Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wszystko jest w porzadku tylko trzeba uwazac placimy za pokoj superior a recepcja probuje wcisnac stare pokoje na nie odremontowanym pietrze trzeba sie troszke z nimi nasprzeczac ze maja wyminic pokoj na ten ktory sie zaplacilo ale po wyminia pokoju wszytko juz bylo ok kazdemu proboja na poczatku wcisnac stare pokoje na nie odremontowanych pietrach ktore sa okropne pamietajcie najlpesze pokoje maja na 8 pietrze i 7 pietrze odnowione reszta bardzo slabe pokoje jedzenie nie jest rewelacja codzinnnie to samo nic przyjemnego wiec ogolnie nie zaspecyjalny hotel pod tym wzgledam da sie przezyc jakos 7 dni animacje konkretna porazka jezeli kupujesz all inclusive nie wrto alkohole lokalne sa okropne lepiej kupic sobie sniadanie nie dakleko od hotelu jest amrina i przepiekne restaracje jedzenie jest tam w pardzo przyzwoitych cenach wiec nie warto brac al inclsive napoje serwuja na all inlusive w plastikowcyh kubchac czego bardzo nie lubie z plastikowyh butelek zlezane wygazowane jezeli masz hb to z buteleczek szklanych w szklaneczkach czyli nie bierzcie all inclusiev nie warto pozdrawiam milego pobytu
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zapłaciliśmy za pokój superior, a dostaliśmy na drugim piętrze (nr 210) w części do remontu. Ściany brudne, łazienka w opłakanym stanie, woda ciekła spod brodzika, ręczniki i pościel w kolorze mało przypominającym biel. Po interwencji zmieniono nam pokój na tym samym piętrze z czystymi ścianami i woda nie ciekła, pozostałe bez zmian. Myślę, że przy meldunku powinna być rezydentka i jako przedstawiciel biura Rainbow reagować na takie "kwiatki". Plaża oddalona od hotelu około 1km, nie oznaczona, że przynależy do tego hotelu. Trzeba się dopytywać. Pogoda również była zaskoczeniem, ponieważ przez 7 dni codziennie od godziny 12 do 17 była mgła, później zaczynało świecić piękne słońce. Miało to swoje dobre strony, bo słońce i tak opalało, a nikt nie był poparzony. Mgły utrzymywały się około 800 m od linii brzegowej, w mieście było gorąco i słonecznie. Wszystko wina Atlantyku:)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wbrew opisowi nie ma podgrzewanych basenów, klimatyzacja nie działa ( 4 piętro, przed renowacją), jedzenie monotonne - codziennie 90% to samo. Próba upchnięcia 3 osób do małej dwójki - najwyżej dostawimy Państwu 1 łóżko do pokoju; także pomimo próśb nie dostaliśmy trzeciego ręcznika. Recepcja uparcie ignoruje wszystkie prośby.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze to nie są 4*! Absolutnie! Zdjęcia nieaktualne . Pokój jeszcze do zaakceptowania, ale łazienka to porażka!!Hotel wymaga remontu. Chcieliśmy zmienić pokój, lecz następny na 2 piętrze był w takim samym standardzie. Apeluję do Rainbow- podajcie w opisie ,że to jest marokańska standaryzacja, na pewno nie europejska. Słabe 3*. Agadir. Wieczna mgła, ocean oddaje ciepło. W kraju 30 stopni ,a tutaj 19 i pochmurno, mgliście, chłodno. Na 8 dni pobytu, plażowania 2. Warto to wiedzieć ,wybrać świadomie i zabrać coś z długim rękawem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeżdzie do hotelu pobrano od nas tax, który jak się szybko okazało został już opłacony przez Rainbow. Mimo to, przez kilka dni recepcja usilnie wynajdowała przeszkody uniemożliwiające zwrot pieniędzy ( brak menedżera, brak faktury, brak księgowego, jutro, za godzinę itp. ). Wyrażnie gra na zwłokę aby kwoty nie zwrócić. Dopiero dwukrotna interwencja rezydentek Rainbow ( dziękujemy ) spowodowała, iż pieniądze się nagle odnalazły - były odliczone i przygotowane w pokoju obok. Hotel, który oszukuje swoich klientów zasługuje na najniższą ocenę i taką wystawiam.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po raz pierwszy zdarzyło mi się, aby hotel i obsługa recepcji próbowali w tak chamski sposób oszukać nas i naszych znajomych. W trakcie zameldowania w hotelu do rachunku doliczono nam dodatkowy podatek i zmuszono do jego zapłaty. Szybko okazało się, iż podatek ten został już zapłacony przez Rainbow, ale obsługa recepcji prze 5 dni kombinowała, jak go nam nie oddać. Albo brakowało managera, albo księgowej, albo nie wystawiono faktury, albo czekać do jutra, albo obsługa udawała, że o niczym nie wie. Liczyli na to, że machniemy ręką, a dalej wiadomo. Dopiero osobista interwencja ( bo telefoniczna nie pomogła ) rezydentki Rainbow ( dziękujemy ) zmusiło złodziejską szajkę hotelu Anezi Tower do zwrotu kwoty, która jak się nagle okazało leżała przygotowana na tyłach recepcji. Trzymajcie się z daleka od oszustów ! Z hotelu zapamiętałem jeszcze bardzo dobry stabilny internet i niejadalne, superubogie śniadania i kolacje.