Opinie o Iberostar Waves Saidia

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(75 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    To max 3 gwiazdki . Brudne naczynia, brak klimatyzacji na jadalni, nie polecam

    Iwona 30.08.2024

    Osobiście mieliśmy awarię w łazience i 3 dni lała się woda z sufitu. Naczynia i szklanki na napoje brudne, obsługa nie mówi po angielsku w sposób komunikatywny. Wspólne części i toalety w opłakanym stanie, brud a krany bujają się. Dlugo można by pisać. Złożyliśmy reklamację. Na plaży tlum miejscowych , ktory agresywnie sprzedaje różne rzeczy i non stop zaczepia. Po złożonej reklamacji dostaliśmy rekompensatę voucher 500zl na kolejny wyjazd z Rainbow jakby ktoś miał pomysł tam pojechać . ...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wakacje 2024

    Michal, Piotrków Trybunalski 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    jesteśmy bardzo zadowoleni, w hotelu przemiła obsługa, super animatorzy, bardzo dobre jedzenie przygotowywane na oczach gości

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Prawda o hotelu

    Anna Maria, Pabianice 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Na gorąco o pobycie w hotelu IBEROSTAR Waves Saidia. Po przeczytaniu wcześniejszych opinii przygotowaliśmy się na totalną petardę - niestety okazało się że dość naiwnie. Hotel 5 ***** ale lokalnych, odpowiada max 3 *** w standardzie europejskim. Hotel do kapitalnego remontu od zaraz. Stwierdzenie w opisie na stronie R.pl " Nowoczesny i luksusowy" w przypadku tego obiektu jest mocnym nadużyciem . W łazienkach grzyb na fugach, wilgoć na najniższych kondygnacjach, baseny pod taflą wody w opłakanym stanie. Animacje na wysokim poziomie jako plus. Panie sprzątające robiły co mogły aby utrzymać czystość i porządek - wielki szacunek za to. Personel hotelu uśmiechnięty i bardzo pomocny.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Nie-Iberostar

    Łukasz, --- 12.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Tą recenzję piszę w szczególności dla tych, którzy mieli okazję w przeszłości poznać zalety hoteli sieci „Iberostar” i zastanawiają się nad kolejnym wyborem. Żeby sprawa była jasna - Saidia to nie jest „Ten Iberostar” tylko sezonowy, niedoinwestowany obiekt markowany tą nazwą. Klasyczny chwyt marketingowy mający przyciągnąć nieświadomych turystów. Wykupiłem 2 tygodnie pobytu - więc metoda jest skuteczna. Na przyszłość będę ostrożniejszy. Jeżeli szukasz wypoczynku w hotelu, który zamiast pięciu gwiazdek powinien na bramie powiesić maksymalnie trzy… Jeżeli szukasz obiektu, w którym nastawiasz się na pewną jakość, a lądujesz dwa poziomy niżej - w każdym aspekcie hotelowej rzeczywistości to kupuj bez wahania. Ten hotel ma niewiele wspólnego z tym, do czego przyzwyczaił mnie „Iberostar” - to znaczy: z estetyką, dbałością o szczegóły, artyzmem, pomysłem, świeżością, troską o komfort. Z aspektów prozaicznych (zapewniam, że to tylko niewielki wycinek naszych spostrzeżeń): Łazienki do remontu. Nie działa klimatyzacja - „bo się sezon jeszcze nie zaczął” ale okna w nocy nie otworzysz, bo cię zjedzą komary. Zepsuta słuchawka od prysznica, wadliwa bateria od umywalki, głuchy telefon w pokoju. Kawa przy basenie - zapomnij. Automat nie działa… Dziurawe chodniki. Odpadające płytki. Śmieci na plaży. Brudne, stare, niewygodne leżaki… Resztki wieczornych posiłków przy basenach o świcie dojadają i roznoszą po okolicy ptaszki. Hydraulika w toaletach do wymiany (nawet w lobby). Drinki można sobie darować, bo po prostu są niesmaczne. Oznaczenia nazw posiłków w restauracji absolutnie nie odpowiadają prawdzie - ktoś je rozkłada „bez ładu i składu” ignorując w ten sposób inteligencję gości… Można jeszcze długo wymieniać niedoróbki techniczne, zaniedbania, mankamenty i brak profesjonalizmu - ale wszystko sprowadza się do jednej konstatacji: To nie jest „Iberostar”, jaki miałem okazję poznać tylko zwykły, najwyżej trzygwiazdkowy, otwierany na kilka miesięcy hotel, który nadużywa znanej marki, dla ściągnięcia kasy. Piękna, szeroka plaża, mili, uprzejmi i uśmiechnięci pracownicy, niezłe restauracyjne posiłki, urozmaicone i interesujące zajęcia sportowe i animacyjne nie zmienią wrażenia ogólnego rozczarowania, które pozostanie efektem czystej biznesowej kalkulacji organizatora pobytu i sieci „Iberostar”. Tym razem i ja dałem się nabrać. Najgorsze, że namówiłem znajomych. Kategorycznie i szczerze nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem