Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niezasłużona ilość gwiazdek hotelu - uwagi poniżej
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak najbardziej zasługuje na 4*.Obiekt pięknie utrzymany wszędzie czyściutko.Bardzo dużo obsługi która jest zawsze miła,uśmiechniętą i pomocna. Pokoje przestronne ładnie urządzone zawsze dokładnie sprzątane.Kilka dużych basenów więc nie ma tłoku można swobodnie popływać.Zewnętrzy teren również bardzo ładnie utrzymany.Plaża mega szeroka z płytką wodą idealnie dla dzieciaków , długa piękna promenada którą można dojść do knajpek i do miasta.Bardzo miło nas zaskoczyła restauracja hotelowa ...multum jedzenia które na bieżąco było uzupełniane przeogromny wybór wszystko pięknie podane na śniadanie zawsze świeżo wyciskane soki .Produkty najlepszej jakości sery,wędliny....obłędne słodycze zwłaszcza beziki🫠bajka... dobre wina butelkowane i super herbatka miętowa.Szczerze polecam ten hotel,jeśli jeszcze kiedyś będzie mi dane odwiedź Maroko to napewno wybiorę ten hotel
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest mi bardzo przykro. Tak wiele słyszeliśmy dobrych opinii, a tu takie rozczarowanie :(( Animacje leżą totalnie za tyle kasy to naprawdę powinno im być wstyd. Dla dzieci nie ma żadnej rozrywki :/ Jeśli chodzi o jedzenie to było zjadliwe i dosyć spory wybór, ale ciosem było między innymi fakt, że obsługa nie dokładała jedzenia jeśli czegoś brakowało, więc jeśli coś się skończyło no to trudno więcej nie dokładali, przychodząc na obiad potrafiły być brudne stoły na których były talerze ze śniadania no szok jeszcze czegoś takiego nigdy nie widziałam. Obsługa szału nie robi niestety nie czułam się tam w żadnym stopniu zaopiekowana jako turysta i klient. Jedyni w dniu przyjazdu dostaliśmy koktajl, który był faktycznie smaczny. Obsługa nie zawsze niestety mówiła po angielsku, więc dogadać się było ciężko w pewnych momentach. Mieliśmy bardzo przykrą sytuację w strefie sprzątania. Pan pozostawił brudną szmatę na blacie, oblaną ubikację????? Kolejny szok jak dla mnie. Pani manager powiedziała „przepraszamy bardzo” i sprawa została zakończona. Natomiast już w resztę dni było sprzątane 10/10 i łabędzie na łóżku, wiec powiedzmy, że im to wybaczamy. Ogólna ocena jest słaba hotel po prostu nas zawiódł. Zmieniło się kierownictwo i jest zupełnie inaczej niż w poprzednie lata :((
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma super opinie , tylko dlatego że jeżdżą do niego w większości Polacy , mała część uboższych Francuzów i miejscowi . Wśród miejscowych ( organizujących wycieczki ) jest to hotel dla ''biedaków" - nie obrażając nikogo. My wybierając ten hotel sugerowaliśmy się właśnie opiniami . No właśnie ... . Zwykły hotel . Pobyt sam jak najbardziej , jako Maroko . Raz i wystarczy . Hotel - brudny . Brudny i jeszcze raz brudny . Pokoje niedomyte , w naszym wypadku z mrówkami . Leżaki na basenie i parasole - stan fatalny . Plaża hotelowa ... to tylko nazwa nic więcej . Nie ma nic wspólnego z jakąś intymnością hotelową . Jedzenie ok , choć sushi z kiełbasą ... fajne ! Ale poważnie , jedzenie na plus i nic więcej . Sądzę z całym szacunkiem , opinie są ludzi którzy nie wiedzą że za takie pieniądze można naprawdę mieć czyściutki hotel i ogólnie dużo lepsze warunki. W Polsce ten obiekt miałby problem z otrzymaniem 3*. Ogólnie za te pieniądze nie polecam ( 2+2) 14 dni. Obok hotele sieci RIU - i to jest właśnie to . I nie koniecznie ten 5* , lecz te 4*. Delikatna dopłata i różnica kolosalna . Ale one nie mają tylu opinii, gdyż tam Polaków na lekarstwo
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jedźcie do Agadiru w sierpniu!!!! Rezydent powie że to anomalia pogodowa, a lokalni że to norma, już wiedzą że wg. Polaków to jest "masakra Syberia". Z powodu wysokiej wilgotności, zimnego wiatru i gęstej mgły prognozy pogody są całkowicie niewiarygodne. Przez 14 dni: 4 słoneczne, 3 zimne (odczuwalna temp. <20 , na basenie w polarach), reszta w kratkę. Sam hotel po prostu OK, 3,5 - 4 gwiazdki, więcej to pobożne życzenia. Na początek negatywy: 1. wystój generyczny, podstawowy, czysto, ale nie lśniąco, łazienka "niedomyta" brudne fugi itp. Są 3 skrzydła, wszedzie wygląda podobnie, odnowienie hotelu to wg, właścicieli malowanie białą farbą korytaży, której zapach unosi się nieustannie - work in progress. 2. personel. Wymuszona uprzejmość, wchodzenie room serwisu o 8.30 do sprzątania, przerzucanie ręczników i przenoszenie leżaków na prośbę gości mówiących po arabsku. Ale jak ja poprosiłem o parasol - te 3 akurat są uszkodzone. Dalej kilka przykładów: jedną kawę zrobię, ale już 3 nie - WŁAŚNIE popsuł sie aparat, ręczniki do 18.30, ale o 18.00 juz nie ma kart i nie można zwrócić. Sejf, o 8.00 za wcześnie, przyjdź o 9.00 - choć płatny. 3. animacje. Fatalne, berberyjska muzyka na różne odcienie, biorąc pod uwagę zmienność pogody - nie ma żadnej oferty dla dzieci, placu zabaw, gier... 4. plaża. Na wygrodzonym hotelowym odcinku czysto, choć leżaki brudne. Na pozostałej - tłumy Marokańczyków, grille, stoły, fajny folklor, ale nie przez 14 dni. Pozytyw: 1. Restauracja główna, tutaj personel uprzejmy, uczynny, nawet drobne napiwki powodują uśmiech. Jedzenie dobre, dużo do wyboru, ale przed 14 dni to samo, wieczór marokański to obrusy i świeczki, jedzenie to samo. Wino i piwo w każdej ilości samoobsługowo. Kawa, woda i napoje - 24h w lobby z aparatu - świetne rozwiązanie. 2. Ocean, byłby fajny gdyby nie chmury, są wysokie fale, zimna woda, ale można poskakać, zabawa jest. Wycieczki fakultatywne to mega MINUS dla Rainbow, będzie reklamacja. W skócie: - Croco Park Rewelacja, tylko za krótko - Marrakesz - wyjazd z hotelu za późno, większość czasu to podróż, wolnego jest 1h, którą spędzisz jedząc (restauracja wiadomo powoli), bo powrót jest w nocy, a nikt nie pomyślał że może byc inaczej, wyjechać nad ranem, zjeść przekąski w drodze, a wrócić na kolację... - Wielbłądy - to się ociera o nękanie zwierząt, ja wiem że jest miejscowy podwykonawca, ale jakoś mam wrażenie że cena decyduje, gdyż mijaliśmy karawany z czystymi siodłami, zwięrzętami bez chorób skóry i oczu. Sam spacer odbywa się w zasadzie na wysypisku śmieci, tak to określiły dzieci.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
szkoda że biuro nie informuje na bieżąco o pogodzie z 7 dni tylko raz słońce i 2 razy po południu brak listy drinków
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kilka dni temu wróciliśmy z wczasów w Iberostar. Ogólnie hotel w porządku. Od szerokiej piaszczystej plaży oddzielony promenadą. Duże baseny. Zadnych problemów z leżakami na plaży czy przy basenie. Pokoje ładne, duże, codziennie sprzatne. Jedzenie i napoje smaczne, urozmaicone. Niestety moją dobrą opinię zmienił jeden incydent. Na 2 dni przed wyjazdem zorientowałam się,że nie mam obrączki ślubnej, którą zostawiłam w szufladzie w pokoju. Poinformowałam o tym fakcie recepcję-przysłano do pokoju 2 panie, które przeszukały pokój i nie znalazły obrączki. No i na tym reakcja hotelu się skończyła. Po kilku godzinach wróciłam do recepcji. Początkowo rozmawiałam ze specjalistą od PR, który nie bardzo widział co robić, poprosiłam o wezwanie policji, ale nie mógł się dodzwonić. Następnie odbyłam rozmowę z menadżerem hotelu, który w sposób bardzo arogancki powiedział,że nikt z jego pracowników niczego nie ukradł i jeśli chcę mogę sama udać się na policję, odmówił wezwania policji. Już w domu zorientowałam się,że brakuje mi jeszcze jednej mniej wartościowej rzeczy. Tak że czar cudownych wakacji prysł. Do końcażycia hotel Iberostar Founty Beach będzie mi się kojarzył bardzo źle. Jeśli ktoś akceptuje takie zachowania ze strony personelu to polecam. Natomiast bardzo dobra opieka ze strony rezydenta Rainbow, p. Sylwii-zawsze pomocna w rozwiązywaniu problemów, po raz pierwszy od wielu lat spotkałam się z taką opieką rezydenta.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Było miło, bo świeciło słońce i morze szumiało, ale hotelu nie polecam
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu kolejny raz. Wspomnienia po dwóch poprzednich wyjazdach (pobyt po „objazdówkach”) skłoniły nas do wybrania dwutygodniowego wypoczynku. Zdecydowały położenie hotelu, czystość, atmosfera, jedzenie (i picie ), itd. Rozczarowania zaczęły się jeszcze przed wyjazdem. Organizator zrezygnował z wylotu z Katowic, ze względu na zbyt małą ilość chętnych. Trzeba było jechać do Warszawy . Lot czeskim Smartwingsem bez większych niespodzianek. Na miejscu pierwsza niemiła niespodzianka Agadir rozkopany. Na terenie całego miasta remonty, autokar rozwożący gości zatrzymywał się w znacznej odległości od hoteli a bagaże trzeba było przenosić przez remontowane ulice. Trudno, żeby było ładnie trzeba od czasu do czasu coś naprawić. W autokarze rezydentka poinformowała, że musi wykonać kilka ważnych telefonów i nie ma teraz czasu aby odpowiadać na pytania. Podała terminy spotkań w poszczególnych hotelach i, … tyle. Do hoteli z gośćmi nie wchodziła. Na szczęście nie była potrzebna. Sam hotel, na pierwszy rzut oka nie zmienił się. Szybka procedura meldunkowa i do pokoju. Pokój standardowy, z bocznym widokiem na ocean, posprzątany. Podobno pomiędzy naszym poprzednim a obecnym pobytem hotel był częściowo remontowany. Do końca pobytu tych odnawianych miejsc w hotelu nie znaleźliśmy. Ze względu na godzinę przyjazdu, na obiad już nie zdążyliśmy. Poszliśmy na pizzę i piwo do baru przy basenie. Pizza taka sama jak piwo, kiepska. Czekaliśmy na kolację. Pierwsza kolacja nie przypominała tej sprzed kilku lat, z poprzednich pobytów. Nie była smaczna a wybór potraw raczej ograniczony. Tak samo było i później, i z pozostałymi posiłkami. Do tego doszła monotonia, to znaczy codziennie to samo. Przy śniadaniu zapomnijcie o czarnej herbacie. Ekspresy do kawy częściowo zepsute a z nalewaków do piwa podczas obiadów i kolacji tylko jeden czynny (nie codziennie). Przy wejściu na salę restauracyjną podczas kolacji miłe powitanie przez poprzebieranych animatorów. W sali ogromny hałas i to w zestawieniu z przeciętnym jedzeniem decydowało o wrażeniu wynoszonym z restauracji. W barze przy basenie piwo i kawa espresso podawane w tych samych naczyniach, wysokich kubkach z tworzywa sztucznego. Zdecydowanie lepiej (poprawnie) funkcjonował bar obok recepcji. Tam espresso podawali w małych filiżankach a piwo w szklanych, czystych kieliszkach lub szklankach. Nie podobał nam się sposób udostępniania ręczników plażowych. Kaucja za wypożyczenie ręcznika pobierana w euro zwracana była w dirhamach. Drażniący był wieczorny hałas dochodzący z tarasu (baru) przy budynku głównym skąd dochodziły odgłosy kiepskiej muzyki. Hałas to również główne wrażenie z pobytów przy basenie. Również powrót pozostawił po sobie niemiłe wrażenie. Wylot opóźniony ze względu na duży ruch nad lotniskiem w Warszawie (godzinne oczekiwanie na start w samolocie) a po przylocie oczekiwanie na służby porządkowe, które zabiorą z samolotu pasażera, który w trakcie lotu musiał zapalić papierosa.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w hotelu od 13.01 .2023 do 20.01.2023 . Może tylko napiszę dlaczego nie polecam hotelu i żeby potencjalni chętni przemyśleli wybór tego hotelu. W HOTELU SĄ PLUSKWY. Każdy musi sam zdecydować czy być w tym hotelu. I co z tego ,że hotel ładny ,duży , jedzenie dobre jak pogryzły mnie pluskwy i przyzwiozlem pluskwy do domu. Oczywiście poinformowałem Rainobow o problemnie ,ale Rainbow olal moje zgłoszenie