5.5/6 (483 opinie)
Kategoria lokalna 4.5
3.0/6
Byłam 2 lata temu. Dostałam pokój w przyziemiu z widokiem na mur, wyjście na taras czyli trawnik ogólnodostępny, a więc każdy mógł wejść, jeśli nie zablokowało się drzwi, pokój był spleśniały, śmierdziało, dostałam alergicznego ataku, nie chciano mi zamienić pokoju, dopiero po awanturze, kiedy recepcjonistki (niesympatyczne) zobaczyły, jak mną trzęsie. Rezydentka nie odbierała telefonu (nie tylko ode mnie). Jedzenie jako takie, ale talerze i sztućce brudne. Plaża w miarę, najsympatyczniejszy człowiek z obsługi to ten pilnujący plaży.Sympatyczne były też pokojówki. Rodacy z innych, mniejszych hoteli w Agadirze mieli o wiele lepsze doświadczenia.
3.0/6
Niezasłużona ilość gwiazdek hotelu - uwagi poniżej
3.0/6
Hotel jak najbardziej zasługuje na 4*.Obiekt pięknie utrzymany wszędzie czyściutko.Bardzo dużo obsługi która jest zawsze miła,uśmiechniętą i pomocna. Pokoje przestronne ładnie urządzone zawsze dokładnie sprzątane.Kilka dużych basenów więc nie ma tłoku można swobodnie popływać.Zewnętrzy teren również bardzo ładnie utrzymany.Plaża mega szeroka z płytką wodą idealnie dla dzieciaków , długa piękna promenada którą można dojść do knajpek i do miasta.Bardzo miło nas zaskoczyła restauracja hotelowa ...multum jedzenia które na bieżąco było uzupełniane przeogromny wybór wszystko pięknie podane na śniadanie zawsze świeżo wyciskane soki .Produkty najlepszej jakości sery,wędliny....obłędne słodycze zwłaszcza beziki🫠bajka... dobre wina butelkowane i super herbatka miętowa.Szczerze polecam ten hotel,jeśli jeszcze kiedyś będzie mi dane odwiedź Maroko to napewno wybiorę ten hotel
3.0/6
Jest mi bardzo przykro. Tak wiele słyszeliśmy dobrych opinii, a tu takie rozczarowanie :(( Animacje leżą totalnie za tyle kasy to naprawdę powinno im być wstyd. Dla dzieci nie ma żadnej rozrywki :/ Jeśli chodzi o jedzenie to było zjadliwe i dosyć spory wybór, ale ciosem było między innymi fakt, że obsługa nie dokładała jedzenia jeśli czegoś brakowało, więc jeśli coś się skończyło no to trudno więcej nie dokładali, przychodząc na obiad potrafiły być brudne stoły na których były talerze ze śniadania no szok jeszcze czegoś takiego nigdy nie widziałam. Obsługa szału nie robi niestety nie czułam się tam w żadnym stopniu zaopiekowana jako turysta i klient. Jedyni w dniu przyjazdu dostaliśmy koktajl, który był faktycznie smaczny. Obsługa nie zawsze niestety mówiła po angielsku, więc dogadać się było ciężko w pewnych momentach. Mieliśmy bardzo przykrą sytuację w strefie sprzątania. Pan pozostawił brudną szmatę na blacie, oblaną ubikację????? Kolejny szok jak dla mnie. Pani manager powiedziała „przepraszamy bardzo” i sprawa została zakończona. Natomiast już w resztę dni było sprzątane 10/10 i łabędzie na łóżku, wiec powiedzmy, że im to wybaczamy. Ogólna ocena jest słaba hotel po prostu nas zawiódł. Zmieniło się kierownictwo i jest zupełnie inaczej niż w poprzednie lata :((