Opinie o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5/6 (483 opinie)

Kategoria lokalna 4.5

5.5/6
483 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    średniak z super opiniami :)

    Hotel ma super opinie , tylko dlatego że jeżdżą do niego w większości Polacy , mała część uboższych Francuzów i miejscowi . Wśród miejscowych ( organizujących wycieczki ) jest to hotel dla ''biedaków" - nie obrażając nikogo. My wybierając ten hotel sugerowaliśmy się właśnie opiniami . No właśnie ... . Zwykły hotel . Pobyt sam jak najbardziej , jako Maroko . Raz i wystarczy . Hotel - brudny . Brudny i jeszcze raz brudny . Pokoje niedomyte , w naszym wypadku z mrówkami . Leżaki na basenie i parasole - stan fatalny . Plaża hotelowa ... to tylko nazwa nic więcej . Nie ma nic wspólnego z jakąś intymnością hotelową . Jedzenie ok , choć sushi z kiełbasą ... fajne ! Ale poważnie , jedzenie na plus i nic więcej . Sądzę z całym szacunkiem , opinie są ludzi którzy nie wiedzą że za takie pieniądze można naprawdę mieć czyściutki hotel i ogólnie dużo lepsze warunki. W Polsce ten obiekt miałby problem z otrzymaniem 3*. Ogólnie za te pieniądze nie polecam ( 2+2) 14 dni. Obok hotele sieci RIU - i to jest właśnie to . I nie koniecznie ten 5* , lecz te 4*. Delikatna dopłata i różnica kolosalna . Ale one nie mają tylu opinii, gdyż tam Polaków na lekarstwo

    Tomasz, Gorzów Wielkopolski - 31.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Głębokie rozczarowanie

    Nie jedźcie do Agadiru w sierpniu!!!! Rezydent powie że to anomalia pogodowa, a lokalni że to norma, już wiedzą że wg. Polaków to jest "masakra Syberia". Z powodu wysokiej wilgotności, zimnego wiatru i gęstej mgły prognozy pogody są całkowicie niewiarygodne. Przez 14 dni: 4 słoneczne, 3 zimne (odczuwalna temp. <20 , na basenie w polarach), reszta w kratkę. Sam hotel po prostu OK, 3,5 - 4 gwiazdki, więcej to pobożne życzenia. Na początek negatywy: 1. wystój generyczny, podstawowy, czysto, ale nie lśniąco, łazienka "niedomyta" brudne fugi itp. Są 3 skrzydła, wszedzie wygląda podobnie, odnowienie hotelu to wg, właścicieli malowanie białą farbą korytaży, której zapach unosi się nieustannie - work in progress. 2. personel. Wymuszona uprzejmość, wchodzenie room serwisu o 8.30 do sprzątania, przerzucanie ręczników i przenoszenie leżaków na prośbę gości mówiących po arabsku. Ale jak ja poprosiłem o parasol - te 3 akurat są uszkodzone. Dalej kilka przykładów: jedną kawę zrobię, ale już 3 nie - WŁAŚNIE popsuł sie aparat, ręczniki do 18.30, ale o 18.00 juz nie ma kart i nie można zwrócić. Sejf, o 8.00 za wcześnie, przyjdź o 9.00 - choć płatny. 3. animacje. Fatalne, berberyjska muzyka na różne odcienie, biorąc pod uwagę zmienność pogody - nie ma żadnej oferty dla dzieci, placu zabaw, gier... 4. plaża. Na wygrodzonym hotelowym odcinku czysto, choć leżaki brudne. Na pozostałej - tłumy Marokańczyków, grille, stoły, fajny folklor, ale nie przez 14 dni. Pozytyw: 1. Restauracja główna, tutaj personel uprzejmy, uczynny, nawet drobne napiwki powodują uśmiech. Jedzenie dobre, dużo do wyboru, ale przed 14 dni to samo, wieczór marokański to obrusy i świeczki, jedzenie to samo. Wino i piwo w każdej ilości samoobsługowo. Kawa, woda i napoje - 24h w lobby z aparatu - świetne rozwiązanie. 2. Ocean, byłby fajny gdyby nie chmury, są wysokie fale, zimna woda, ale można poskakać, zabawa jest. Wycieczki fakultatywne to mega MINUS dla Rainbow, będzie reklamacja. W skócie: - Croco Park Rewelacja, tylko za krótko - Marrakesz - wyjazd z hotelu za późno, większość czasu to podróż, wolnego jest 1h, którą spędzisz jedząc (restauracja wiadomo powoli), bo powrót jest w nocy, a nikt nie pomyślał że może byc inaczej, wyjechać nad ranem, zjeść przekąski w drodze, a wrócić na kolację... - Wielbłądy - to się ociera o nękanie zwierząt, ja wiem że jest miejscowy podwykonawca, ale jakoś mam wrażenie że cena decyduje, gdyż mijaliśmy karawany z czystymi siodłami, zwięrzętami bez chorób skóry i oczu. Sam spacer odbywa się w zasadzie na wysypisku śmieci, tak to określiły dzieci.

    Krzysztof - 26.08.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    szału nie ma

    szkoda że biuro nie informuje na bieżąco o pogodzie z 7 dni tylko raz słońce i 2 razy po południu brak listy drinków

    WOJCIECH, GLOGOW MLP - 25.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel dość dobry, ale....

    Kilka dni temu wróciliśmy z wczasów w Iberostar. Ogólnie hotel w porządku. Od szerokiej piaszczystej plaży oddzielony promenadą. Duże baseny. Zadnych problemów z leżakami na plaży czy przy basenie. Pokoje ładne, duże, codziennie sprzatne. Jedzenie i napoje smaczne, urozmaicone. Niestety moją dobrą opinię zmienił jeden incydent. Na 2 dni przed wyjazdem zorientowałam się,że nie mam obrączki ślubnej, którą zostawiłam w szufladzie w pokoju. Poinformowałam o tym fakcie recepcję-przysłano do pokoju 2 panie, które przeszukały pokój i nie znalazły obrączki. No i na tym reakcja hotelu się skończyła. Po kilku godzinach wróciłam do recepcji. Początkowo rozmawiałam ze specjalistą od PR, który nie bardzo widział co robić, poprosiłam o wezwanie policji, ale nie mógł się dodzwonić. Następnie odbyłam rozmowę z menadżerem hotelu, który w sposób bardzo arogancki powiedział,że nikt z jego pracowników niczego nie ukradł i jeśli chcę mogę sama udać się na policję, odmówił wezwania policji. Już w domu zorientowałam się,że brakuje mi jeszcze jednej mniej wartościowej rzeczy. Tak że czar cudownych wakacji prysł. Do końcażycia hotel Iberostar Founty Beach będzie mi się kojarzył bardzo źle. Jeśli ktoś akceptuje takie zachowania ze strony personelu to polecam. Natomiast bardzo dobra opieka ze strony rezydenta Rainbow, p. Sylwii-zawsze pomocna w rozwiązywaniu problemów, po raz pierwszy od wielu lat spotkałam się z taką opieką rezydenta.

    Małgorzata, Łódź - 02.08.2022

    27/29 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem