Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
434 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Jan, KRAKÓW 28.06.2022

Już nie ten IBEROSTAR Founty Beach w Agadirze

Byliśmy w tym hotelu kolejny raz. Wspomnienia po dwóch poprzednich wyjazdach (pobyt po „objazdówkach”) skłoniły nas do wybrania dwutygodniowego wypoczynku. Zdecydowały położenie hotelu, czystość, atmosfera, jedzenie (i picie ), itd. Rozczarowania zaczęły się jeszcze przed wyjazdem. Organizator zrezygnował z wylotu z Katowic, ze względu na zbyt małą ilość chętnych. Trzeba było jechać do Warszawy . Lot czeskim Smartwingsem bez większych niespodzianek. Na miejscu pierwsza niemiła niespodzianka Agadir rozkopany. Na terenie całego miasta remonty, autokar rozwożący gości zatrzymywał się w znacznej odległości od hoteli a bagaże trzeba było przenosić przez remontowane ulice. Trudno, żeby było ładnie trzeba od czasu do czasu coś naprawić. W autokarze rezydentka poinformowała, że musi wykonać kilka ważnych telefonów i nie ma teraz czasu aby odpowiadać na pytania. Podała terminy spotkań w poszczególnych hotelach i, … tyle. Do hoteli z gośćmi nie wchodziła. Na szczęście nie była potrzebna. Sam hotel, na pierwszy rzut oka nie zmienił się. Szybka procedura meldunkowa i do pokoju. Pokój standardowy, z bocznym widokiem na ocean, posprzątany. Podobno pomiędzy naszym poprzednim a obecnym pobytem hotel był częściowo remontowany. Do końca pobytu tych odnawianych miejsc w hotelu nie znaleźliśmy. Ze względu na godzinę przyjazdu, na obiad już nie zdążyliśmy. Poszliśmy na pizzę i piwo do baru przy basenie. Pizza taka sama jak piwo, kiepska. Czekaliśmy na kolację. Pierwsza kolacja nie przypominała tej sprzed kilku lat, z poprzednich pobytów. Nie była smaczna a wybór potraw raczej ograniczony. Tak samo było i później, i z pozostałymi posiłkami. Do tego doszła monotonia, to znaczy codziennie to samo. Przy śniadaniu zapomnijcie o czarnej herbacie. Ekspresy do kawy częściowo zepsute a z nalewaków do piwa podczas obiadów i kolacji tylko jeden czynny (nie codziennie). Przy wejściu na salę restauracyjną podczas kolacji miłe powitanie przez poprzebieranych animatorów. W sali ogromny hałas i to w zestawieniu z przeciętnym jedzeniem decydowało o wrażeniu wynoszonym z restauracji. W barze przy basenie piwo i kawa espresso podawane w tych samych naczyniach, wysokich kubkach z tworzywa sztucznego. Zdecydowanie lepiej (poprawnie) funkcjonował bar obok recepcji. Tam espresso podawali w małych filiżankach a piwo w szklanych, czystych kieliszkach lub szklankach. Nie podobał nam się sposób udostępniania ręczników plażowych. Kaucja za wypożyczenie ręcznika pobierana w euro zwracana była w dirhamach. Drażniący był wieczorny hałas dochodzący z tarasu (baru) przy budynku głównym skąd dochodziły odgłosy kiepskiej muzyki. Hałas to również główne wrażenie z pobytów przy basenie. Również powrót pozostawił po sobie niemiłe wrażenie. Wylot opóźniony ze względu na duży ruch nad lotniskiem w Warszawie (godzinne oczekiwanie na start w samolocie) a po przylocie oczekiwanie na służby porządkowe, które zabiorą z samolotu pasażera, który w trakcie lotu musiał zapalić papierosa.

1.0/6

przemek 30.03.2023

NIE POLECAM

Byłem w hotelu od 13.01 .2023 do 20.01.2023 . Może tylko napiszę dlaczego nie polecam hotelu i żeby potencjalni chętni przemyśleli wybór tego hotelu. W HOTELU SĄ PLUSKWY. Każdy musi sam zdecydować czy być w tym hotelu. I co z tego ,że hotel ładny ,duży , jedzenie dobre jak pogryzły mnie pluskwy i przyzwiozlem pluskwy do domu. Oczywiście poinformowałem Rainobow o problemnie ,ale Rainbow olal moje zgłoszenie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem