Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
416 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Małgorzata, Łódź 02.08.2022

Hotel dość dobry, ale....

Kilka dni temu wróciliśmy z wczasów w Iberostar. Ogólnie hotel w porządku. Od szerokiej piaszczystej plaży oddzielony promenadą. Duże baseny. Zadnych problemów z leżakami na plaży czy przy basenie. Pokoje ładne, duże, codziennie sprzatne. Jedzenie i napoje smaczne, urozmaicone. Niestety moją dobrą opinię zmienił jeden incydent. Na 2 dni przed wyjazdem zorientowałam się,że nie mam obrączki ślubnej, którą zostawiłam w szufladzie w pokoju. Poinformowałam o tym fakcie recepcję-przysłano do pokoju 2 panie, które przeszukały pokój i nie znalazły obrączki. No i na tym reakcja hotelu się skończyła. Po kilku godzinach wróciłam do recepcji. Początkowo rozmawiałam ze specjalistą od PR, który nie bardzo widział co robić, poprosiłam o wezwanie policji, ale nie mógł się dodzwonić. Następnie odbyłam rozmowę z menadżerem hotelu, który w sposób bardzo arogancki powiedział,że nikt z jego pracowników niczego nie ukradł i jeśli chcę mogę sama udać się na policję, odmówił wezwania policji. Już w domu zorientowałam się,że brakuje mi jeszcze jednej mniej wartościowej rzeczy. Tak że czar cudownych wakacji prysł. Do końcażycia hotel Iberostar Founty Beach będzie mi się kojarzył bardzo źle. Jeśli ktoś akceptuje takie zachowania ze strony personelu to polecam. Natomiast bardzo dobra opieka ze strony rezydenta Rainbow, p. Sylwii-zawsze pomocna w rozwiązywaniu problemów, po raz pierwszy od wielu lat spotkałam się z taką opieką rezydenta.

2.0/6

Malwina Kraków 02.04.2014

pięć gwiazdek to chyba żart?

Było miło, bo świeciło słońce i morze szumiało, ale hotelu nie polecam

1.0/6

Jan, KRAKÓW 28.06.2022

Już nie ten IBEROSTAR Founty Beach w Agadirze

Byliśmy w tym hotelu kolejny raz. Wspomnienia po dwóch poprzednich wyjazdach (pobyt po „objazdówkach”) skłoniły nas do wybrania dwutygodniowego wypoczynku. Zdecydowały położenie hotelu, czystość, atmosfera, jedzenie (i picie ), itd. Rozczarowania zaczęły się jeszcze przed wyjazdem. Organizator zrezygnował z wylotu z Katowic, ze względu na zbyt małą ilość chętnych. Trzeba było jechać do Warszawy . Lot czeskim Smartwingsem bez większych niespodzianek. Na miejscu pierwsza niemiła niespodzianka Agadir rozkopany. Na terenie całego miasta remonty, autokar rozwożący gości zatrzymywał się w znacznej odległości od hoteli a bagaże trzeba było przenosić przez remontowane ulice. Trudno, żeby było ładnie trzeba od czasu do czasu coś naprawić. W autokarze rezydentka poinformowała, że musi wykonać kilka ważnych telefonów i nie ma teraz czasu aby odpowiadać na pytania. Podała terminy spotkań w poszczególnych hotelach i, … tyle. Do hoteli z gośćmi nie wchodziła. Na szczęście nie była potrzebna. Sam hotel, na pierwszy rzut oka nie zmienił się. Szybka procedura meldunkowa i do pokoju. Pokój standardowy, z bocznym widokiem na ocean, posprzątany. Podobno pomiędzy naszym poprzednim a obecnym pobytem hotel był częściowo remontowany. Do końca pobytu tych odnawianych miejsc w hotelu nie znaleźliśmy. Ze względu na godzinę przyjazdu, na obiad już nie zdążyliśmy. Poszliśmy na pizzę i piwo do baru przy basenie. Pizza taka sama jak piwo, kiepska. Czekaliśmy na kolację. Pierwsza kolacja nie przypominała tej sprzed kilku lat, z poprzednich pobytów. Nie była smaczna a wybór potraw raczej ograniczony. Tak samo było i później, i z pozostałymi posiłkami. Do tego doszła monotonia, to znaczy codziennie to samo. Przy śniadaniu zapomnijcie o czarnej herbacie. Ekspresy do kawy częściowo zepsute a z nalewaków do piwa podczas obiadów i kolacji tylko jeden czynny (nie codziennie). Przy wejściu na salę restauracyjną podczas kolacji miłe powitanie przez poprzebieranych animatorów. W sali ogromny hałas i to w zestawieniu z przeciętnym jedzeniem decydowało o wrażeniu wynoszonym z restauracji. W barze przy basenie piwo i kawa espresso podawane w tych samych naczyniach, wysokich kubkach z tworzywa sztucznego. Zdecydowanie lepiej (poprawnie) funkcjonował bar obok recepcji. Tam espresso podawali w małych filiżankach a piwo w szklanych, czystych kieliszkach lub szklankach. Nie podobał nam się sposób udostępniania ręczników plażowych. Kaucja za wypożyczenie ręcznika pobierana w euro zwracana była w dirhamach. Drażniący był wieczorny hałas dochodzący z tarasu (baru) przy budynku głównym skąd dochodziły odgłosy kiepskiej muzyki. Hałas to również główne wrażenie z pobytów przy basenie. Również powrót pozostawił po sobie niemiłe wrażenie. Wylot opóźniony ze względu na duży ruch nad lotniskiem w Warszawie (godzinne oczekiwanie na start w samolocie) a po przylocie oczekiwanie na służby porządkowe, które zabiorą z samolotu pasażera, który w trakcie lotu musiał zapalić papierosa.

1.0/6

przemek 30.03.2023

NIE POLECAM

Byłem w hotelu od 13.01 .2023 do 20.01.2023 . Może tylko napiszę dlaczego nie polecam hotelu i żeby potencjalni chętni przemyśleli wybór tego hotelu. W HOTELU SĄ PLUSKWY. Każdy musi sam zdecydować czy być w tym hotelu. I co z tego ,że hotel ładny ,duży , jedzenie dobre jak pogryzły mnie pluskwy i przyzwiozlem pluskwy do domu. Oczywiście poinformowałem Rainobow o problemnie ,ale Rainbow olal moje zgłoszenie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem