Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
434 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Grzegorz, Agadir 13.08.2014

Iberostar w sierpniu 2014

Hotel i miejscowość poniżej naszych oczekiwań, hotel to nominalne 4 gwiazdki ale w mojej ocenie max 3+ Na naszą ocenę wpływa też dość niska jak na Afrykę pogoda, zwykle było ok 20 - 25 stopni a wieczorami chłodniej. Przyjazne nastawienie Marokańczyków do turystów.

3.0/6

JAROSLAW, OSTROW WIELKOPOLSKI 14.09.2022

Hotel średni

Hotel ładnie położony,na bieżąco sprzątane pokoje,ogólnie w hotelu czysto.Mało komunikatywny Manadzer,nie przyjmujący żadnych uwag.Odnośnie jedzenia -było nudne i mało zróżnicowane.W snack bar ciągle to samo i mały wybór-pizza tylko margarita.Ala carte -porażka-różnica pomiędzy ogólną restauracją była taka ,że była obsługa kelnerska,jedzenie to samo co w głównej restauracji.Animacje nudne i nie zróżnicowane.Ogólnie oceniając hotel to średni w cenie nie adekwatnej do świadczonych usług,wizyta w tym hotelu spowodowała ,że do Maroka już nie wrócę.

3.0/6

Bożena, Zabrze 27.11.2014

iberostar w Agadirze

Byłam 2 lata temu. Dostałam pokój w przyziemiu z widokiem na mur, wyjście na taras czyli trawnik ogólnodostępny, a więc każdy mógł wejść, jeśli nie zablokowało się drzwi, pokój był spleśniały, śmierdziało, dostałam alergicznego ataku, nie chciano mi zamienić pokoju, dopiero po awanturze, kiedy recepcjonistki (niesympatyczne) zobaczyły, jak mną trzęsie. Rezydentka nie odbierała telefonu (nie tylko ode mnie). Jedzenie jako takie, ale talerze i sztućce brudne. Plaża w miarę, najsympatyczniejszy człowiek z obsługi to ten pilnujący plaży.Sympatyczne były też pokojówki. Rodacy z innych, mniejszych hoteli w Agadirze mieli o wiele lepsze doświadczenia.

3.0/6

Wojtek, Lodz 25.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

WF

Niezasłużona ilość gwiazdek hotelu - uwagi poniżej
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem