Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
434 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Mariola, Poznań 09.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Polecam

Hotel jak najbardziej zasługuje na 4*.Obiekt pięknie utrzymany wszędzie czyściutko.Bardzo dużo obsługi która jest zawsze miła,uśmiechniętą i pomocna. Pokoje przestronne ładnie urządzone zawsze dokładnie sprzątane.Kilka dużych basenów więc nie ma tłoku można swobodnie popływać.Zewnętrzy teren również bardzo ładnie utrzymany.Plaża mega szeroka z płytką wodą idealnie dla dzieciaków , długa piękna promenada którą można dojść do knajpek i do miasta.Bardzo miło nas zaskoczyła restauracja hotelowa ...multum jedzenia które na bieżąco było uzupełniane przeogromny wybór wszystko pięknie podane na śniadanie zawsze świeżo wyciskane soki .Produkty najlepszej jakości sery,wędliny....obłędne słodycze zwłaszcza beziki🫠bajka... dobre wina butelkowane i super herbatka miętowa.Szczerze polecam ten hotel,jeśli jeszcze kiedyś będzie mi dane odwiedź Maroko to napewno wybiorę ten hotel

3.0/6

Tomasz, Gorzów Wielkopolski 31.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

średniak z super opiniami :)

Hotel ma super opinie , tylko dlatego że jeżdżą do niego w większości Polacy , mała część uboższych Francuzów i miejscowi . Wśród miejscowych ( organizujących wycieczki ) jest to hotel dla ''biedaków" - nie obrażając nikogo. My wybierając ten hotel sugerowaliśmy się właśnie opiniami . No właśnie ... . Zwykły hotel . Pobyt sam jak najbardziej , jako Maroko . Raz i wystarczy . Hotel - brudny . Brudny i jeszcze raz brudny . Pokoje niedomyte , w naszym wypadku z mrówkami . Leżaki na basenie i parasole - stan fatalny . Plaża hotelowa ... to tylko nazwa nic więcej . Nie ma nic wspólnego z jakąś intymnością hotelową . Jedzenie ok , choć sushi z kiełbasą ... fajne ! Ale poważnie , jedzenie na plus i nic więcej . Sądzę z całym szacunkiem , opinie są ludzi którzy nie wiedzą że za takie pieniądze można naprawdę mieć czyściutki hotel i ogólnie dużo lepsze warunki. W Polsce ten obiekt miałby problem z otrzymaniem 3*. Ogólnie za te pieniądze nie polecam ( 2+2) 14 dni. Obok hotele sieci RIU - i to jest właśnie to . I nie koniecznie ten 5* , lecz te 4*. Delikatna dopłata i różnica kolosalna . Ale one nie mają tylu opinii, gdyż tam Polaków na lekarstwo

2.0/6

Małgorzata, Łódź 02.08.2022

Hotel dość dobry, ale....

Kilka dni temu wróciliśmy z wczasów w Iberostar. Ogólnie hotel w porządku. Od szerokiej piaszczystej plaży oddzielony promenadą. Duże baseny. Zadnych problemów z leżakami na plaży czy przy basenie. Pokoje ładne, duże, codziennie sprzatne. Jedzenie i napoje smaczne, urozmaicone. Niestety moją dobrą opinię zmienił jeden incydent. Na 2 dni przed wyjazdem zorientowałam się,że nie mam obrączki ślubnej, którą zostawiłam w szufladzie w pokoju. Poinformowałam o tym fakcie recepcję-przysłano do pokoju 2 panie, które przeszukały pokój i nie znalazły obrączki. No i na tym reakcja hotelu się skończyła. Po kilku godzinach wróciłam do recepcji. Początkowo rozmawiałam ze specjalistą od PR, który nie bardzo widział co robić, poprosiłam o wezwanie policji, ale nie mógł się dodzwonić. Następnie odbyłam rozmowę z menadżerem hotelu, który w sposób bardzo arogancki powiedział,że nikt z jego pracowników niczego nie ukradł i jeśli chcę mogę sama udać się na policję, odmówił wezwania policji. Już w domu zorientowałam się,że brakuje mi jeszcze jednej mniej wartościowej rzeczy. Tak że czar cudownych wakacji prysł. Do końcażycia hotel Iberostar Founty Beach będzie mi się kojarzył bardzo źle. Jeśli ktoś akceptuje takie zachowania ze strony personelu to polecam. Natomiast bardzo dobra opieka ze strony rezydenta Rainbow, p. Sylwii-zawsze pomocna w rozwiązywaniu problemów, po raz pierwszy od wielu lat spotkałam się z taką opieką rezydenta.

2.0/6

Malwina Kraków 02.04.2014

pięć gwiazdek to chyba żart?

Było miło, bo świeciło słońce i morze szumiało, ale hotelu nie polecam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem