu niedogodności pobyt uważam za udany, ciekawa okolica i ludzie

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Agador welcome too

    ALEKSANDRA ANNA, BYDGOSZCZ 11.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Jeśli ktoś ma ochotę wypocząć za mniejsze pieniądze to jak najbardziej to się uda. Jeśli ktoś ma natomiast wyższe wymagania co do standardów hotelowych to polecam rozejrzeć się za inna ofertą. Podstarzały już hotel oferuje baseny, mini golfa, korty tenisowe i inne atrakcje. Niestety mają już swoje lata. Hotel natomiast nadrabia super obsługą i bujną nienagannie przystrzyżoną zielenią. Hotel również odwiedza wielbłąd Cappuccino wraz z przemiłym właścicielem. Jest to najbardziej zadbany wielbłąd w całym Maroku. Polecam przejażdżkę na nim zamiast na wymęczonych wielbłądach, które można spotkać w innych rejonach. Na koniec oceniam super profesjonalne podejście rezydenta zarówno w hotelu jak i podczas wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy Pana Wojtka!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem