Opinie o Iberostar Waves Saidia

5.1/6 (64 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
64 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    polecamy!

    ogolnie Saidia jak i hotel zdecydowanie dla osob ktore chca jechac odpoczac i sie zresetowac, w okolicy hotelu pusto, a na spacer do centrum miasta trzeba liczyc ponad godzine (5km), przed hotelem fajna pusta promenada bez zadnego czlowieka, hotel z dwoch stron pilnowany przez policje wiec jest bardzo bezpiecznie. w hotelu podczas mojego pobytu bylo bardzo duze oblozenie, a wiec na posilkach byl tłum, polecamy chodzic na posilki w pierwszej godzinie od rozpoczecia bo wtedy jest czysto i znajdziecie jeszcze nakryty stolik. meldowanie odbylo sie bez problemow, dostalismy pokoj godzine wczesniej, a samo zameldowanie prowadzila Pani rezydentka ktora rowniez byla bardzo pomocna, mila i usmiechnieta, juz w busie wypelnialismy karty meldunkowe, a wiec w hotelu dostalismy juz tylko karty do pokojow ktore byly przygotowane wczesniej, a wiec meldowanie jest blyskawiczne. w pokoju mielismy awarie drzwi balkonowyc, co zostalo bardzo szybko naprawione, obsluga hotelu pracowita i bardzo usmiechnieta. nie ma walki o lezaki bo przy basenie i na plazy jest ich tak duzo, ze nie trzeba bylo toczyc walki o wolne miejsca, internet dobrze dzialal w calym hotelu, mogliby troche popracowac nad zasiegiem na plazy, ale jak ktos bardziej cierpliwy to dal rade korzystac. minusem jest to ze na plazy nie ma baru, dawali jedynie wode, po drinki trzeba bylo chodzic do baru przy basenie, a odleglosc byla spora do przejscia (zanim sie doszlo do lod sie stopil). zapis do restauracji a’la carte przez aplikacje odbyl sie bez problemow, sugeruje rezerwacje tuz po przylocie bo my to robilismy 3 dnia i fartem udalo nam sie zapisac na sam koniec pobytu, wiec zainteresowanie jest duze. jedzenie dobrze, bogaty wybor win do kolacji, alkoholi na barze i innych napojow. jedzenie wystawione bylo non stop, wiec jak ktos przegapil jakis posilek to bez problemu mogl zjesc w barze przy basenie gdzie jedzenia bylo bardzo duzo. najciekawsze byly sniadania, polecamy z wejscia wziac od Pana herbatke marokanska z miętą, przepyszna. pokoj sprzatany codziennie bardzo dokladnie. odbior w hotelu rowniez bez zaklocen, nad wszystkim czuwala bardzo zaangazowana rezydentka ktora rowniez z nami jechala na lotnisko i pomagala przy odprawie jesli ktos mial problem na miejscu. to byla nasza kolejna wycieczka z Rainbow, od dluzszego juz czasu kupujemy wycieczki tylko z R i jestesmy zawsze zadowoleni i spokojni o nasz wyjazd, nigdy nie mielismy zadnych problemow. kolejna wycieczka tez bedzie z rainbow.

    Przemek - 04.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wrazenia z pobytu w hotelu Iberostar.

    Hotel może nie 5-cio gwiazdkowy ale dobry.Wyżywienie bardzo dobre i bardzo urozmaicone.Wszystko pozostałe rownież.Ale przeżylem horror.12-go czerwca żona dostała temperatury-39 stopni Celsjusza.Pomimo dzwonienia przez 2 godziny na 4 telefony{mój,żony,pani rezydent oraz jej współpracownicy}od godz.19.30 na internetowy numer firmy ubezpieczeniowej Europa nikt nie raczył odebrać żadnego połączenia.Wg mnie nastąpiło narażenie życia i zdrowia mojej żony.Na zwykły numer telefonu ubezpieczyciela nie mogłem zadzwonić z powodu wyłączonego roamingu w telefonie moim i mojej żony.W polisie ubezpieczeniowej jest zapis o powiadomieniu ubezpieczyciela,który to organizuje wizytę lekarza w hotelu.Panie rezydentki mówiły,ze powiadomią firmę Rainbow o zaistniałej sytuacji.Zamierzam wystąpić do firmy ubezpieczeniowej Europa o zwrot zapłaconej kwoty ubezpieczenia.Tak,ze nad morzem spędziliśmy w sumie dwa i pół dnia i wspomnienia z wakacji są niezbyt miłe..Ponadto na lotnisku w Warszawie połamano nam walizkę.Ale ogólnie firma RAINBOW całą imprezę zorganizowała w sposób niemal idealny.

    Tadeusz, Białystok - 23.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Tadek z żoną cerwiec 2024

    Hotel tej sieci nie zasługuje na kategorię 5 gwiazdek Było wiele rzeczy na plus ale i były na minus.

    Słoma Józef - 20.07.2024

    1/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ogólne wrażenie

    Hotel na 3* Bardzo zaniedbany i brudny. Jedynym plusem było jedzenie. Mega smaczne…Okolica opustoszała i nie ma co robić.

    Pawel, Łódź - 20.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem