Kategoria lokalna 5
3.5/6
Hotel typowo pod turystów z Włoch. Obsługa mówiła bardziej po włosku niż po angielsku. W Marsa Alam jest tyle hoteli, ze następnym razem na pewno wybierzemy inny. Nie wyspaliśmy się (bo z łóżek wychodziły sprężyny). Nie zjedliśmy dobrego śniadania (bo nie było co). Inny czas hotelowy, inny czas egipski. Dużo łatwiejsze byłoby ujednolicenie godzin tak żeby każdy nie musiał kalkulować kiedy na pewno zaczyna i kończy się każdy posiłek. Śniadanie kończyło się o 9, a późne śniadanie to były frytki i resztki ciastek ze śniadania. Obsłudze ze strony Rainbow nie mogę nic zarzucić- wszystko działało jak w zegarku. Z resztą jak zawsze :)
Justyna - 15.03.2025
1/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pokoje ok, duży basen podgrzewany uratował pobyt, obsługa miła, barman przy basenie miał zdecydowanie ulubioną muzykę i zamęczał w kółko tym samym. Hotel zdecydowanie dla Włochów, mieli nawet swoje osobne animacje. Jedzenie średnie, jest co zjeść, ale tydzień trudno wytrzymać. Najgorsze drinki jakie kiedykolwiek piliśmy w Egipcie, nie wiem co to za alkohol, ale zamawiane były różne i wszystkie miały smak i zapach denaturatu. Nie do wypicia. Więc w kółko było normalne, butelkowe piwo z grenadiną. Na pewno nie wrócę w to miejsce. I jeszcze jedno, hotel ma swój czas - przesunięcie o godzinę do przodu w stosunku do czasu egipskiego, co powodowało zagubienie wśród przyjeżdżających, którzy ciągle się spóźniali na posiłki zanim zorientowali się o co chodzi z tym czasem (my po dwóch dniach :)). Bardzo długi transfer, ok 1,5 godz.
WIOLETTA Izabela, - 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
0/1 uznało opinię za pomocną