Kategoria lokalna 5
5.0/6
organizacja jak zwykle bdb. rezydent na miejscu - super. pokoje standardowe - ok, szału nie ma, czysto, w czasie naszego pobytu strasznie wiało więc wszystko zakurzone. czajnik na zapytanie w recepcji - nie ma "od wejścia" mimo że specjalnie o to prosiłam mailowo przed przyjazdem obsługa recepcji na czele z managerem koszmarna. odradzam kontakt z nimi po interwencji rezydenta, z wielkimi problemami wydali drugą kartę do 3 osobowego pokoju. morze czyste, ciepłe, rafa bez szału - buty do wody konieczne. jedzenie monotonne ale zawsze - poza śniadaniami można coś znaleźć. podział na strefy - nie można korzystać z innych basenów na terenie obiektu, tylko z 1 w strefie z której mamy opaski. nie opłaca się brać taxi z hotelu do marsa alam(15usd), taksówkarz nie mówi po angielsku i wyrzuca pod sklepem kuzyna. bardziej opłacalny jest wyjazd do portu Ghalib na zakupy z biurem. a jeśli zakupy w hotelu to w sąsiednim Sirena - ceny takie same ale wybór zdecydowanie większy
Anna - 28.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Piękny i zadbany hotel, w którym naprawdę można odpocząć. Oddalony jest trochę od lotniska więc transfer zajmuje około 2 godzin. Po przybyciu na miejsce od razu zmieniliśmy pokój na wersję deluxe (kosz 15$/dobę). Pokoje duże, zadbane, czyste i codziennie sprzątane. O wiele lepszy standard jest w pokoju deluxe. Jeśli chodzi o strefę deluxe to mamy dostęp do basenu bez dzieci więc jest cisza i spokój. W basenie znajduje się jacuzzi z przepięknym widokiem na Morze Czerwone. Trafiliśmy na otwarcie aquaparku, który jest w cenie hotelu. Według nas jest on troszkę nudny i skromny, ale dzieci na pewno będą miały dużo zabawy. Wyżywianie jest tutaj na naprawdę dobrym poziomie. Na śniadanie można zjeść świeży omlet czy naleśniki. Podczas dnia warto udać się do CaveBar na przekąski takie jak pizza, burgery, hot-dogi. Najlepsze były według nas kolacje, gdzie serwowano przeróżne dania w tym sushi, sashimi, kebaby, kraby. Pizza świeżo wypiekana w piecu. Ogromny wybór dań. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli chodzi zaś o minusy to na pewno brak atrakcji w języku angielskim. Wszelkie wydarzenia są tylko w języku włoskim. Na plaży można zjeść lody, trzeba jednak mieć na uwadze, że są one dodatkowo płatne. Alkohole bardzo słabe i jak dla nas niesmaczne. Warto pić piwo, które jest z butelki oraz wino. Ogromnym minusem i rozczarowaniem było dla nas przedłużenie doby hotelowej. Mailowo hotel potwierdzał, że nie będzie żadnego problemu i co więcej, iż jest to darmowe. Na miejscu natomiast zbywano nas do ostatniego dnia, by ostatecznie oznajmić, że nie ma takiej możliwości.
Wojciech, Siedlce - 23.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
10/10 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Będąc wielokrotnie w Egipcie nastawiliśmy się na trochę wyższy poziom hotelu w końcu "wysokiej klasy hotel" 5*- tak wynikało z opinii. W hotelu 90% to włosi, a co za tym idzie główny język do komunikacji to włoski (gestykulacje i chaos) nawet w recepcji . Animacje prowadzone tylko w języku włoskim. To nie problem - problem to idiotyczny podział na strefy, o których nikt nie wspomina - strefa all inclusive (bez opasek - dobrze czytacie), strefa de lux (opaski niebieskie lub czerwone, czasami też inne kolory) i strefa premium (opaski złote). Nie pytajcie o co w tym chodzi, ale dla poszczególnych grup są umowne pasy terenu, których nie powinno się przekraczać (naturalnie nieopisane i nieoznakowane) i w tych pasach są restauracje (we wszystkich to samo) i baseny z których mogą korzystać osoby z opaskami - my zostaliśmy wyproszeni z restauracji w czasie obiadu, bo okazało się że była to restauracja dla "Premium". Jest to najdalej położony hotel od lotniska ok. 120 km - prawie 2 godz. w autobusie. Po przyjeździe do hotelu ok. godz. 5.30 mieliśmy "dużo szczęścia" bo otrzymaliśmy pokój w którym już byli goście (jakież było zdziwienie śpiących gości, nasze też). Hotel dla osób lubiących potężne kompleksy. Z tego hotelu nie polecam wycieczek do Kairu lub Luxoru (1000 km w autokarze), bo wszędzie bardzo daleko nawet do "miasta". Duże pokoje, ale w wyposażeniu czajnika nie znajdziecie. Rafa częściowo obumarła, ale nie jest źle. Można spotkać żółwia, który często wpływa na rafę. Bardzo duży plus to najlepsze jedzenie jakie do tej pory mieliśmy okazje skosztować. Nie polecamy dla osób z dziećmi, bo nie ma dla nich udogodnień.
URSZULA, KALISZ - 20.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
12/13 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Szybkie „zaopiekowanie” na lotnisku. Rezydent pojawil sie blyskawicznie ibwskazal wlasciwa kolejke do okienka z wizami. 1,5h dojazd z lotniska wiodący przez pustynny krajobraz. Lobby bardzo wygodne , mnostwo kanap i stolikow zacheca dobspedzania czasu. Wieczorami duzo gosci, muzyka na zywo. Bar z alko i kawa. Pokoj przestronny, taraz duzy, widok na morze, doplata do premium 40$ za 4 noce. Powierzchnia basenow ogromna. Woda ciepla. Plaza ok. Lezaki i materace nieco zuzyte. Nienajczystsze. Oczywiscie sa reczniki plazowe. Raz dostalismy nieswieze. Zauwazylismy dopiero w trakcie korzystania … Arcjtektonicznie nic do zarzucenia. Mnostwo zieleni, pielegnowana codziennie. Jedzenie ok. Chociaz jak to na all incl. Wiadomo. Ale zawsze cos mozna bylo sobie znalezc. Pizza w calosci raczej na kolacje (nie zawsze), a na codzien pocieta na malutkie kwadraciki … Ogolnie (1 raz w Egipcie) mimo licznych „odradzen” znajomych pozytywne zaskoczenie. Wyjazd koniec wrzesnia 2024.
KRZYSZTOF - 17.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną