Opinie o Iberostar Waves Saidia

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(75 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Ku przestrodze!!!

    TOMASZ, LUBLIN 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Największemu wrogowi nie poleciłbym pobytu w tym hotelu. Biuro Podróży reklamuje go jako: Nowoczesny, luksusowy hotel dla najbardziej wymagających. Zakręcić rzeczywistość mogą równie liczba gwiazdek oraz fakt, że hotel należy do dość znanej i cenionej sieci. Rzeczywistość na miejscu jest niestety zgoła inna. 1) Pokój - pierwsze co rzuca się w oczy to pleśń w łazience oraz smród wilgoci tam panującej. przez cały wyjazd prysznic trzeba było brać w obuwiu ochronnym. Dodatkowo spod brodzika w nocy wychodziły drobne insekty. Sejf w pokoju nie działał i mimo zgloszen do obsługi nikt nie przyszedł go naprawić. Pozostała część pokoju była ok, sprzatana codziennie. 2) Wyżywienie - jedzenia jest dużo i jest dobre. Każdy znajdzie coś dla siebie. dodatkowo podczas posiłków dostępne są napoje no limit w postaci piwa, wina i napojów bezalkoholowych. Restauracje tematyczne radzę sobie darować. 3) Czystość- to jest największą bolączka hotelu. Nie ma on nic wspólnego ze standardem 5*. Myślę, że nawet 3* byłyby przesada. Brud jest wszędzie. Od wspomnianego pokoju zaczynając po karaluchy w restauracji kończąc. Toalety w częściach wspólnych śmierdzą, są niesamowicie brudne, umywalki zatkane, pod sufitami znajdują się gniazda insektów. Szkło czy naczynia plastikowe na drinki są jedynie przeplukiwane wodą. Zdarza się dostać kawę w filiżance ze śladami szminki po poprzednim użytkowniku. Leżaki na plaży są brudne, lepiej położyć się na piasku, wyglądają jakby nigdy nie były czyszczone. W basenach odpadają płytki, na basenie jest sporo mrówek. 4)Obsługa- generalnie miła ale nie wyszkolona. Nie wiedzą co mają robić. Tylko garstka zna angielski, pozostali na prośbę w tym języku kiwali głową i znikali. 5)Rezydent - Pani była miła ale chyba czas spędzony w tym hotelu spowodował u niej znieczulice bo każdy problem zgłaszany kwitowany był rozłożeniem rąk. Na zdjecie karalucha w restauracji usłyszałem, że karaluchy żyją w czystych miejscach wiec to chyba dobrze. Podsumowanie. Uważam, że ofertą prezentowana przez biuro jest absolutnie niepokrywajaca się z rzeczywistością. Mam wrażenie jakby nikt nie przeprowadził audytu przed wprowadzeniem hotelu do oferty. To pierwszy sezon kiedy ten hotel dostepny jest w ofercie Rainbow. Pani rezydentka wspomniala, że jestesmy grupa testowa. Hotel jest sezonowy, otwarty przez 4 miesiące w roku, zbudowany dla lokalnych turystów. Jest niedoinwestowany bo nie zarabia na siebie. Jest w opłakanym stanie. Jedynym pozytywnych aspektem tego wyjazdu był powrót. Największe rozczarowanie i najgorzej spędzony urlop w życiu. Odradzam z całego serca.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Nie Polecam

    Grzegorz, Tarnobrzeg 19.01.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024

    w hotelu Iberostar Waves Saidia. Pokój w którym mieszkaliśmy pokryty był pleśnią, w łazience na sufitach i fugach widoczny był grzyb, a szafy śmierdziały wilgocią, co wykluczało przechowywanie ubrań. Urwana lampka nie działający telewizor. W strefie gastronomicznej nie raz zabrakło talerzy, a naczynia były brudne. Basen nie był czyszczony, woda była mętna, a w kratkach odpływowych widoczna była pleśń. W restauracji a’la carte i stołówce były wszechobecne karaluchy, a w barze w lobby hotelowym biegała mysz. Pomimo próśb o zmianę pokoju nie zostaliśmy wysłuchani. Interweniowała Pani rezydentka. Bez efektu. Animacje odbywały się wyłącznie w języku portugalskim i arabskim przez co goście anglojęzyczni mogli poczuć się wykluczeni. reklamacja nierozpatrzona ponieważ otrzymany adres mailowy od pani która sprzedała nam wycieczkę był zły i oczywiście wszyscy umyli ręce

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    wakacje 2024

    Izabela, Piaseczno 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wrażenia z wyjazdu: napewno hotel nie jest 5* a raczej max 3. wszędzie jest bardzo brudno czy to pokoje czy stołówka czy baseny to jeden wielki syf! Grzyb w łazience, sztućce wyglądają na przecierane szmatą, szklanki mają jeszcze pozostałości np szminek. leżaki rano są brudne nieziemsko nawet zaschnięte lody, ketchup i inne dania. obsługa bardzo miła i to chyba jedyny plus tego hotelu. W pokoju czuć szamba i ten odór najprawdopodobniej wydostaje się z klimatyzacji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem