Kategoria lokalna 4
3.0/6
Jestem zawiedziona . Od lat korzystam z tej sieci. Sieć Iberostar była na bardzo wysokim poziomie. Obecnie wszystko się zmieniło. Mało owoców morza i w ogóle owoców. Lody w ciągu 2 tygodni były 2 razy. Ciągłe problemy z zepsutymi ekspresami do kawy. Obrzydliwe drinki. Wczasowicze na posiłkach pół nago na co obsługa nie reagowała. Ciągle krzyczące , kąpiące sie w basenie i zanieczyszczające stoliki na tarasie i wczasowiczów rybitwy. Pani rezydentka nie potrafiła powiedzieć o atrakcjach w mieście.
Jolanta, Lublin - 12.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel i miejscowość poniżej naszych oczekiwań, hotel to nominalne 4 gwiazdki ale w mojej ocenie max 3+ Na naszą ocenę wpływa też dość niska jak na Afrykę pogoda, zwykle było ok 20 - 25 stopni a wieczorami chłodniej. Przyjazne nastawienie Marokańczyków do turystów.
Grzegorz, Agadir - 13.08.2014
9/13 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel ładnie położony,na bieżąco sprzątane pokoje,ogólnie w hotelu czysto.Mało komunikatywny Manadzer,nie przyjmujący żadnych uwag.Odnośnie jedzenia -było nudne i mało zróżnicowane.W snack bar ciągle to samo i mały wybór-pizza tylko margarita.Ala carte -porażka-różnica pomiędzy ogólną restauracją była taka ,że była obsługa kelnerska,jedzenie to samo co w głównej restauracji.Animacje nudne i nie zróżnicowane.Ogólnie oceniając hotel to średni w cenie nie adekwatnej do świadczonych usług,wizyta w tym hotelu spowodowała ,że do Maroka już nie wrócę.
JAROSLAW, OSTROW WIELKOPOLSKI - 14.09.2022
11/14 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Byłam 2 lata temu. Dostałam pokój w przyziemiu z widokiem na mur, wyjście na taras czyli trawnik ogólnodostępny, a więc każdy mógł wejść, jeśli nie zablokowało się drzwi, pokój był spleśniały, śmierdziało, dostałam alergicznego ataku, nie chciano mi zamienić pokoju, dopiero po awanturze, kiedy recepcjonistki (niesympatyczne) zobaczyły, jak mną trzęsie. Rezydentka nie odbierała telefonu (nie tylko ode mnie). Jedzenie jako takie, ale talerze i sztućce brudne. Plaża w miarę, najsympatyczniejszy człowiek z obsługi to ten pilnujący plaży.Sympatyczne były też pokojówki. Rodacy z innych, mniejszych hoteli w Agadirze mieli o wiele lepsze doświadczenia.
Bożena, Zabrze - 27.11.2014
3/3 uznało opinię za pomocną