Opinie klientów o Anezi Tower

4.9 /6
74 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.5
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Piotr Stanisław, Olsztyn 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Pozytywna+

Hotel przyzwoity. Porównując z hotelami na trasie Cesarskie Miasta bardzo dobry. Nie jest to obiekt po remoncie ani też nowy, jednak posiada wszystkie cechy by w miarę miło spędzić tam tygodniowy urlop. Zalety pełna dostępność leżaków, zarówno przy basenie jak i na plaży. Nie była kłopotu by znaleźć miejsce do pływania w basenie. Dobre jedzenie choć irytująca obsługa w restauracji - z trudem skrywająca rozczarowanie przy braku zamawiania napojów do kolacji. Obsługa pokojów bez zarzutu. Salka fitness mała dość słabo wyposażona, ale coś jest. Odległość od plaży akceptowalna. Wady już wspomniałem: nieco irytująca obsługa w restauracji, uboga salka fitness.

5.0/6

Jo&Ja 15.06.2016

Fajny hotel dla wypoczynku dla aktywnych

Byliśmy w Anezi Tower w marcu 2016. Hotel oddalony o ok. 500 m od nadmorskiej promenady, na najwyższym wzniesieniu w centrum turystycznej części Agadiru. Ze względu na lokalizację na wznienieniu, duża ilość schodów przy podejściu od strony oceanu.Widok z okien na wschód lub zachód, zawsze widać ocean. Z wyższych pięter przepiękna panorama miasta. Serwis hotelowy na przyzwoitym poziomie, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i pomocna. Sam pokój wyposażony we wszystko, co niezbędne. Duży taras. Łazienka nieco zniszczona. Telewizor LCD z kilkoma europejskimi kanałami, w tym TVPolonia. Internet WiFi działał w pokoju, choć podobno nie we wszystkich to standard. Posiłki urozmaicone i co najważniejsze, dobrze przyprawione (co w innych hotelach Agadiru nie zawsze jest oczywiste). Baseny jedynie z zimną wodą, brak podgrzewania. Ciągły silny wiatr ze względu na lokalizację na wzniesieniu. Ogólnie bardzo dobry hotel dla aktywnych, lubiących spacery.

5.0/6

Bogusława , DĄBROWA GÓRNICZA 07.01.2019

Anezi Tower wypoczynek

Świetne położenie hotelu, wszędzie blisko - do plaży, do centrum i kawiarni. Znakomite jedzenie i bardzo sprawna obsługa hotelu. Miła atmostfera.

5.0/6

Diki 07.02.2018
Termin pobytu: grudzień 2017

Udany pobyt

W okresie zimowym z pogodą bywa różnie, zależy jak się trafi. Przeważnie jest słońce, ale może również padać deszcz. Często od oceanu wieje dość chłodny wiatr. Ale w zaciszu na leżaku można się opalić. Noce zimne. Dlatego klimatyzacja w pokoju bardzo się przydaje. Pokój czysty, obsługa, jedzenie dobre, czasem tylko brakowało mięsa na obiadokolacji. Wi-fi dostępne przy recepcji, niekiedy był problem z zasięgiem. Pokoje z bocznym widokiem na morze, trochę głośne - dochodził hałas z pobliskiej dość ruchliwej ulicy, miało się wrażenie, że ktoś urządza sobie wyścigi samochodowe lub motocyklowe w nocy. Z animacji nie korzystałam. Wydzielona plaża hotelowa i leżaki są bezpłatne, ale codzinnie należy pobrać kwit z recepcji, który oddajemy na plaży. Ręczniki plażowe chyba też są do pobrania na recepcji - ja miałam swój. Rezydentka na pierwszym spotkaniu uprzejma, jednak gdy pojawił się problem, bardziej pomocne okazały się panie rezydentki z innego biura. Nie chodziło o wielką pomoc czy poświęcenie, ale gdy rezydentka nawet czegoś nie wie, nie powinna odzywać się do klienta tak niegrzecznym tonem. W tym przypadku swoją klasę pokazała rezydentka z innego biura, która wcale nie musiała, a grzecznie i uprzejmie odpowiedziała mi na pytanie. Pierwszy raz byłam z biurem Rainbow i w odróżnieniu od innych biur, rezydent jedzie z grupą z lotniska i wysiada z poszczególnymi osobami do każdego hotelu, jest to zapewne pomocne dla osób, które jadą po raz pierwszy lub nie znają języka. Z drugiej strony wydłuża czas rozwożenia grupy do poszczególnych hoteli.
111121319
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem