Opinie o Fantazia Resort

Kategoria lokalna 5

5.6/6
(108 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Cudowny urlop

    Paulina, --- 31.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Dzień dobry pierwszy raz w Egipcie i się zakochałem .Wszystko było idealne ,plaża,snurkowanie ,ludzie ,hotel...bardzo polecam ten hotel.Zabrać ze sobą proponuje filtr i maskę do nurkowania .

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam bardzo

    Daniel, Tarnowskie Góry 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Jak na Egipt jedzenie bardzo dobre, hotel czysty ogólnie miła obsługa co do położenia to słabo bo tak naprawdę nic w okolicy nie ma.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pobyt w Fantazia Resort

    MARIUSZ, CHEŁMNO 02.11.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Pobyt w Fantazia Resort to najlepsze wakacje w tym roku. Dziękujemy bardzo Pani Agnieszce z rainbow w Bydgoszczy za polecenie tego resortu. Wszystko było na najwyższym poziomie. Dziękujemy bardzo Panu Marcinowi W. za przebukowanie biletów z Poznania na Warszawę by syn mógł dotrzeć do Fantazji i spędzić z nami wakacje.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    79

    Nie moje klimaty

    Grzegorz, Kraków 25.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Miejsce: Ładnie zagospodarowane kilkadziesiąt hektarów bezpośrednio przy plaży. Na miejscu czysto, na każdym kroku widać obsługę, wszystkie urządzenia sprawne. W części centralnej lobby, sklepiki, restauracja samoobsługowa i duży basen gdzie prowadzone są animacje. Po bokach części mieszkalne podzielone wg standardu pokojów. Sporo dość funkcjonalnie rozmieszczonych punktów z ręcznikami, napojami, przekąskami. W części premium druga restauracja. Bliżej wjazdu korty tenisowe, boisko i teatr gdzie 6 razy w tygodniu, wieczorem, odbywały się imprezy dla gości. Na miejscu jest również centrum nurkowe ale nie korzystałem/ Sporo animacji sportowych. Ani przez moment nie było problemu z wolnymi leżakami na plaży czy przy basenach. Plaża długa z dwoma pomostami do snurkowania przy rafie. Sama rafa bardzo ładna jak na przyhotelową. Sporo ryb, przy odrobinie szczęścia można spotkać dużego żółwia i płaszczki. Lokalizacja i wycieczki: Najdalszy hotel od lotniska Marsa Alam. W konsekwencji dojazd na lotnisko to ok. 2h. Na miejscu poza samym resortem nie ma nic - pustynia. Sklepiki wewnątrz bardzo drogie bo nie ma dla nich żadnej alternatywy. Jeśli ktoś nastawia się na zwiedzanie to zdecydowanie to nie ten hotel. Wycieczka do Luxoru to 8h jazdy busem/autokarem w jedną stronę. Start o 1.30 w nocy, powrót ok. 1.00. Wycieczki na żółwie i wyspę Qulaan - przyjemne. Obsługa: Obsługa uprzejma, uśmiechnięta, narzucająca się nieznacznie jedynie odnośnie zakupu usług dodatkowych w rodzaju SPA czy masaże. Ponieważ większość gości to Włosi łatwiej dogadać się po włosku niż po angielsku, po polsku właściwie tylko z rezydentem Rainbow. Napisy w kilku językach, ale póki co, bez polskiego. Warto przygotować trochę trochę drobnych banknotów na napiwki. Choćby dla tragarza, ulubionego kelnera, baristy, kierowcy busa i koniecznie dla sprzątających. Wtedy lodówka zawsze jest pełna wody. Pokoje: Pokój typu standard to patrząc na wykończenie nasze 2,5-3*. Rozmiar ok. 40m2 z łazienką, balkonem na morze i basem/ogród i dużą szafą wnękową, sprzątane raz dziennie. Sejf w cenie ale mój był zablokowany i musiałem wzywać obsługę - wiadomo, szansa na napiwek. Mebelki całe i bez felerów ale widać, że mają swoje lata. Lodówka na oko pamiętająca antyk, klima bardzo głośna ale... wszystko sprawne. Co zabrać z rzeczy nie dla wszystkich oczywistych: Maskę z rurką i płetwy, nadwyżkowe kremy z filtrem i po opalaniu.. dmuchańce, tanią piłkę/piłki do zabawy w wodzie - na miejscu są kolczaste krzaki i z reguły piłka nie wystarczała na dłużej niż 1 dzień :) W przypadku poparzenia można rozważyć wydanie 30-35$+napiwek na masaż bo masażysta na widok czerwonej skóry wyciąga słój kremu z aloesem i reanimuje. Gastronomia: Zdecydowanie na plus! W restauracja samoobsługowej dużo potraw z owocami morza - sałatki z kalmarami, koktajlówkami, ośmiornicami.. Czasem ryby niezłej jakości. Wybór dań mięsnych nie powala ale zawsze coś jest. Regularnie również burgery i frytki. Bardzo duży wybór owoców i deserów. Jedyne czego nie polecam to pizza przy plaży. Do posiłków typowe napoje. Słąbe alkohole pijalne ale bez szału. Soki i mocne alkohole tylko dla twardzieli. Osobiście piłem białe wino do obiadu i kolacji, kawę po i wodę, dużo wody, W wielu miejscach dostępna dobra kawa (nie w restauracji samoobsługowej) - obsłudze nie trzeba tłumaczyć co to jest ristretto, doppio itd. Komunikację upraszcza znajomość włoskiego nazewnictwa napojów. Obsługa Rainbow: Podczas całego pobytu i 3 wycieczek całą obsługa Rainbow to Egipcjanie. Wszyscy mili, uśmiechnięci, cierpliwi i co najbardziej mnie zaskoczyło PUNKTUALNI :) Wszystkie wycieczki były z polską obsługą ale poziom językowy pilotów był różny - Luxor: ok. Na rejsach rezydenci czasem, gdy widzieli, że rozmówca łapie, przestawiali się na angielski.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem